Surak ima BMW 316i 1.9 kubika 1999god.
Pre par meseci probam ja auto i primetim da napravi malo kasnjenje pri naglom dodavanju gasa. Otvorim haubu i kad je na leru pri naglom dodavanju gasa dodje do detonacije u usisu.
Na moje insistiranje da ode do majstora kaze ma to se ne cuje dok vozis i kad je spustena hauba.
Pre par dana se javio novi problem. Kad se zagreje auto cuje se neko sistanje vazduha i na leru blago variraju obrtaji.
Sad vec ima knedlu pri naglom dodavanju gasa.
Pogledam kad ono sisti iz nekog plasticnog ventila koji ide na usisnu granu a na njega je vezano iber crevo sa poklopca ventila.
Na vrhu tog ventila ima rupica kroz koju sisti vazduh i po gasenju motora vazduh nastavlja da sisti jos oko 15-20 sekundi.
Sta je taj ventil?
Da li je on stradao od detonacija u usisu ili od produvavanja iz iberlauf creva?
Pre par meseci probam ja auto i primetim da napravi malo kasnjenje pri naglom dodavanju gasa. Otvorim haubu i kad je na leru pri naglom dodavanju gasa dodje do detonacije u usisu.
Na moje insistiranje da ode do majstora kaze ma to se ne cuje dok vozis i kad je spustena hauba.
Pre par dana se javio novi problem. Kad se zagreje auto cuje se neko sistanje vazduha i na leru blago variraju obrtaji.
Sad vec ima knedlu pri naglom dodavanju gasa.
Pogledam kad ono sisti iz nekog plasticnog ventila koji ide na usisnu granu a na njega je vezano iber crevo sa poklopca ventila.
Na vrhu tog ventila ima rupica kroz koju sisti vazduh i po gasenju motora vazduh nastavlja da sisti jos oko 15-20 sekundi.
Sta je taj ventil?
Da li je on stradao od detonacija u usisu ili od produvavanja iz iberlauf creva?
Comment