Re: MG ZR 1,4 2001. tesko paljenje, ler i jos po nesto
Koliko mi je poznato, u toku paljenja injektori rade na 100% DC. Stiskanjem gasa mu jedino dajes vise vazduha. po nekoj mojoj logici, motor je preliven gorivom i ima probleme sa paljenjem istog. Prljave dizne? Gorivo nije rasprseno nego kaplje i teze se pali... Ispravite me ako grijesim...
Koliko mi je poznato, u toku paljenja injektori rade na 100% DC. Stiskanjem gasa mu jedino dajes vise vazduha. po nekoj mojoj logici, motor je preliven gorivom i ima probleme sa paljenjem istog. Prljave dizne? Gorivo nije rasprseno nego kaplje i teze se pali... Ispravite me ako grijesim...
Majstor odmah seo u auto i rekao moram da se provozam u autu koji pali (doduse teze) i ide na kompresiji 2
. Trebao si da ga ostaviš da vidiš dokle će!
Glava odneta na obradu majstor mi rece da usisni ne zatvaraju bas najbolje, ali i da glava mora da se poravna. Znacu malo kasnije sta i kako. Donji deo motora ono na prvi pogled savrsen. Ipak otvaramo i karter da zavirimo malo a mora zbog onog zalomljenog srafa.......Dakle sex sve u sesnaest.........

Na kraju, pre paljenja, izmerili kompresiju: 12 12,5 12,3, 12
Comment