Postovanje,
Imam jedan problemcic sa paljenjem automobila koji je poceo da me izludjuje. Danas sam bio u servisu gde mu je odradjena dijagnostika i navodno nije bilo greski. Dogovor je da u petak ponovo odem da auto par sati kod njih odlezi na suncu pa da probaju opet a evo zasto.
Naime, sve je pocelo sa ovim paklenim temperaturama, ujutru pali normalno, odem na posao, ostavim ga u 9h, ceo dan bude na suncu, u 17h krenem kuci, nece da upali kako treba!! U stvari, on ga upali ako onako na 100-200 obrtaja se auto muci, gusi, trokira (isto kao recimo kada sam isprobavao da li moze da se upali kada mu svira alarm, moze ali bas tako tj. ne moze) i onda ga uglavnom ugasim i iz drugog pali normalno. Ili, ponekada, kada ga tako upali (kao da ne baci dovoljno jaku varnicu recimo) malo pritiskam gas i onda "uhvati" . Povezao sam to sa visokom temperaturom vazduha jer se ovo desavalo 7 puta uzastopce prosle nedelje, znaci SVAKI dan!! I danas se to desilo dva puta iako je temp. bila 10 stepeni niza, ujutru je upalio normalno, na posao sam dosao u 9h, u servis krenuo u 12:30h i vec nije hteo normalno da upali i posle u 17h isto tako! Iz drugog pali ODMAH !! Kada jednom upali, mogu da ga vozim 5 dana sa kracim pauzama, uvek ce da upali iz prve ali kada odstoji na toplom vremenu par sati - onda nece.
U pitanju je prakticno nov auto, 19k km sam presao, kupljen u martu prosle godine, debelo je pod garancijom ali problem je u tome sto ljudi ne znaju odakle da gledaju!? Zato je i dogovor da im odvezem auto u cetvrtak i da odlezi na njihovom parkingu 5-6 sati i onda da ga prikljuce na dijagnostiku PRE samog paljenja da vidimo sta ce onda da kaze.
Ima li neko ideju sta moze da bude u pitanju?
Imam jedan problemcic sa paljenjem automobila koji je poceo da me izludjuje. Danas sam bio u servisu gde mu je odradjena dijagnostika i navodno nije bilo greski. Dogovor je da u petak ponovo odem da auto par sati kod njih odlezi na suncu pa da probaju opet a evo zasto.
Naime, sve je pocelo sa ovim paklenim temperaturama, ujutru pali normalno, odem na posao, ostavim ga u 9h, ceo dan bude na suncu, u 17h krenem kuci, nece da upali kako treba!! U stvari, on ga upali ako onako na 100-200 obrtaja se auto muci, gusi, trokira (isto kao recimo kada sam isprobavao da li moze da se upali kada mu svira alarm, moze ali bas tako tj. ne moze) i onda ga uglavnom ugasim i iz drugog pali normalno. Ili, ponekada, kada ga tako upali (kao da ne baci dovoljno jaku varnicu recimo) malo pritiskam gas i onda "uhvati" . Povezao sam to sa visokom temperaturom vazduha jer se ovo desavalo 7 puta uzastopce prosle nedelje, znaci SVAKI dan!! I danas se to desilo dva puta iako je temp. bila 10 stepeni niza, ujutru je upalio normalno, na posao sam dosao u 9h, u servis krenuo u 12:30h i vec nije hteo normalno da upali i posle u 17h isto tako! Iz drugog pali ODMAH !! Kada jednom upali, mogu da ga vozim 5 dana sa kracim pauzama, uvek ce da upali iz prve ali kada odstoji na toplom vremenu par sati - onda nece.
U pitanju je prakticno nov auto, 19k km sam presao, kupljen u martu prosle godine, debelo je pod garancijom ali problem je u tome sto ljudi ne znaju odakle da gledaju!? Zato je i dogovor da im odvezem auto u cetvrtak i da odlezi na njihovom parkingu 5-6 sati i onda da ga prikljuce na dijagnostiku PRE samog paljenja da vidimo sta ce onda da kaze.
Ima li neko ideju sta moze da bude u pitanju?
Comment