Poslednjih dana mi se dešava da kad prvi put palim auto (znači hladan) pa još ako je napolju manje od 10 stepeni... da neće da "uhvati" gas.
Sled događaja je ovakav:
Okrećem kontakt do pred kraj,
pale se sve lampice,
kad se pogase sve osim one standardne 3, okrećem kontakt do kraja i startujem motor,
sad se dešava problem
motor počne da radi, ali kao da ne dobija gorivo, nakon 3-5 sekundi se ugasi,
dodavanje gasa nogom samo odlaže momenat gašenja i odziv na stiskanje pedale je jako loš,
ponovo okrećem kontakt, motor startuje, opet radi par sekundi i gasi se,
tek kad ovo ponovim treći ili 4. put, sa sve stiskanjem pedale gasa, motor nekako ostane pokrenut i onda sve radi OK.
Kad se odvezem na drugo mesto, parkiram, obavim šta imam i ponovo startujem auto, problema nema.
Auto UVEK startujem na benzin. Nakon što uspem da ga pokrenem, ostanem tako na parkingu 20-tak sekundi ili malo jače, prebacim na plin i vozim dalje.
Dodatni detalji:
neravnomeran rad motora na leru,
veoma jako se osete mirisi benzina, ulja i plina u putničkoj kabini,
do sada već detektovana neispravna lambda sonda,
dizne ćišćene pre 2 meseca, ali je moguće da treba ponovo.
Na plin ne palim, u vožnji se ponaša sasvim OK i potrošnja je uobičajena.
Vreme je za zamenu ulja i filtera (pređeno preko 12k km) a razmišljam da li je potrebno uzeti i dihtung glave, koliko se sećam, menjao sam ga pre 3 godine kad sam uzeo auto i sa tim "novim" je pređeno preko 30k km.
Sled događaja je ovakav:
Okrećem kontakt do pred kraj,
pale se sve lampice,
kad se pogase sve osim one standardne 3, okrećem kontakt do kraja i startujem motor,
sad se dešava problem
motor počne da radi, ali kao da ne dobija gorivo, nakon 3-5 sekundi se ugasi,
dodavanje gasa nogom samo odlaže momenat gašenja i odziv na stiskanje pedale je jako loš,
ponovo okrećem kontakt, motor startuje, opet radi par sekundi i gasi se,
tek kad ovo ponovim treći ili 4. put, sa sve stiskanjem pedale gasa, motor nekako ostane pokrenut i onda sve radi OK.
Kad se odvezem na drugo mesto, parkiram, obavim šta imam i ponovo startujem auto, problema nema.
Auto UVEK startujem na benzin. Nakon što uspem da ga pokrenem, ostanem tako na parkingu 20-tak sekundi ili malo jače, prebacim na plin i vozim dalje.
Dodatni detalji:
neravnomeran rad motora na leru,
veoma jako se osete mirisi benzina, ulja i plina u putničkoj kabini,
do sada već detektovana neispravna lambda sonda,
dizne ćišćene pre 2 meseca, ali je moguće da treba ponovo.
Na plin ne palim, u vožnji se ponaša sasvim OK i potrošnja je uobičajena.
Vreme je za zamenu ulja i filtera (pređeno preko 12k km) a razmišljam da li je potrebno uzeti i dihtung glave, koliko se sećam, menjao sam ga pre 3 godine kad sam uzeo auto i sa tim "novim" je pređeno preko 30k km.
Comment