opet ja, dakle : kad vas muci tzv pain in the ass treba biti j....o uporan, svima koje je ikad mucio slican problem sa fordom kao mene evo resenja : svi problemi sa strujom, gusenjem, seckanjem... polaze od glavnog voda za struju. ispred suvozacevih nogu, izmedju motora i kabine nalazi se dzek koji spaje glavni vod za struju ( zavisi od modela escorta do modela ali uglavnom se tu nalazi ). To mi je popustila izolacija i pri naletu na vecu bari dolazilo je do jakog prskanja po motoru odozdo i do mokrenja tog sastava. Tu je nastajao spoj , premoscavanje struje i raznoraznih problema. Sada je to konacno reseno !!!
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tek sad videh... ford... ahh... what a waste of time and nerveSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Ljudi da li treba relej za sat u kabini? Ja na instrument tabli nemam obrtaljku nego sat koji ne radi od kada sam uzeo auto. Kada skinem inst. tablu i spojim sat na adapter 12V radi najnormalnije, buni me to sto sam nasao neku semu osiguraca i releja na kojoj stoji relej za sat, a ja ukupno imam 4 releja i ni jedan nije za sat. Glupost...."Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Znam, zato sam i postavio pitanje ovde jer sam nasao neku tabelu i semu releja i na jednom mestu pise clock reley, a meni je to mesto prazno. Danas sam probao da spojim sat direktno na stalnu struju koju sam uzeo sa CD player-a i opet nece da radi, a kada ga spojim na adapter radi... Ma ko ga j... Glupo pitanje"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Dobio sam (na reklamaciji) nove kablove za svecice.
Upalio sam auto veceras i oko svake svecice, na mestu gde kabl naleze na onaj osmougaoni deo za kljuc,vidi se kako kruzno svetli.
Nikad nisam nocu gledao u kablove za svecice,pa ne znam da li je ova pojava normalna?
Molim okorele forumase da me prosvetle po ovom pitanju"..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."
Comment
-
-
Tegici koji se stavljaju na felgu poslije balansiranja guma. Da li se stavljaju zbog nepravilnosti na gumama, ili zbog nepravilnosti felgi?
Do koje granice je normalno da se ide sa stavljanjem tih tegica?
Trenutno imam max 15g na jednoj strani felge(yugo 4,5J x13"), da li je ok ako ima i do 50g na jednoj strani (5J x 13" felga)?
Comment
-
-
Na stranim forumima sam cuo da se preporucuje skidanje EGR ventila.
O tome je oovde bilo dosta reci, to m je jesno, ali kada sam iskoristio opciju search izbacio mi je 464 strane...
Molim Vas jel moze neko da mi kaze koji je bio zakljucak, skidati ili ne?1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDi
Comment
-
-
koji je normalan pritisak za gumu 185/65-r14?Originally posted by Stefan_sTa dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Comment
-
-
Originally posted by nemanyaDobio sam (na reklamaciji) nove kablove za svecice.
Upalio sam auto veceras i oko svake svecice, na mestu gde kabl naleze na onaj osmougaoni deo za kljuc,vidi se kako kruzno svetli.
Nikad nisam nocu gledao u kablove za svecice,pa ne znam da li je ova pojava normalna?
Molim okorele forumase da me prosvetle po ovom pitanju
Originally posted by KennoTegici koji se stavljaju na felgu poslije balansiranja guma. Da li se stavljaju zbog nepravilnosti na gumama, ili zbog nepravilnosti felgi?
Do koje granice je normalno da se ide sa stavljanjem tih tegica?
Trenutno imam max 15g na jednoj strani felge(yugo 4,5J x13"), da li je ok ako ima i do 50g na jednoj strani (5J x 13" felga)?
Do 20g vazi za ok preko toga bi trebalo da se ispravlja felna ili menjaju gume zavisi zbog cega trese.
Originally posted by forsterNa stranim forumima sam cuo da se preporucuje skidanje EGR ventila.
O tome je oovde bilo dosta reci, to m je jesno, ali kada sam iskoristio opciju search izbacio mi je 464 strane...
Molim Vas jel moze neko da mi kaze koji je bio zakljucak, skidati ili ne?
Originally posted by stainlesskoji je normalan pritisak za gumu 185/65-r14?
Ali oko 2 baraTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
nema ni na stubu ni na poklopcu rezervoara,naprijed mi je profil 65,a nazad 60,je li u redu na 2 da ih duvam?Originally posted by Stefan_sTa dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Comment
-
-
Uredu je. 2 je neki optimum ali zavisno od namene ako ti je pretvrdo spusti na 1.8 ako ti se mnogo klati i ljulja auto i nije neudoban digni na 2.2To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Otvorih negde temu al se niko ne javlja.
Prilikom zamene sijalice na instr.tabli(bez skidanja iste), dok sam provlacio prste nesto sam zakacio tako da mi obrtomer ne radi dok ne pipnem pedalu gasa. Da pojasnim: upalim auto (bez dodavanja gasa, normalno) i obrtomer ne mrda! cim pipnem gas posle se ponasa normalno.
Sta da gledam ispod instr.table? Sve ostalo radi, sve buksne su na mestu.
Jos nesto: ni lampica za rucnu ne radi sve dok ne nagazim gas. Kad pipnem pedalu gasa sve proradi.Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
Comment