Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    Originally posted by stainless
    kako mislis povezi na prvu?
    To je dupli termodavac, kada se temperatura digne na recimo 85 on spoji kontakt za prvu brzinu ventilatora, a kada se digne temperatura na 90 on ukljuci i drugi kontakt za drugu brzinu ventilatora, tako nekako. Posto je kod tebe samo jedna brzina na ventilatoru, povezes ga tako da pali vec na manjoj temperaturi. Temperature su obicno napisane na samom termo prekidacu pa uporedi sa starim.

    Comment

    • milan_g1
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2007
      • 863
      • Karaburma

      Originally posted by overspeed
      nemoj da se zalecesh 150 kh/h
      Eh, kamo lepe srece da moj auto moze da se potera toliko

      Danas me sacekao drugi maler, sednem u auto, kontakt i umesto verglanja cujem samo cak... ne pomaze ni udaranje alnasera...

      Primio k znanju, hvala, pozdrav
      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        Odem kod elektricara i on dovede struju direktno na alnaser, kad on vrti ko blesav! Ocisti tj. osmirgla i isturpija kontakte i alnaser vrti li vrti!!! Bez grejanja motor pali "na zub" sto za 28 god star dizel motor nije lose

        Kleme koje idu na automat su bile ugljenisane i masne i tu je bio problem, ja pomislio da je alnaser ali na srecu nisam bio u pravu

        Pozdrav, odoh da uzivam u verglanju... kratko ali slatko...
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          Originally posted by milan_g1
          Pozdrav, odoh da uzivam u verglanju... kratko ali slatko...
          K'o sex, a ? i to sa 28 godina ...
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            skiripi kad pustim kvacilo

            Skripne kad pustim kvacilo pri polasku. Kad dodam gas naglo opet skripne na isti nacin: traje samo tren i onda nadalje OK. Dakle "skrip" se javi kad pokrenem auto ili kad naglo ubrzam. Zvuk dolazi ispod auta negde ispod motora . Zvuk se javi opet kad dam gas naglo u 2. ili 3. brzini, u 4. i 5. se ne javlja uopste.
            Ne bih ovde pitanje, ali 2 majstora kazu 2 stvari: nosac motora i menjac. 1. resenje je finansijski podnosljivo, oko 4500 za sve nosace, a drugo ne smem ni da pomislim pre puta na god. odmor.
            Ne skripi nista sto se mrda a da moze golim okom na kanalu da se vidi. Pajser detekcijom je otkrivena neispravnost jednog od nosaca motora, treba da se menja, al sam resio da izmenjam sve istovremeno, samo posle puta (god.odmor , bice oko 1200 km). Inace taj nosac je bio sjeban i pre skoro 3 god. kad sam kupio asconu i nije se nista culo. Od tad sam presao oko 50.000 km. Inace, probao sam polazak 4. brzinom i krece bez tog zvuka.
            Dakle skrip se javlja kad krenem naglo ili ubrzam naglo. Ako bas polako krenem onda se ne cuje nista.
            Sve ostalo je OK, ubrzava kako sam navikao, kvacilo hvata na istoj visini (dubini) kao i kad je kupljen, penje se uz visoke ivicnjake bez problema, osim tog zvuka koji traje vec mesec dana sve je kako treba.

            Pomagajte !!

            P.S. Ako me askona ostavi u Bugarskoj, kupicu tamo neku kradenu vektru , sa klimom i siberom, pa kad joj se nakucam brojeva, casticu sve forumashe iz Nisa kod "Oracha" sa tonom kolenica i buretom vina
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              Originally posted by prolupator
              K'o sex, a ? i to sa 28 godina ...
              E jesi lood, omasio si za jednu, 27
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • zaki
                CBC Veteran
                • 01.09.2006
                • 199
                • Beograd
                • Fiat Stilo 1.9JTD

                Moj otac je pre par meseci kupio Pola 1.0 1997.god.
                I otisao kod majstora, da promeni dihtung motora i on mu kaze da je bolje da odmah proda auto jer mora motor da se hilzuje (ubace hilzne, nemam pojma da li se tako kaze nadam se da cete razumeti) ali to ne moze da se uradi na njegovom motoru zato sto ima aluminijumski blok.
                Pitanje je da li to moze da se uradi, i sta vi mislite o ovom problemu?
                pozdrav
                Calu je isti taj majstor rekao da vlada misljenje da taj motor od 999 kubika sa aluminijumskim blokom prelaz max 120000 km.

                Comment

                • mrki
                  CBC Senator XXL
                  • 08.11.2006
                  • 550
                  • nis, serbia

                  drugari,
                  prijatelj vozi VW Polo, 2005 god. i greskom (nije video oznaku za MAX) je dosipao destilovanu vodu o,5l u posudu za rashladnu tecnost. tako da je preslo max.
                  ja sam mu sutradan spricem izvukao malo rasladne tecnosti tako da je sada nivo iste izmedju max i min.
                  da li moze nesto da steti dolivanje destilovane vode u antifriz, posto je on misli da sada mora da menja svu rashladnu tecnost i da mu moze ostetiti blok motora?
                  jel se svaka rashladna tecnost, cak i fabricka koja je verovatno 100%, menja na 2 godine?
                  jel nema razloga za brigu?
                  hvala unapred

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    Mrki da su kola konstruisana toliko krhko da budu osetljiva na takve bezazlene greskice i problemcice svi bi smo mi isli peske! Neka ne lupa glavu zbog gluposti nego neka sipa gorivo i nabija kilometrazu

                    Sigurno da visak tecnosti podize pritisak, opterecuje pumpu, ali pola litra i to jedan dan, bez brige...
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • mrki
                      CBC Senator XXL
                      • 08.11.2006
                      • 550
                      • nis, serbia

                      ma sada nije problem pumpa, to ga ne brine , jer je nivo tecnosti normalan, vec da li smeta destilovana voda u verovatno 100% konc. antifriz iz fabricke "ugradnje"?

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        Ne, ali antiftiz je bolji jer ne dolazi do kavitacije ...
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • mrki
                          CBC Senator XXL
                          • 08.11.2006
                          • 550
                          • nis, serbia

                          Originally posted by prolupator
                          Ne, ali antiftiz je bolji jer ne dolazi do kavitacije ...
                          jel to znaci da ga ceka promena ovog, malo razblazenog, i stavljanje novog nerazblazenog rashladnog sredstva?

                          Comment

                          • Mare_Bg
                            CBC Senator
                            • 14.12.2007
                            • 202
                            • Beograd

                            U poslednje vreme kadett mi je trošio baš mnogo goriva - oko 15l.
                            Odem u karburator servis, čovek ga pogleda i kaže mi da kada se zavrne jedan šraf, motor treba da se ugasi, a meni baš tada najbolje radi i da ne može ništa da mu tu uradi, zato što su se proširili neki kanali, pa bih trebao da potražim neki polovan karburator. E sada, ja reko da vidim još neko mišljenje i odem u drugi karburator servis. Isto to mi kaže lik za onaj šraf, ali nema problema, srediće to. Skine karburator, očisti ga, zameni nešto, vrati ga, naplati mi 2400din i kaže sada ne treba potrošnja da ti pređe 10l. Sipam na pumpi za jednu crvenu i sve to se potrošilo za 50Km i to noćne vožnje po gradu i periferiji (dakle bez gužvi)!!!
                            Probam ja malopre sam da zavrnem onaj šraf i auto neće da se ugasi... znači ništa nije uradio.

                            E, šta sada da radim?
                            Sutra idem da reklamiram, ali šta oni tu mogu da urade?

                            I još nešto. Primetio sam da nisu vratili dva creva koja idu u kućište filtera za vazduh. Čemu ona služe i što ih nisu vratili?

                            Moram da sredim tu potrošnju, zato što je stvarno ogromna, a cena benzina stalno skače...

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              @mrki:
                              Pa ... valjalo bi ... to kosta ~1500 kinti kad odes u servis i oni operu sistem, izduvaju sve iz sistema, sipaju original antifriz ... i miran si dve godine ...

                              Dosipanje je (u principu) dozvoljeno dok ne saznas razlog smanjenja nivoa rashladne tecnosti. Kad saznas, opravis, sipas sta treba i teras dalje...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • Srdjan
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 2416
                                • Bajina Basta/Beograd

                                Originally posted by mrki
                                Originally posted by prolupator
                                Ne, ali antiftiz je bolji jer ne dolazi do kavitacije ...
                                jel to znaci da ga ceka promena ovog, malo razblazenog, i stavljanje novog nerazblazenog rashladnog sredstva?
                                Ne. I taj sto je sipan u fabrici mora biti razblazen. Ne moze nikako biti 100% koncentrovan antifriz. Dakle nista nije uradio sto ne valja, sve je u redu. Opusti se i vozi.
                                Lancia Kappa 2.0 20v

                                Comment

                                Working...
                                X