šKODA FELICIA 1.3MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KBDNK
    CBC Član
    • 20.07.2009
    • 33
    • Zaječar

    #16
    Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

    slikao sam malopre poklopac ulja...nije neki kvalitet jer je napolju bila noć uz jak sneg...

    ovu belu masu nikada ranije nisam video na poklopcu...jer to voda...ili...u stvari nije bitno šta je to nego šta to govori i na kakav zaključak upućuje...
    Pozz svima

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      #17
      Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

      to je emulzija, majonez, kako god - znak da je u ulju voda, dešava se da se pojavi od kondenzacije pri hladnom vremenu ali nisam baš siguran da se dešava u ovoj meri, nek me ispravi neko iskusniji.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

        Na slikama je uobicajena pojava kondenza u zimskim uslovima.Nego,da te pitam,jel neko gledao da lanac tu nije preskocio?

        Comment

        • Ji 4Tze
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 806
          • bg
          • Honda CR-V 4WD

          #19
          Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

          Nije ovo sve što se vidi uobičajeno za ovaj motor, mnogo je masno ovo crevo što vraća isparenja u motor.
          Na onoj prvoj slici je uobičajeno a to je da nema masnih creva i garavih poklopca ventila, to je slika sa ~110k km

          Je l menjan termostat neki put za tih 7 godina?

          Comment

          • KBDNK
            CBC Član
            • 20.07.2009
            • 33
            • Zaječar

            #20
            Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

            Lanac i lančanici su promenjeni na 100.000 km i od tada nisšta...Koliko se sećam da bi pogledao lanac da nije preskočio treba, da skidam deklu, semering...ne vidim drugi način da to vidim. Kažem Vam da se auto ugasio na 40 km/h posle vrlo kratke vožnje. prosto ne mogu da verujem da je pri toj brzini i normalnoj brzini okrezanja prezubčio mada se nikada ne zna. motor se inače trese prilikom verglanja.
            Termostat sam menjao...u stvari menjao sam onaj deo koji daje signal meraču temperaturu na instrument tabli i ovaj deo koji se nalazi kod lambda sonde...koji valjda vraća vodu u posudu ali to nije bilo skoro. Nikada nisam menjao onaj šraf koji se nalazi na donjoj stran ihladnjaka koji isto služi nešto u vezi temperature ali ne znam šta tačno...
            Napominjem da je auto lepo grejao, da je podizao temperaturu normlano posle određenog vremena, da je uredno pokazivao visinu temperature i da ne pamtim da mi je auto bilo kada prokuvao...pogotovo što sam početkom zime zamenio ulje i filter ulja...
            I još ovo da napomenem. Kada sam kupio kola a to je bilo u jesen 2004. godine oprao sam motor...od tada nisam ga više nikada ni brisao a kamoli oprao. Poklopac motora jeste malo mastan isto kao i ovo crevo...ali to nije od skora...bilo je to tako i pre zamene ulja jesenas...
            Napominjem da prva slika koju sam okačio na početku ove teme nije slika mog motora već Ji4Tze koju sam našao negde na netu...

            Comment

            • Ji 4Tze
              CBC Senator XXL
              • 04.05.2006
              • 806
              • bg
              • Honda CR-V 4WD

              #21
              Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

              to je termodavač, tj. senzor temperature rashladne tečnosti, ne termostat, on je u tom kućištu.
              A šraf na hladnjaku je termoprekidač on pali ventilator na određenoj temperaturi.
              Elem, ako si menjao originalni termostat znači da si u nekom trenutku primetio da motor ne može da dostigne radnu temperaturu, a to je zato jer je ranije došlo do pregrevanja motora i pucanja plastike na termostatu koja drži oprugu otvorenu, takav je sistem, tako je projektovano da ne dođe do ponovnog pregrevanja - ali to može da prouzrokuje pregrevanje sa novim termostatom jer komadi plastike mogu da ostanu u sistemu. To sad možda nije tema ali može da bude uzrok defektnog dihtunga glave koji može da izazove sve te simptome koje imaš, voda u ulju, emulzija na tom čepu, ulje u cilindrima, duvanje na dekli (koje razbacuje vremenom ovo što imaš po iberlauf crevu) a pre svega dolivanje 1L tečnosti za hlađenje, to je prilično.

              Je l čuješ uopšte pumpu za benzin kad daš kontakt... mora da se upali i čuje se jedno tiho CAK posle par sekundi?

              Comment

              • nina996
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2009
                • 324
                • leskovac

                #22
                Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                Ja licno mislim da treba da promenis kola jer vi ste napricali toliko stvari da to nije uopste vezano za problem.ta skoda je toliko prosta da moze da se resi cas.prvo proveri varnicu jer oce da odu moduli paljenja,proveri svecice,dolazak goriva i kompresiju e kad to nama napises mi cemo ti pomoci.mislim jos da auto pokusavas sam da popravis jer nemogu da verujem da bilo koji majstor ili cirak nemoze da ustanovi kvar na skodi.poz
                Pirke

                Comment

                • boban1982
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2010
                  • 1106
                  • Batajnica
                  • SAXO VTS-BIC

                  #23
                  Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                  Da ti je pomesao vodu i ulje,to bi se videlo na meracu od ulja,bas sam to gledao na jednoj feliciji.Potrazi nekog drugog majstora,ne znam sta drugo da ti kazem,vidis da prica ide u prazno,a auto i dalje stoji u mestu.

                  Comment

                  • KBDNK
                    CBC Član
                    • 20.07.2009
                    • 33
                    • Zaječar

                    #24
                    Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                    Pumpa za benzin se čuje kada se da kontakt...a posle par sekundi i ono CAK...onda zaverglam i ništa...
                    Juče inače nisam ja stigao da radim bilo šta ali ću ovo što ste mi rekli na forumu ovih dana pokušati danas pa ću Vam se javiti...
                    Ovih dana nisam imao šta drugo da radim osim da konsultujem Vas na forumu...zato Vam i hvala na javljanju i trudu...Bar malo više znam sada nego pre javljanja na forum...
                    Pozz

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #25
                      Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                      U prvom postu si rekao da si kad se ugasio auto verglao 15 minuta i nije ti upalio.

                      Odslepao si ga kod majstora i tamo ste celo vece verglali a akumulator

                      jos uvek vergla.

                      Ovo je meni bilo dovoljno da ti odmah kazem da auto nema kompresiju.

                      Sad zasto je nema to treba ispitati.

                      Mozda je preskocio lanac. mozda se i pokidao. Mozda lanac labav pa klipovi iskrivili 2-3 ventila.

                      Prvo proveri kompresiju pa sve ostalo.

                      Ti cak neznas ni dali ti se vrti bregasta. Kroz cep se ne vidi.

                      Pozdrav

                      Comment

                      • KBDNK
                        CBC Član
                        • 20.07.2009
                        • 33
                        • Zaječar

                        #26
                        Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                        Kompresiju nisam proveravao sada jer ne znam kako niti čime. Isto tako ne znam kako da vidim da li se bresgasta vrti ili ne. Da li se lanac pokidao ili nije ili je pak možda prezubio ne znam niti znam kako to da vidim osim da skidam deklu. Ako znači nešto...motor se trese prilikom verglanja...to valjda znači da ne vergla u prazno (a možda i ne znači to)...
                        Ono što sam utvrdio, a na šta mi je skrenuo pažnju Stratos je to da dizne nemaju napajanje kada im se da kontakt...Znači i probna lapma i unimer ne pokazuju ništa tj. pokazuju nulu. Isto je i na drugoj dizni. Ostale dizne nismo ni proveravali. Kada se zavergla isto nula...Proverili smo dovodni kabal do kompjutera i pokazuje da ima skoro 12 v. Tih 12 V koji dolaze na kompjuter su pri datom kontaktu i mereno je na pinove koji su malo izdvojeni i bliži su dovodu kabla do konektora(ala sam ovo objasnio)...Na konektoru za senzor rashladne tečnosti ima potrebnih 5 v. Isto pokazuje i onaj otpor od 3.000 oma na koji mi je skrenuo pažnju Stratos. Možda je ostala sada sumnja u kabal od kompjuetra do dizni ali nisam znao koje pinove proveriti...ovako se tešim... .
                        Pošto je Stratos govorio o ovome voleo bih kad bi mi sad rekao šta da radim dalje...da pucam pištoljem u škodu ili ne još...
                        Pozz

                        Comment

                        • gt3
                          CBC Početnik
                          • 17.02.2011
                          • 4
                          • Bgd

                          #27
                          Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                          Koliko se secam,ispravite me ako gresim,na toj skodi je jedno napajanje i za pumpu i za dizne,tj idu preko istog osiguraca.Nevezano od kompjutera,na diznama bi na jednoj,od dve zice,morao da imas +,narocito ako si siguran da cujes benz.pumpu.Znaci,uz uslov da se dobro secam,ako pumpa radi mora biti i + na diznama,ako ga nema,jedino prekid u instalaciji mi pada na pamet kao kvar.

                          Comment

                          • KBDNK
                            CBC Član
                            • 20.07.2009
                            • 33
                            • Zaječar

                            #28
                            Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                            U međuvremenu sam proučavao ovu šemu koju je postavio Ji4Tze i koliko sam uspeo da skontam ovih 12 V o kojim govori Stratos dolaze preko ovog osigurača koji se nalazi u u ovom kvadratu broj 6, snage 15A. Proverim osigurače i vidim da je od svih osigurača pregoreo samo jedan i to baš od 15A. Zamenim taj osigurač, proverim opet napon na diznama i sada ga ima jer lampa svetli. Lampa svetli na konektoru dizne kada se da kontakt i tako svetli sve dok se čuje zujanje pumpe. Kada se čuje ono čuveno CAK isključi se lampica na probnoj lampi koja je spojena između konektora dizne i mase. Kada zaverglam svetlo na lampi treperi što mislim da je dobro jer je Stratos rekao da tako treba ali auto ne pali i dalje...isto kao i malopre...
                            Proverio sam i crevo preko koga se vraća gorivo u rezervoar i prilikom verglanja vidljivo je da se vraća gorivo. Akumulator je počeo da daje znake da je na izmaku pa sam i njega dopunio ali ne nešto dugo...Uhvatio me je mrak pa nisam mogao da skinem onaj "modul paljenja" i svećice da ih osušim i izduvam cilindre pošto su sada posle ovolikog verglanja sigurno zamašćene. To ću uraditi sutra popodne. Za sada je to to...
                            Hvala još jedno svima koji su se uključili u raspravu.

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #29
                              Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                              Ako je sve tako kao što si napisao,što se provere tiče,onda ostaju dve stvari i to:
                              Možemo li se pouzdati u stručnost majstora koji je ispitao varnicu?
                              kao prvo,a zatim treba proveriti mogućnost da je lanac preskočio.
                              Naravno,pre ovoga gore predloženog,uradi kako si i naumio,tj. osuši svećice ili stavi neke druge (može i polovne ali ispravne,naravno ) pa pokušaj sa paljenjem.
                              Ne zaboravi da dopuniš akumulator...

                              Edit: Koliko vidim,zamenio si osigurač br. 4 od 15A koji napaja strujom sistem za gorivo.

                              Comment

                              • RANK
                                CBC Senator XXL
                                • 28.02.2007
                                • 1635
                                • Beograd
                                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                                #30
                                Re: šKODA FELICIA 1.3MPI

                                Koliko ja vidim na shemi, DIS modul je "wasted spark" tipa, daje preko 50kV i morao bi da baci varnicu i na masnoj i mokroj svecici... Ja bih nakon zamene tog osiguraca sve vratio na svoje mesto, pritisnuo kvacilo i upalio bez gasa....
                                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                                Comment

                                Working...
                                X