Da li mi može neko reci šta da uradim da bi upalio yuga na benzin po ovoj hladnoci? Dok je bilo malo toplije vreme palio sam na plin bez problema, i sad kad je zahladnelo sipao sam benzin i neće nikako da upali. Benzin je došao do karburatora. Teško vergla, a pun je akomulator. Skidao sam alnaser da vidim da li je možda on u pitanju, ali koliko sam gledao sve je u redu.
Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Collapse
X
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Originally posted by slavke89 View PostDok je bilo malo toplije vreme palio sam na plin bez problema, i sad kad je zahladnelo sipao sam benzin i neće nikako da upali. Benzin je došao do karburatora.
Da li baca varnicu?
Isključi gasni uređaj, skini poklopac vazdušnog filtera i sipaj malo benzina u karburator, pa pokušaj da upališ. Sa saugom, bez gasa, a ako ne pali, bez sauga sa punim gasom (papučica do daske). Moguće je, da ti je presaugao i zamaštene svećice.
Iako nije preporučljivo, ja sam ponekad palio na guranje: dati kontakt, ubaciti u treću (ako imaš dosta mesta ispred), držati na kvačilu dok se ne zalaufa, pritisnuti gas i pustiti kvačilo. Čim prihvati, kvačilo, kočnica i gas do daske, dok ga ne produvaš.
Moguć uzrok: voda u gorivu, ili pumpa, jer si vozio uglavnom (ili samo) na gas?!
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Ako je radio samo na plin‚‚ jedino" rešenje je da sipaš benzin u karburator,sličan problem sam imao i ja jer mi je auto 6-7 meseci iskjučivo radio na plinu i posle toga nije hteo da ‚‚upali" na bezin.Posle toga što češće neka radi na benzinu.Kada sam imao zastavu palio sam na guranje i prezubila je 2 ‚‚zuba" izbegavaj to.
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Prvo prveriš da li ima varnicu uopšte, neko zavergla a ti gledaš na kblu koji si skinuo sa svećice i primakao na masu negde. Ako te opali po ruci znači da ima varnice ali si upsut saznao da ne valja kabel
Ako ima varnicu, ubaciš malo benzina u grlo karburatora, pun gas nonstop i pališ.
Ako slabo vrti može biti loš akumulator iako je pun, brzo se prazni na opterećenju, slaba masa na motoru ili šasiji i eventualno anlaser iako si ga gledao.
Guranej na ovu zimu nije preporučljivo jer sa gustim uljem lako preskoči kaiš a misli mda nećeš ni naći mesta gda bi ga zaleteo a točkovi prihvatili trakciju
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Ne baca dovoljno varnice, svaki pola sekundi baci jednu varnicu, a ne kao sto bi trebalo konstantno. Skinuo sam razvodnu kapu i video da je sav taj obrtni deo zardjao, tj svi ti kontakti, pa sam osmirglao i vratio, ali opet ne baca dovoljnu varnicu. Pa vas pitam da li mogu da skinem celo paljenje, da odvijem onaj vijak za stelovanje paljenja i da sve to izvadim, a prethodno zabelezim kako je bilo, i cemu sluzi taj okrugli deo na paljenju, sto je povezano sa nekim crevom? Pre ovog kvara kola su palila na plin i gorivo sasvim normalno. Sta da radim dalje?
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Otkloni kvar!
Sredi struju, može da bude mnogo toga. Čak i razvodnik paljenja.
Posle bi trebalo da bude O.K.
Moraš da imaš bar 5-6 lit. benzina u rezervoaru (inače). Benzin da je "taze", ako stoji 6 meseci neće ni sa sređenom strujnom instalacijom.
Drugi su već rekli ako uopše može da upali, upaliće sa par kapi sunutih direktno u karburator.
Prvo sa sauhom bez gasa, onda bez sauha ali pun gas (u patos), kao je već 'Franjo' rekao.
Ako upali pa se ugasi, onda je pumpa za gorivo ili je voda u benzinu (koja je zaledila).
Ako neće "ni da opepeli" onda nisi sredio "struju" kako valja.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Nisi napisao koje godište (ili sam prevideo), koji sistem palenja (komutator) i da li je nešto menjano u tom sistemu: bobina, komutator, razvodnik, ili samo ručica? U kakvom su stanju akumulator i alternator (ili možda dinamo!)? Da li je kaiš alternatora pravilno zategnut?
Da li si pokušavao palenje na gurku, što sam i ja naveo kao nepreporučljivo, upravo zbog mogućnosti prezubljenja. U tom slučaju, nećeš ga upaliti! Obično se čuju detonacije u karburatoru.
Nadam se, da nisi "podešavao" palenje, okretanjem razvodnika palenja. Pokušaj palenje, nakon što si skinuo opisano crevo. To je vakum (ekonomik) uređaj, koji pri startu često smeta.
Ako možeš, pozajmi struju preko kablova od drugog vozila i postupi kako ti je Dora napisao. Proveri, da li motor ima dobru masu! Zna vremenom da olabavi onaj kabal učvršćen kod kvačila i startera (ispod motora).
Nemoj mnogo da se mučiš, jer će autoelektričar (pa i automehaničar) vrlo brzo utvrditi gde je problem. A možeš izbeći veću štetu.
P.S. Profesor je ipak brži, ali mislim, da ni ovo nije na odmet!
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Yugo je 1983 godište, ima elektronsko paljenje, samo to znam da ima. Probao sam nažalost na gurku i večeras kad sam verglao cuo sam detonaciju u karburatoru. Nažalost sam i ''podešavao'' paljenje okretanjem paljenja u levo i desno, ali sam ipak vratio kako je bilo, jer je tako najbolje palio i kasnije kad sam probao da ga upalim, bez problema je palio na plin. Probao sam da sipam gorivo u karburator kako ste mi rekli, ali nisam opet uspeo da upalim. Teško vergla i na početku kad mi je akomulator napunjen, pa mi se isprazni posle 3-4 verglanja, ali kad ga stavim ponovo na punjač, akomulator je polu prazan, a ne ceo. Sta se sad sve tu desilo i da li ja mogu tu nešto da uradim da bi upalio, ili je ipak bolje da ga nekako odguram do majstora? Da li znate koliko bi me to koštalo da ga oteram kod majstora? Recite mi ako je ikako moguće da ja nekako popravim to sve, jer ne znam kako bi oterao kola kod majstora po ovom snegu, ili sam ja to žestoko zeznuo, pa jedino mora ici kod majstora?
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Verovatno ti je prezubčio, ako nije nešto gore! Za svaki slučaj, kupi novi zubčasti kaiš i pozovi majstora električara, da ti pokuša, da otkloni kvar na licu mesta.
O zameni kaiša i dovođenja u fazu, sigurno nisi upoznat!? Nepravilno postavljen, dovest će do oštećenja glave motora: krivljenja ventila, oštećenja vođica...
Posao, kao posao, je jednostavan i uglavnom ga rade pomoćnici majstora, ali i mala greška, može da izazove teške (i skupe) posledice!
Ako ne nađeš majstora, koji će ti doći, javi, da ti opišem, kako ćeš proveriti, da li je uzubljenje pravilno. Da se ne bi bez veze mučio, jer ćeš ponovo tražiti pomoć servisa.
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Stavljao sam nov zupčasti i klinasti kaiš bosch u oktobru prošle godine, i prešao sa njima manje od 2000 km. Možete li mi objasniti kako da proverim da li je preskočio zupčasti kaiš, i ako jeste kako da to popravim?
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Majstor mi je stavljao i sve je radilo kako treba. Da li mi možete poslati, ako imate, sliku kako treba da stoje remenice kad se montira kaiš? Da li mislite da je sigurno preskočio kaiš ili možda i nije, kad se već cula detonacija iz karburatora?
Comment
-
-
Odg: Ne mogu da upalim yuga 55 na benzin kad je ispod 0 stepeni
Originally posted by slavke89 View PostDa li mislite da je sigurno preskočio kaiš ili možda i nije, kad se već cula detonacija iz karburatora?
Za proveru uzubljenja, naveo sam zbog mogućih posledica. Da li je prilikom zamene (redovna na 40 Kkm) zamenjen i španer? Da li je pravilno zategnut?
Možeš pokušati još jednu foru: onu oznaku na remenici radilice dovedi oko oznake od 5 stepeni. Skini poklopac razvodnika palenja i vidi, da li je razvodna ručica u blizini 1. ili 4. stubline. Pored koje stubline je ručica, skini svećicu i tankom odvrtkom, ili žicom, proveri, da li je klip u GMT.
Ako je, sve vrati na svoje mesto, otpusti malo razvodnik palenja, da možeš, da ga bez veće sile pomeraš (okrećeš)!
Neka ti neko pomogne i startuje motor (van brzine i stisnutim kvačilom), a ti polako okreći razvodnik, nekoliko mm u smeru kazaljke na satu, pa ako se ne javlja, isto u suprotnom smeru. Ako upali, fino podesiti.
Comment
-
Comment