WV passat 1.9 tdi b5.5 Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nesaparty
    CBC Početnik
    • 22.09.2010
    • 7
    • SLANKAMEN

    WV passat 1.9 tdi b5.5 Problem

    Imam problem sa pasatom,imam ga vec 4 godine i ovo je prvi put da se ovo desava.Auto ne reaguje kako treba na pritisak papucice za gas,pri pritisku,ne daje gas odmah i auto ide kao penzioner,a posle 10 ak sekundi propusti i zalepi me za sedista.Promenjen ventil do turbine,protokomer,ociscene lopatice na turbini, ali problem ostaje,jednostavno prihvata gas kad on hoce.Na dijagnostici pokazuje kvar pod imenom p 1557 overload regulation pressure out of range.Zahvalan sam na svakoj pomoci,jer vise nemam pojma sta raditi.
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    #2
    Mozda cu lupiti, ali da nije map senzor?

    Comment

    • nesaparty
      CBC Početnik
      • 22.09.2010
      • 7
      • SLANKAMEN

      #3
      Nije,promenjena su oba senzora

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        VW passat 1.9 tdi problem

        Originally posted by nesaparty View Post
        Na dijagnostici pokazuje kvar pod imenom p 1557 overload regulation pressure out of range.
        Fuel pressure sensor circuit?

        Trebalo bi, da dijagnostika pokazuje: prevelik pritisak, pad pritiska, ili brljanje senzora.

        Ispitivanje obaviti u više brzina. Merenje otpornosti senzora nije dozvoljeno, jer postoji opasnost od oštećenja (destrukcije)!

        Comment

        • vladaomega
          CBC Senator XXL
          • 11.10.2010
          • 484
          • beograd

          #5
          wvpassat 1.9 tdi b5.5 problem

          p1557 se odnosi na pritisak turbine. ventil n75 ili vakum creva.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Moguci problem i sa lazlokanim prikljuckom vakuma na tandem pumpi ili u spoju vakum creva na pozarnom zidu.Htedoh reci,da se proveri i ima li dovoljno vakuma u sistemu upravljanja rada turbine.Nakaciti manometar vakuma i meriti,na leru i pod gasom...

            Comment

            • MN026
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2009
              • 348
              • SMEDEREVO

              #7
              kod svih je prikljucak za vakum na tademu labav

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Franjo,

                Na dijagnostici pokazuje kvar pod imenom p 1557 overload regulation pressure out of range

                Dijagnostika savrseno jasno kaze da magnetni ventil regulacije punjenja turbine izlazi iz dozvoljenog podrucja rada,odnosno da ulazi u zabranjeno podrucje otvorenosti ili zatvorenosti.U ovom slucaju on je otvoren maksimalno,ali turbina ne uspeva da ostvari potrebni pritisak,pa nema ni performansi....sta moze videti skenerom u voznji?...nista vise od toga da tad zaista fali pritiska... Sto fali?Mora se vizuelno pogledati da li neposredno po paljenju pneumatski ventil na turbini povuce dovoljno u vis i dovoljno brzo lopatice promenljive geometrije.Ako nesto od toga nema,mora se izmeriti vakum u sistemu ili bar pokusati pipanjem utvrditi gde curi.
                Receno je da je turbina ciscena i da je magnetni ventil menjan,..to onda da izuzmemo,kao moguci problem
                Da je skener prijavio nedovoljan pritisak u****,onda bi to znacilo da mu u svim rezimima fali pritiska,ali posto ga u visim obrtajima ima dovoljno ,uz dosada opisano,rekao bih da tu ipak fali samo vakuma.

                Comment

                • nesaparty
                  CBC Početnik
                  • 22.09.2010
                  • 7
                  • SLANKAMEN

                  #9
                  Sad sam tek zbunjen,sta predlazete da uradim?

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    Mora se vizuelno pogledati da li neposredno po paljenju pneumatski ventil na turbini povuce dovoljno u vis i dovoljno brzo lopatice promenljive geometrije
                    Neko pali auto a ti gledas u osovinicu promenljive geometrije na turbini.Od momenta kada je upalio motor za 2,najvise 3 sekunde,ta osovinica mora krenuti na gore(uvlaci je pneumatski ventil),i pomeriti se za oko 2cm

                    Comment

                    • nesaparty
                      CBC Početnik
                      • 22.09.2010
                      • 7
                      • SLANKAMEN

                      #11
                      dobro,ako ne pocne da uvlaci to znaci?

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        .Ako nesto od toga nema,mora se izmeriti vakum u sistemu ili bar pokusati pipanjem utvrditi gde curi.
                        a receno je i gde je najcesci problem

                        Moguci problem i sa lazlokanim prikljuckom vakuma na tandem pumpi ili u spoju vakum creva na pozarnom zidu
                        Ali ovo ce sve da padne u vodu ako nesto ipak nije u redu sa turbinom ili el.magnetnim ventilom

                        Comment

                        • nesaparty
                          CBC Početnik
                          • 22.09.2010
                          • 7
                          • SLANKAMEN

                          #13
                          rešeno

                          Problem bio,zbog zakočenog cilindra na turbini,majstor iz batajnice servis djura,očistio turbinu tacnije taj klip razradio ga i zamenio ventil mali nalazi se ispod brisača,ceo popravak kostao 50e,auto sad ide kao metak.

                          Comment

                          Working...
                          X