Imam problem sa pasatom,imam ga vec 4 godine i ovo je prvi put da se ovo desava.Auto ne reaguje kako treba na pritisak papucice za gas,pri pritisku,ne daje gas odmah i auto ide kao penzioner,a posle 10 ak sekundi propusti i zalepi me za sedista.Promenjen ventil do turbine,protokomer,ociscene lopatice na turbini, ali problem ostaje,jednostavno prihvata gas kad on hoce.Na dijagnostici pokazuje kvar pod imenom p 1557 overload regulation pressure out of range.Zahvalan sam na svakoj pomoci,jer vise nemam pojma sta raditi.
WV passat 1.9 tdi b5.5 Problem
Collapse
X
-
VW passat 1.9 tdi problem
Originally posted by nesaparty View PostNa dijagnostici pokazuje kvar pod imenom p 1557 overload regulation pressure out of range.
Trebalo bi, da dijagnostika pokazuje: prevelik pritisak, pad pritiska, ili brljanje senzora.
Ispitivanje obaviti u više brzina. Merenje otpornosti senzora nije dozvoljeno, jer postoji opasnost od oštećenja (destrukcije)!
Comment
-
-
Moguci problem i sa lazlokanim prikljuckom vakuma na tandem pumpi ili u spoju vakum creva na pozarnom zidu.Htedoh reci,da se proveri i ima li dovoljno vakuma u sistemu upravljanja rada turbine.Nakaciti manometar vakuma i meriti,na leru i pod gasom...
Comment
-
-
Franjo,
Na dijagnostici pokazuje kvar pod imenom p 1557 overload regulation pressure out of range
Dijagnostika savrseno jasno kaze da magnetni ventil regulacije punjenja turbine izlazi iz dozvoljenog podrucja rada,odnosno da ulazi u zabranjeno podrucje otvorenosti ili zatvorenosti.U ovom slucaju on je otvoren maksimalno,ali turbina ne uspeva da ostvari potrebni pritisak,pa nema ni performansi....sta moze videti skenerom u voznji?...nista vise od toga da tad zaista fali pritiska... Sto fali?Mora se vizuelno pogledati da li neposredno po paljenju pneumatski ventil na turbini povuce dovoljno u vis i dovoljno brzo lopatice promenljive geometrije.Ako nesto od toga nema,mora se izmeriti vakum u sistemu ili bar pokusati pipanjem utvrditi gde curi.
Receno je da je turbina ciscena i da je magnetni ventil menjan,..to onda da izuzmemo,kao moguci problem
Da je skener prijavio nedovoljan pritisak u****,onda bi to znacilo da mu u svim rezimima fali pritiska,ali posto ga u visim obrtajima ima dovoljno ,uz dosada opisano,rekao bih da tu ipak fali samo vakuma.
Comment
-
-
Mora se vizuelno pogledati da li neposredno po paljenju pneumatski ventil na turbini povuce dovoljno u vis i dovoljno brzo lopatice promenljive geometrije
Comment
-
-
.Ako nesto od toga nema,mora se izmeriti vakum u sistemu ili bar pokusati pipanjem utvrditi gde curi.
Moguci problem i sa lazlokanim prikljuckom vakuma na tandem pumpi ili u spoju vakum creva na pozarnom zidu
Comment
-
Comment