Senzor polozaja nisam. Docice i to na red. Prosto mi je neverovatno koji sam baksuz. Tacnije, postajem statisticki fenomen sa brojem pokusaja i promasaja.
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Ne smem jos da kazem, ali izgleda da je lambda sonda. Koju by the way, ovaj auto po katalogu, ne bi trebao da ima...
Zbogom mozgu!
Sacekacu jos dva-tri dana, da zakljucim.
Postovacu ovde, cisto znanja radi!
Hvala svima za ideje, divni ste. :-)
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Pa otkacismo dzek za sondu i teraj brale sat vremena gore dole.
Nema da trza, ler stoji...
Merili smo kompresiju, fabricka. Razlika kompresije izmedju cilindara maltene 0.
Ja se nadam da je to. Za sad lici da jeste.
Komp i dalje pokazuje bez gresaka. Ne znam ni da li bi trebao da pokaze sondu? Tj. u kom slucaju treba da je pokaze? Kad je mrtva skroz?
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Pa otkacismo dzek za sondu i teraj brale sat vremena gore dole.
Nema da trza, ler stoji...
Merili smo kompresiju, fabricka. Razlika kompresije izmedju cilindara maltene 0.
Ja se nadam da je to. Za sad lici da jeste.
Komp i dalje pokazuje bez gresaka. Ne znam ni da li bi trebao da pokaze sondu? Tj. u kom slucaju treba da je pokaze? Kad je mrtva skroz?
Kad se otkači sonda sa džeka u većini slučajeva auto radi sa signalom od 500 milivolti što je sredina ili idealna smeša što naravno nije tačno. Kad sonda nije ispravna a zakačena je onda se beleži druga greška siromašna ili bogata smeša. Ako ima grejač (više od jedne žice) može i on biti u prekidu pa se i to beleži.
Generalno, za vožnju je bolje da se džek otkači ako je sigurno da je sonda neispravna jer će motor bolje raditi.
A gde je sada sonda? Menjan je kompletan izduv a sta je sa sondom uradjeno.
Sonda bez grejaca pravi problem ako je daleko postavljena.
Sondi se prilazi sa gornje strane i stoji odmah iza turbine. Iza sonde se zavrsava cev f80, koju smo pre srednjeg lonca recnuli, pa nastavili sa srednjim protocnim - cev f60 (jer majstor nije imao deblju, niti alat da savija preko tog precnika) - zadnji protocni (meni lici kao da je od motorcikla, dobio sam je uz auto za igranje)
Sonda je i dalje na mestu, samo je dzek raskacen. Ostavicu tako do ponedeljka, da vidim kako ce se ponasati. Ako se ispostavi da je definitivno do nje, ne gine mi 50-60€ stete za novu.
Kad se otkači sonda sa džeka u većini slučajeva auto radi sa signalom od 500 milivolti što je sredina ili idealna smeša što naravno nije tačno. Kad sonda nije ispravna a zakačena je onda se beleži druga greška siromašna ili bogata smeša. Ako ima grejač (više od jedne žice) može i on biti u prekidu pa se i to beleži.
Generalno, za vožnju je bolje da se džek otkači ako je sigurno da je sonda neispravna jer će motor bolje raditi.
Mislim da je ova sa 3 zice. Mozda jedna greje, jedna ladi, a treca prica sa kompjuterom. [emoji2]
Poslao sam mail ovim finim cikama iz Horsham Development-a, da ih pitam, kako njihov cip saradjuje sa lambda sondom, da vidim sta mi je ciniti u nastavku. A bas bih voleo da me obraduju odgovorom: Našije čipovi ne poznavaju sondutu
Pa da obradujem masinu sa 50l BMB 98 dok nije pojeftinio jos.
Nasao sam novu BOSCH (stock za ovaj auto) oko 6000-6500din
Mada sam nekako vise za NGK, ako je pronadjem.
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Ako je čipovana svako uzima u obzir sondu jer ga zaniam smeša, i ako ej nije bilo stavi se da je ima, kao kod meen na primer i to širokopojasnu. Ova tvoja je informativna ali verovatno koriguje naspram nje....
Svaki elektroničar sa osciloskopom će utvrditi neispravnost da ne kupuješ džaba..
Sonde se dele po voltaži, bar te što imaš tako da je bitno da je to pogodjeno a ostalo je sve isto...
Ako se ispostavi da je ova muerte, probacu po njoj da nadjem novu. Tacnije po njenim oznakama. Pa cemo videti.
Taman da sve podesim do proleca, pa stage 2 chip da metnem. I na sledecem rostilju, da u****m svu decu do 40kg na kosutnjaku. [emoji2]
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Ne mora biti ista ako je ista karakteristika, broj žica i od 0 do 1 recimo. Ralika izmedju originala i zamenske je da jedna ima džek ppa je skuplja a druga nema pa je jeftinija, obe pravi NGK samo na onoj sa džekom piše Benwej
sa otakcenim senzorom, sve radi perfektno. can ne mogu reci ni da je potrosnja nesto osetno veca.
stavio sam novi, BOSCH univerzalni 3 zice, i gle cuda, sve opet isto?!?! trokira, cima u voznji....
sta mislite da moze da zeza sad?
offtopic:
koje su lose/dobre(ako ih ima) strane voznje bez Lambda sonde? smesa uvek pogresna? benzina u ulju? svecice crne? motor strada?? da li turbo to tolerise?
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Zato je bilo reči da se treba proveriti sonda pre promene.
Kad je otkačena, nema signala i nema korekcije, niko en zna kakava je smeša pa ni motor, to nije dobro a može i jako da nije dobro.. Sve nabrojano od loših stvari može da se dogodi...
Moraš naći način da utvrdiš šta ne valja oko smeše, dizne, falš vazduh ili nešto treće. Turbo motori ne opraštaju greške pa shodno tome en prestiskaj taj gas u maksimalni pritisak dok ne utvrdiš da li ima manje ili više goriva...
Hipotetički, jedna dizna ne valja, curi... To se recimo pokazuje kao višak goriva, sonda javi kompjuteru da smanji ubrizgavanje i on to uradi ali sad tri cilindra nemaju dovoljno goriva i to počne da trza i stradaju tri cilindra.
Sa jednom zapušenom diznom je obrnuto, tovariće ona tri dok se ne udave, strada jedan cilindar.
Kad nema sonde svi rade kako rade i niko ne zna šta rade
Ovo je samo primer da shvatiš zašto je bitno da ECU zna koja je smeša...
Comment