Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #61
    Pročitaj ponovo i pažljivo PP koju sam ti poslao. Pošto se radi o renomiranom BG servisu, ovde bi to bila besplatna reklama.
    Btw. osim OBD-I, postoje i drugi dijagnostički alati, sofisticiraniji od titranja...sijaličica.
    I, izvinjavam se adminima - neću više.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #62
      Nebitna stvar (ne bas, ali skoro pa je tako) ukoliko postoji closed loop boost kontrola. Ukoliko ne radi povratnu boost kontrolu, itekako je bitna.

      Ako ima samo mehanicku oprugu i obican vakuumski aktuator, drndanje po auspuhu ce ga itekako zbuniti, pogotovo ako se jos neko igrao sa proizvoljnim dotezanjem aktuatora za koji navoj
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • acasmc@200sx
        CBC Senator
        • 30.01.2007
        • 282
        • Mladenovac
        • BMW F31 320d

        #63
        @franjo
        Mislim da ona firma ne moze nista da mi pomogne, posto im na sajtu pise da rade samo 300ZX. Na 200SX moze samo da se ubaci novi chip u fabricki ECU, posto ne moze da se radi remap na starim kompovima.
        Ali da se ne ogresim, sutra cu pozvati da pitam. :-)

        @dora
        Pa ja se uzdam da komp radi, tacnije da registruje ozbiljniju gresku. Nisam ni mislio da ce da mi prijavi odvijenu selnu. Vidis i sam, da su sve ideje za sad ćorak. Ne bih da dam jos i 100e za chip, cisto da probam na prazno. Kad bih znao da je to 100% ja bih ga danas porucio iz UK, i za 5-10 dana, svi bi spavali mirno. :-)

        @206
        Boost controler je obican, mehanicki. Sraf se zavija i odvija. E sad! Ima tu necega u tvojoj ideji. Zasto to kazem? Nisma imao boost kontroler pre promene izduva, pa ne znam na koliko je bio podesen. Posle promene izduva, poceo je da se javlja fuel cut na 4500rpm. Namestim cajger, kad ono >20psi
        Krenem onda da smanjujem. Odvijem krug, pa vozim da vidim. Kad sam skinuo na nekih 14-15psi fuel cut je nestao. Onda ga ja lepo zavijem jos malo, na 12psi, cisto da budem siguran i ostavim ga tako.
        Da li mislis da treba da se poveca? Po stage 1 chipu, boost treba da bude 15psi, da li je moguce da ga zeza sto je manje?
        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #64
          Pa treba klestima da izvlacimo svaki novi podatak, umesto da se prica isprica od pocetka do kraja, sta li? Na sestoj strani saznaje se da si imao fuelcut i igrao se boostom napamet...sta si jos izostavio?

          Iz cele price tesko je zakljuciti da li imas visak ili manjak goriva, za sta ce ti trebati brza sonda i osciloskop, ili maksr dobar AFR metar. Bez tog podatka samo pogadjamo. Ali ono u sta sam 99% siguran je da ste kombinacijom cipa boga pitaj odakle, uz pravljenje auspuha s koca i konopca i lecenje problema stavljanjem restrikcije na isti, uz stelovanje wg-a na uvce - sigurno napravili problem. Sta od toga? Verovatno sve po malo, ubacili ste 10 promenjivih, nakaradno uradjenih, isad, sta pravi problem...strucan pristup, eto sta. Lek bi bio da ne petljate u tjunirate auto bez osnovnog razumevanja kako sve to funkcionise. A ako ti je bas do popravke, WB AFR pa kreni odatle.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • acasmc@200sx
            CBC Senator
            • 30.01.2007
            • 282
            • Mladenovac
            • BMW F31 320d

            #65
            Chip je Horsham Development i vazi za kvalitetan genericki chip za 200SX. Ima mali milion tema o tome po netu, ali se sve svodi na pohvale.
            Ja sam mislio da je za turbo, sto veci izduv to bolje. A inace, pre ovoga je bio neki ko trska za sokić?! Coveku bilo mnogo bucno, pa je prepravio izduv da mu ne "drči"? Kad smo skinuli srednji lonac, precnik unutra je bio max 20mm, sto je reda velicine Yugo 45. Cev je bila f50, a zadnji lonac je po serijskom broju bio od Ford Fiesta XR2 1991god. Mislim sta reci??
            Ja sam prepravio na cev f60 i srednji i zadnji protocni. Nije mi bilo ni na kraj pameti, da ce auto kad prodiše da se totalno raspameti. :-/
            U principu, ja mogu maltene sve da vratim kako je bilo. Ali, da li je moguce, da moram da vozim auto od 200+KS sa auspuhom ko Suzuki Maruti??
            Kontaktirao sam firmu u Engleskoj, koja pravi ovaj chip, rekli su mi da bi auto sa trenutnim setup-om, trebao bez problema da radi uz njihov chip?!
            Da li mislis da bi povecavanje, ili smanjivanje boost-a nesto promenilo?
            Sve lose sto se desava, se desava kad nemam boost. Tacnije kad je sistem u vakuumu. Onog trenutka, kad predjem u boost, sve radi perfektno.

            P.S. Ajde da pitam za objasnjenje. Kako ja mogu da uticem na smesu? Ocigledno mapom u racunaru, koja je u ovom trenutku nepromenjljiva. Sem toga, mogu dizne da menjaju stvar, ako cure, ili su zapusene. Sem ta dva, sta jos menja smesu? Da li promena pritiska turbine, menja smesu, ili samo odnos smese kad je auto pod boost-om? Tacnije, ako je pritisak 0.5bar, ili 1.5bar nebitno, da li to menja smesu na leru?
            Izvinjavam se ako je pitanje glupo, ali mi to nije bas najjasnije.
            Last edited by acasmc@200sx; 18.12.2014, 22:42.
            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #66
              mislim da si usao u ozbiljnu problematiku sa oskudnim predznanjem,206 ti je sve lepo napisao,neke stvari zaista ne mogu da se rade uz pomoc stapa,kanapa i googleta

              Comment

              • acasmc@200sx
                CBC Senator
                • 30.01.2007
                • 282
                • Mladenovac
                • BMW F31 320d

                #67
                E sad ti izmisli vrucu vodu, na ocigled svih nas.
                Pa niko se nije rodio naucen. Bar imam smelosti da pitam. Ne pravim se pametan, oko stvari koje ne znam. Pitam ljude koji su iskusniji od mene.
                nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #68
                  niko ti ne spori entuzijazam,sve je to ok...moj prijatelj,profesor na fakultetu,kaze da nakon 40 godina rada,kaze da kad vidi studenta kako se za kvaku uhvatio zna dal zna i koliko zna,tako da veruj mi i mnogo ljudi iz struke odavde zna nakon mnogo godina staza gde ce neki problem da izadje...niko ovde nece niti da ti odmogne niti da se pravi pametan...tjuning je jako,jako ozbiljna oblast i malo ljudi je zaista poznaje,neki moj prijatelj je pre dosta godina ucestvovao na nekim trkama,pa je pokupio zaista ozbiljan tim mehanicara da mu pomogne,5 najobiljnijih servisa u gradu,sa dosta opreme i dosta iskustva,nakon kratkog vremena smo shvatili da nemamo pojma...ima ljudi ovde koji to rade mnogo godina,i sigurno znaju u sta si se upleo,ja samo znam da to moze da bude prilicno skupo ucenje,a ti shvati moju konstataciju kako hoces...

                  Comment

                  • acasmc@200sx
                    CBC Senator
                    • 30.01.2007
                    • 282
                    • Mladenovac
                    • BMW F31 320d

                    #69
                    Nisi ti mene shvatio ocigledno. Ja sam i stavio temu ovde, da cujem nesto od ucenih ljudi. Nigde nisam napisao, pomozite mi da tjuniram auto, a da ne kosta nista.
                    Evo kako sam ja shvatio tvoju konstataciju.
                    Zamisli da si ti otvorio temu i napisao u njoj: Boli me noga kad je hladno, zasto?
                    I onda postuju lekari opse prakse, hirurzi, medicinsko osoblje razno..., daju ideje na osnovu svojih iskustava...
                    Onda se posle 5 strana saveta ubacim ja (kao nestrucno lice, nemam pojma o medicini, ali mi komsijina baba ide kod lekara svaka dva dana) i kazem:
                    Ne moze to tako! Lepo su ti napisali. Noga se ne leci na internetu...
                    E sad ti meni reci svrhu tog posta? Cemu to pomaze? Kome?
                    Da li zaista mislis da se ja oslanjam samo i iskljucivo na internet? Trenutno imam dve teme i 10 majstora sa kojima se konsultujem oko ovoga problema. I neces verovati, svako ima svoju teoriju, zasto je to tako. Bukvalo od 20-30 ljudi, koje sam upleo u ovo, nisu se ni dvojica uhvatili za istu stvar. Ali sam opet prihvatio svaciju ideju kao potencijalno resenje. Logicno, jer isto nemam.
                    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #70
                      Prvo, čovek ima servis i to ozbiljan i zna šta priča, i ja imam servis malo neozbiljan i znam šta pričam. I on i ja a i drugi koji znaju da šrafe shvataju besmisao tvog raspitivanja jer:
                      1. Nemaš ni unimer ko svet a da ne pričam o osciloskopu, nije on samo za struju, vidi i smešu što ti je bitno.
                      2. Nemaš širokopojasnu sondu
                      3. nemaš način da pratiš parametre u vožnji
                      4.
                      5.
                      6.
                      itd..

                      A tvoj primer je fantastičan, kad ti pitaš nešto doktore veoma pažljivo će ti reći da se maneš ćorava posla jer ćeš sjebati nogu još više ako budeš slušao savet sa neta... Doktori se drže teorije kao pijan plota jer u većini slučajeva radi dobro a ono malo što en radi a poprave amateri bi naveliko napravilo pomor...

                      Još kraće..99.9% majstora koje ti srećeš a žele (stvarno žele) da ti pomognu, nema pojma ali stvarno nema pojma o materiji za koju se ti raspituješ. Bar ne u toj meri da ti stvarno pomognu.

                      Postoje pravila koja ti ili ne želiš ili nemaš uslova da poštuješ.
                      Prvo odeš negde i nadješ šemu za dijagnostiku koja kaže ovako..
                      Ako je to onda proveriš to ili to pa onda od toga ide opet proveri to i to pa opet i na kraju se konačno nadješ u kocki ispravno je nema šta da se proveri..

                      Od ove teme ima to da ti znaš da ti auto secka, trza ili šta god pri kraju smo KONAČNO saznali da nemaš dovoljno goriva i da je neko već maltretirao taj auto tako što ga je prigušio a tebi ga prodao kao uspešno tjuniran pa ti sad vadi oči... Znao sam jednog takvog tunera, nisu mu kreacije dugo trajale..

                      Svi ovde imamo jednu želju da ti ne napraviš sebi bespotreban trošak....

                      Ako se ti sa tim ne slažeš, pravi ga nemam ništa protiv ali nemoj omalovažavati i one dobronamerne savete koji se tebi ne svidjaju.

                      2 teme i svih 10 majstora očigledno ti ne rešava problem tako da ti to i nije neki argument. Neko će okrenuti pristup i probati i sa neke druge strane a neko će terati do kraja...


                      Moj savet za kraj i zauvek na ovoj temi je sledeći, prvo moraš da vratiš sve kako je bilo kad si kupio auto. Zatim moraš da se uveriš kako god znaš (to već ima većina majstora) da ima dovoljno goriva u svim opsezima opterećenja a na maksimalnom pogotovo.
                      Zatim učiš teoriju rada motora, ubrizgavanje, kontrola ubrizgavanja, specifičnosti turbo motora i ventilskog razvoda u odnosu na atmo motore, različite su bregaste jednih i drugih kao i zupčenje, teoriju u**** i izduva wastegate što je spomenuo 206 u dobrom kontekstu jer ja imam elektronsko odredjivanje pritiska pa mi nije palo na pamet da previše otvoren auspuh omogućava ranije otvaranje vestgejta itd...

                      TO ISTO prvo moraju da znaju majstori koje pitaš i to onako iz topa...

                      Ukratko ja sam čačkao, pravio granu nekoliko puta, menjao bregaste, podešavao komparatorom i sl.. i opet NEMAM POJMA.. Zahvaljujući tome a i sličan tuner je pomagao, nekoliko puta sam razbio motor...
                      Ende
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Zaboravih za kraj
                        Ili ti je neko uvalio čip koji ne radi kako treba ili nije napravio konfiguraciju za taj čip. Pošto stvarno nemam pojma dali se posle podešavju neki parametri kad se promeni čip ne mogu o tome ali ako je odgovor da, onda ne smeš ništa pipnuti jer je naspram onog namešteno a ako pipneš onda moraš opet podesiti.

                        Franjo ne dobacuj.

                        Ima dva stanje, turiš čip i to radi bez obzira da li ima ili nema auspuh, ili turiš čip i namestiš ga da radi, kao vems ili slične andrmolje.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #72
                          Malo po malo saznajemo mrvicu po mrvicu problema, te imao si i fuelcut, te cackali ste boost...sta ste jos zaboravili da spomenete? Kad bi samo znao koliko sam puta od tjunera cuo da bi taj i taj njihov deo trebalo savrseno da radi sa tom i tom konfiguracijom...pa ne radi, sta sad? Pa ne znam, trebalo bi da radi...ali ne radi? Pa trebalo bi...i tako ukrug, sta ocekujes da ti kaze, da se petlja dijagnostikom auta preko pola sveta za koji POJMA nema koja i kakva mu je konfiguracija i koji skriveni problem mozda ima. Boli ih bas uvo, sta ocekujes da kaze, da mu cip ne valja?

                          Da ne duzim dalje, vrlo je verovatno da ne kazem apsolutno sigurno da imas problema sa smesom - odnosno boostom koji nije odgovarajuci ili je pogresno setovan, pa smesa seta na sve strane kao posledica toga. Da li je siromasna, bogata, u kom opsegu i zbog cega je to tacno tako kako jeste - to niko ne zna a trebalo bi da zna da moze da krene resavati problem. Predlagati resenja da ne znas od cega se problem sastoji je rad naopacke, pa taj ko tako pokusava da ti resi problem sigurno nece uspeti, osim da zameni pola auta, ide redom i menja nadajuci se da ce ubosti. To nije dijagnostika nego gatanje, to su znale i moje babe, ali kod dijagnostike neki red poteza mora da postoji. Pitao si 20-30 ljudi i niko se nije uhvatio za istu stvar, sto me uopste ne cudi, auto ima mnogo vise od 30 delova, tom logikom pogadjanja svako je mogao da lupi neki drugi deo eto "misleci" da je bas to problem. Mogao si da pitas i 230 ljudi opet ne bi resio problem. Ja bih poslusao onog koji ti nije dao nikakav savet i misljenje kako da resis problem, dok mu ne objasnis celu pricu od pocetka odnosno pokusas da dijagnosticiras od cega se problem uopste sastoji. Bez merenja smese taj odgovor neces moci da mu das, pa neces ni resiti problem. Osim slucajno, naravno.

                          Vise puta je receno i ovde ti predlozeno, premeri sta se desava sa smesom i boostom. Trebace ti brza WB lambda i osciloskop, u najmanju ruku - ili neki AFR merac/logger, NGK AFX ili Innovate, bilo sta sto meri sa najmanje 10hz. Pitao si, receno ti je sta i kako da radis, pa kad uradis javi se opet, jer svaki drugi pristup je potpuno pogresan.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #73
                            ok. slazem se sa svime sto kazete. i mislim da ste u pravu. ali sad sam tu gde jesam. mojom greskom, ili greskom onoga pre mene, apsolutno nebitno.

                            probacu da se docepam NGK AFM, posto vidim da nije mnogo skup, da bi znali gde se nalazimo.

                            apropo price. scenario:

                            ja kupim taj mambo dzambo NGK i zakljucimo, ono sto i sad mislimo svi, da je smesa losa. sta onda? kako ja mogu da uticem na smesu? samo remap-om?
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #74
                              Onda uključiš taj mambo džambo NGK u funkciju adaptacije i vozaš se i remapiraš...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • acasmc@200sx
                                CBC Senator
                                • 30.01.2007
                                • 282
                                • Mladenovac
                                • BMW F31 320d

                                #75
                                aaaaaa! tako kazi. dobro, da ne mlatimo praznu slamu, ja cu da se bacim na potragu.

                                ako neko slucajno zna gde to moze da se kupi u Srbiji, neka mi javi.

                                Hvala
                                nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                                Comment

                                Working...
                                X