Da pusti visak kompresije, s vremena na vreme sprovede to crevo u kofu ili kakav kanister, pa napuni viskom kompresije koju moze da sacuva i kasnije iskoristi
elem, da ne ispadnem glup, a da me ne popljujete mnogo, resio sam (ili bar mislim da jesam)
lambda sonda, za koju smo ustanovili da je crkla, jelte, i zamenili je novom, nije bila dobro povezana. glupavi BOSCH proda sondu sa 3 zice, dve bele i jedna crna, i da uputstvo za 4 zice sondu gde pise da je SIVA signal! "majstor" je mislio da je crna 12v, a ispostavilo se da je crna signal, dok su druge dve masa i struja za grejanje...
u svom mom mahnitom merenju unimerom (u koji se razumem ko marica u krivi k...) uhvatim i to da merim, pa skontam da imam iza dzeka 0v, kad merim dve bele zice. prosli put smo merili na dzeku, i to nas je zajebalo, jer na njemu daje kroz 3 pina,
jedan - 12-13v
drugi - 0,1-1v
treci - 0,1v
prevezah prokletinju i proradi sve.
mada mi i dalje nije jasno, kako je zezala kad je pogresno vezana? zar nije logicno da ECU kad dobije neku blesavu informaciju od sonde, ignorise istu i prebaci se na neki mod kao da je nispravna, ili da je nema?
naravno da je tu bilo i malo "cackali smo senzor polozaja klapne, a nismo znali sta radimo", a onda sam ja kao veliki MAG elektrike nastelovao polozaj umesto 0,45-0,5v na 0,5 OMA, pa je i to dodalo na celu pricu simptome....
sta da vam kazem, sem HVALA za trud i ideje.
P.S. sad kad sam ovladao elektrikom, i imam Vujketa na stalnoj elektronicarskoj vezi, a minuta razgovora neograniceno, sad bih mogao da idem na +300KS
sto se tice senzora radilice, to je kod njega sve u onoj jednoj "budži" CAS - radilica, bregasta i ugao paljenja
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
mada mi i dalje nije jasno, kako je zezala kad je pogresno vezana? zar nije logicno da ECU kad dobije neku blesavu informaciju od sonde, ignorise istu i prebaci se na neki mod kao da je nispravna, ili da je nema?
Unazad sam tri puta objasnio zašto je bolje da otkačiš neispravnu sondu nego da je zakačena ali nema ko da sluša
Vozi i ne diraj crveno dugme, vidiš šta biva sa žutim a sa crvenim si tek nahebo
pa ne, ja je i jesam bio otkacio. nego sam je ponovo kacio, kad god nesto čačnem da probam da li sam uspeo...
i tako par hiljada puta
ajde da ne bude da ste se svi dzabe maltili sa mnom ovde, kako da utvrdim tacno koji je turbo na autu, a da ne moram da raskupusam pola kola?
ubise me ljudi koji su gledali: kao ovo je T25, ne ovo je T28, ne ipak je T25, ma joook to je T28....
pokusavao sam da vidim onu plocicu, ali ne mogu da joj pridjem, jer je iznad nje izduvna grana i onaj "plek" sto ide preko nje. odozdole se tek ne vidi nista, sem Garett...
da li postoji neki siguran nacin, da se "na oko" zakljuci koja je? tipa precnik? ili tako nesto?
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Pusti malo kompresije u kofu, za svaki slucaj, da ne pretera, i vozi. Ako zafali snage, izbusi rupicu na crevu WG-a, ocisti MAF i teraj. Ako bude problema, uplati loto. Mislim, to autu pomoci nece, ali mozda ubodes sedmicu pa ga zamenis, nikad ne znas.
Eeee gde mi zivimo...
I, bese li smesa ipak na kraju problem, kao sto ti je i receno? Sto rece Dora, na'rani prasad i ne pipaj nista. Budi srecan da si uopste uspeo popraviti auto, pored takvih "majstora" koji su prckali po autu i odredjenih..."saveta" koji su se i ovde mogli videti.
The difference between men and boys is the price of their toys
Taj princip tuniranja je isto kao kad obućar okrpi djonove dužim ekserima ali ih ne ukuca do kraja. Samo se čeka momenat kad ćeš da skočiš i dobiješ ekser u nogu..
Znao sam odmah na šta misliš ali ne verujem da si na to gubio vreme proučavajući i žalosno je što postoje forumi i ljudi koji na takav tuning gube vreme što radeći ga a što ubedjujući druge da to rade.
Ovo je elementarno nepoznavanja rada turbine ili kako postiže pritisak.. Ako već papak hoće da postigne veći pritisak onda postoji nekoliko metoda gde je najlošija (a neki se kunu u nju) da pojača feder. Ovo sa rupicom je ok dok se ne proširi rupica i motor odleti u vasionu jer nema kontrolu pritiska.
Ukoliko ima regulaciju i zaštitu na neki drugi način a ima ih više onda je opet ovo besmisleno jer nema svrhe.
Ukratko potencijalno opasno.
Drugi deo banane je da se ne čitaju poruke a znatno se lupeta. 5 oma se odnosilo na TPS senzor koji je u principu reostat i ne vidim načina ga pokvari sa unimerom da je pita. Jedino da priključi generator snage kilovat dva...
Jbt, da sam znao da OVAKO moze da se digne pritisak na brzaka..pa to...to je SJAJNA stvar Koji se ja djavo ********m sa ovim tjuningom sve ove godine kad ima i LAKSI nacin.
Kakav idiotizam. A i dijagram je pogresan.
The difference between men and boys is the price of their toys
Pusti malo kompresije u kofu, za svaki slucaj, da ne pretera, i vozi. Ako zafali snage, izbusi rupicu na crevu WG-a, ocisti MAF i teraj. Ako bude problema, uplati loto. Mislim, to autu pomoci nece, ali mozda ubodes sedmicu pa ga zamenis, nikad ne znas.
Eeee gde mi zivimo...
I, bese li smesa ipak na kraju problem, kao sto ti je i receno? Sto rece Dora, na'rani prasad i ne pipaj nista. Budi srecan da si uopste uspeo popraviti auto, pored takvih "majstora" koji su prckali po autu i odredjenih..."saveta" koji su se i ovde mogli videti.
Pa definitivno je bilo do smese, jer je sonda davala neki sasav podatak kompjuteru. toliko sam i ja naucio za ovih par nedelje mog majstorisanja. najvise me je nerviralo to, sto ako jeste smesa pogresna, to ne mogu nikako da resim, bar ne bez sestice na lotou.
sto se tice ovog tuninga metodom "hitnuti lopticu u šumicu, pa gde ode", to mi nije ni na kraj pameti.
kad bude love, kupi se lepo Nistune, jer ga je najlakse povezati, pa se radi sve polakice. u medjuvremenu mogu da se naucim teoriji.
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Pa eto za pocetak idi pogledaj gde ti je i na koji nacin vezano koje crevo sa turba, da li je i gde vezano na wg, boost kontroler ako imas itd. pa reci sta ne valja sa ovim tjuning dijagramom
The difference between men and boys is the price of their toys
ono crevo, sto se svi cudite, to ide na siber ventil. kako mi je pre mene ovaj objasnio, tu su nesto pokusavali da "nabudže" ler, posto u startu, posle skalpanja, nisu mogli da ga spuste ispod 1500-2000 obrtaja.
i to je u planu da se ukloni, samo da proucim, kako posle da spojim ventil, da to sve funkcionise kako treba.
ono sto bih prvo radio, a ne kosta puno je skidanje visco ventilatora i vezivanje dva manja elektricna.
sva sreca pa za 200sx ima tema milion na netu, kako i sta su ljudi radili, pa mogu da se edukujem u slobodno vreme.
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Comment