Glava motora, poroznost, obradjivanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Poroznost postoji, nikada nisam tvrdio suprotno. Rekao sam da je jedan uzrok nastajanja poroznosti detonacija. Postoji ih jos, npr upotreba loseg sredstva za hladjenje (obicne vode, vrlo cest slucaj), nestrucno zavarivanje itd.
    Ono sto si ti rekao i sto nije tacno je da aluminijum vremenom postaje porozan zato sto je los materijal.

    A ono drugo sto si ti rekao i sto je jedna od najvecih gluposti do sada je postojanje zastitnog sloja koji se skida ravnanjem glave i da se zbog toga glava ne sme ravnati. Kao sto rekose pre mene, to je tema ove diskusije i nemoj da skreces. Rekao si da mozes da nam prekucas dokument gde si to procitao. ako mozes da prekucas onda mozes i da fotografises ili skeniras. Uradi to, posto sumnjam da cu ti poverovati ako samo prekucas

    Ono objasnjavanje kako je aluminijum meksi od sivog liva pricaj nekom drugom, molim te


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      E ne verujem sad ce jos da nas prevodi zedne preko vode...

      Brick, lepo ti kazu, lupio si GLUPOST, i to ne jednu nego vise njih, i sad po staroj taktici, pozivas se na neku tehnicku literaturu boga pitaj koju kakvu i odakle (kako to da za BILO sta sto kazes uvek odnekud izvuces neku literaturu koja bas o tome govori?), pa onda udri po tastaturi dok se SVI odreda toliko ne smore od kojekakvih gluposti da na kraju i zaboravimo o cemu se pricalo...Daj bre, druze, ima ovde makar 20 ljudi tehnicki obrazovanih kao i ti, a najmanje 5 MNOGO potkovanijih od tebe. Ovakvim stavom nerviras mnogo ljudi, iskreno....Makar mene to jako nervira, a smem to i da ti kazem bez bojazni da ce neko da se naljuti na mene, mozda ti drugi stede osecanja, sta ja znam...

      Ukratko:

      Sorry drustvo, ali bas MNOGO me nervira ovakav stav...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        A jek ima to negde da se kupi to sto se mazu glave =]

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Verovatno si zastitni sloj koji si procitao u uputstvima lose protumacio
          moguce sasvim.
          uputstvo pominje zastitni sloj, nacin ugradnje glave i mere predostroznosti pri ugradnji.

          za alu felne se eksplicitno pominje poroznost u strukturi i zastitni slojevi koji bi trebalo to da sprece.

          zato sto pise u uputstvu da se glava ne ravna, ne skida donji sloj, ne obradjuje na bilo koji nacin ako je iskrivljena i to eskplicitno, velikim masnim slovima ja to i prenosim kao takvo saznanje.

          nisam ni rekao da je fabricko uputstvo garantovano jedino tacno ali nemam nesto ni razloga da preterano sumnjam u uputstvo koje izda fabrika.

          kada god sam u dilemi poslusati uputstvo koje je propisala fabrika ili poverovati na rec majstoru tek tako bez obrazlozenja zasto, uvek prednost dajem fabrickom uputstvu.
          ne vidim razlog zasto bi sumnjao apriori u ono sto profesionalci koji su napravili auto navedu.

          glava nije deo koji se cesto menja, tako da i profitni marketinski motiv namernog navlacenja vode na vodenicu nema mnogo smisla, zar ne.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            ...Daj bre, druze, ima ovde makar 20 ljudi tehnicki obrazovanih kao i ti, a najmanje 5 MNOGO potkovanijih od tebe. Ovakvim stavom nerviras mnogo ljudi, iskreno....Makar mene to jako nervira, a smem to i da ti kazem bez bojazni da ce neko da se naljuti na mene,
            naravno da ima mnogo vise od toga broja mnogo potkovanijih.
            to nije tema.

            stav koji te nervira si pogresno protumacio, budi uveren.

            ovde ne pricamo o strucnosti, znanju ljudi vec o temi koja je malo (ili mozda mislis previse) poznata i nije o tome pricano do sada.

            zasto umesto nerviranja ne izneses tebi poznate argumente koji poricu to sto sam naveo.
            zasto bezis od teme na teren medjuljudskih odnosa kada to ja nisam ni dotakao, niti imao bilo kakvu nameru u tom smeru.

            ja kazem A je tako i tako zbog toga i toga, ti opalis iz topa etiketom.
            molim te daj argument zasto A nije tako i tako vec je ovako i ovako.

            ovaj forum sam ja tako shvatio, ne obicna kafanska atmosfera u kojoj svi samo klimaju glavom reda radi da bi udovoljili masi.

            tehnicki progres se zasniva i na otvaranju tabu tema i stalnom propitivanju zasto i moze li drugaciji pogled na neku konkretnu stvar.

            da se vratimo na pocetak, rekao sam da glavu motora ne treba tek tako ravnati bez prethodne provere lenjirom kao sto je uobicajena praksa jer su to navodi fabrika.

            i ono sto se pokazalo kao sporan stav, da postoji nekakav zastitni sloj koji se stavlja na nove glave. (neke glave).
            ja takvu glavu kupio, imao u rukama i video svojim ocima.

            isto tako imao u rukama, video svojim ocima poroznu glavu.

            ne pricam iz trece ruke, iz prve ruke.
            cuo od majstora koji se samo bavi obradom glava za tu pojavu, i video kod njega nekoliko takodje poroznih glava.

            procitao u literaturi za tu pojavu.

            3 razlicita nacina spoznaje o istoj stvari.

            i ti sada kazes, ne sme da se prica o tome, nervira, itd jer tema vredja ljude. zasto bi vredjalo ne mogu da smislim i pored truda.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #21
              na mom saabu glava je dva puta rezane i nemam problema
              na glavi imaju kao mala udubljenja
              u radionici su mi rekli da se moze rezati sve dok nedodje to tih udubljenja posle toga mora druga
              jedini deo koi je u a ima zastitu su izduvni ventili ali oni se takodje mogu brusiti takodje o odredjene granice
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Gorane, pozdravi ih da su u zabludi po pitanju upustenih markera, oni nisu to sto oni tumace.
                Visina nove glave je za 139,4-139,6
                Minimalna visina posle obrade je 139 mm
                Toliko o fabrickim podatcima.

                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #23
                  Originally posted by Goran
                  Originally posted by brick
                  ravnanjem zapravo skidas sa nje zastitni sloj (najvazniji deo glave koji dodiruje dihtung) i time umenjujes kvalitet zaptivanja.
                  Bravo genije!!!!

                  DEFINITIVNO TREBA DA SE POLAZE PRIJEMNI ISPIT ZA PISANJE NA FORUMU ILI JE SAMO DOVOLJNO BITI "TALENTOVAN"
                  Kakav vam je "flame" dao pokretač ove teme...a zapažam,njega nema nigde,dok se vi ovde "kršite"...

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Boco, stvarno mislis da se zbog njegovog posta mi svadjamo???

                    Brick, Boost, je prilozio Saabovu literaturu. Ja mogu Zastavinu ali verujem da je neces smatrati za kompetentnu zato molim te ti prilozi dokument(e) koje pominjes pa da privedemo ovo kraju.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #25
                      Ne..ne da se svadjate..daleko bilo...
                      Ali da "vatrirate" to se vidi iz aviona... Ako ima sumnje,te mi ne veruješ u ovo što rekoh
                      KLIK
                      i vidi...
                      A ovaj što postavi temu,nigde ga nema ni "na slici"

                      Comment

                      • zec
                        CBC Senator XXL
                        • 05.01.2005
                        • 450
                        • bgd

                        #26
                        Boost da li bi mogao onda nam kazes namenu tih markera na glavi saab-a?
                        "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #27
                          Pa fabricka mera je verovatno za neku normalnu upotrebu, a markeri oznacavaju meru kad ventili krecu da udaraju klipove?

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Originally posted by Dr Boca
                            Ne..ne da se svadjate..daleko bilo...
                            Daleko bilo, ne svadjamo se. Bar ja ne. Samo da se vide razmere ovog "svadjanja" neka ko želi pogleda i ovaj link pa će mu sve biti jasno.
                            Kome posle treba crtati šta da mu radim. Likovi će se sami prepoznati...
                            http://www.vrelegume.co.yu/forum/viewto ... a233#36867
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • gianluigi
                              CBC Član
                              • 10.03.2005
                              • 65
                              • Beograd

                              #29
                              ne mogu da otvorim ovaj link?

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                pa ne znam, meni radi a tek sam sad video datum tamo, ima tome dosta meseci ali je vredno pročitati.
                                Tema: servis - Da li su gumice ventila??
                                Odeš na opciju search i upiši naslov teme.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X