Mogu samo da pitam nesto.... kako se tebi vraca benzin nazad u rezervoar? Ako dobro vidim dolazi na pumpu, s pumpe u el. ventil... iz njega u karburator?
Povratni vod iz karburatora i jos ponesto
Collapse
X
-
Ceo dan danas na putu, nisam stigao do servisa.
Medjutim, pricao danas sa jednim majstorom (mehanicarem) i on odnekud tvrdi, premda ne zna zasto, da se plin oseti u krivinama, pri potresima (dao bog kod nas rupa do rupe). Ipak, blago sam se nasmejao i rekao mu da sumnjam u takve price. Ali, danas u voznji mislio na to i zaista osetim dosta jaci miris u vecim krivinama (do tada se nije osecao). Koliko u ovoj prica ima istine, neam pojma
Ae!
p.s.
Cim stignem idem do servisa, pa cu javiti sta je i kako je.Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj
Comment
-
-
Originally posted by Uros PiperskiIz karburatora se vraca povratnim crevom, ako postoji. Iz elektroventila se ne vraca u rezervoar.Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Comment
-
-
Da, pumpa pumpa u prazno. kao kada je ventil zatvoren, bilo iglicasti ventil u karbu ili elektroventil za plin.
Taj taloznik je verovatno za benzinzka isparenja. Mislim da mozes da ga skines bez posledica. Samo je pitanje da li imas povratni vod gde da spojis posle toga.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Pa povratni vod cu ja lako da zacepim... to je samo crevo, nego mi je problem sto sve ok radi kada premostim taj taloznik... koji bi kao trebao non-stop da vraca benzin nazad... nego se plasim da nema neke posledice po pumpu da pumpa u prazno, da ne pandknu te mambrane u pumpi?Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Comment
-
-
Ok, i pretpostavimo da ja to uradim kod mene, i krenem da vozim na benc i... pumpa poce da tera ko blesava, gde ce visak benzina? dok ga vozim na benzin? udavice mi karburator....Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Comment
-
-
Nece, na karburatoru imas iglicasti ventil koji ce zatvoriti dovod benzina.
E sad, posto je auto konstruisan sa tim sudom, mozda iglicasti ventil ne moze da zadrzi tih cca 0.2bar pritiska goriva pa pocne da brljavi. Da li ti u karburator ulaze dva creva ili samo jedno?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
meni se izmedju pumpe i karburatora nalazi ( normalno ) ventil koji zatvara dolazak benca u karb. kada ide na plin.... nesto ovako:
Reservoar ------ pumpa ---- taloznik ---- el ventil ---- karubator
.......................................... |
........................................... |
................................... povratni vod
Ali uopste ne kapiram kako taj vod radi, sva tri ulaza su vrlo prohodna... nisu zacepljena, jedino sto stoji u visini karburatora pa mozda po proncipu nivoa tecnosti.....
Kod te racve, sta joj brani da se benzin ne vraca u rezervoar i kada mi treba da ide u karburator?
p.s. zanemarite tackice u "skici"Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Comment
-
-
Kakav bre taloznik na kadetu?Na sta je to vezano i kuda vodi? Koji je karb? Pierburg 35-ca? Postoji nesto sto bi se moglo tako nazvati, ali ne moze da vraca benzin ni pod razno, sluzi iskljucivo za benz. isparenja.
Plovak i iglicasti su 99% dorasli tom pritisku koji pravi pumpa, a ako bas vidis da brljavi i preliva onda po Urosu...
edit: pretekao si me sa postom... mozes li ti to da slikas?... and then the damn thing gone wild!
Comment
-
-
Na T racvi izlaz koji ide nazad u karb treba da bude manjeg precnika nego izlazi koji su vezani na pumpu i karb. Ako su oni 6mm unutra (za 8mm crevo) onda neka izaz za povratni vod bude 2mm unutrasnjeg precnika.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Originally posted by vegaKakav bre taloznik na kadetu?Na sta je to vezano i kuda vodi? Koji je karb? Pierburg 35-ca? Postoji nesto sto bi se moglo tako nazvati, ali ne moze da vraca benzin ni pod razno, sluzi iskljucivo za benz. isparenja.
Plovak i iglicasti su 99% dorasli tom pritisku koji pravi pumpa, a ako bas vidis da brljavi i preliva onda po Urosu...
edit: pretekao si me sa postom... mozes li ti to da slikas?
Iskreno nemam pojma koji je karburator... ne razumem se toliko, ja cackam oko kola koliko umem... to izgleda kao plasticna casa malo manja od 2dl od jogurta, crna je. Ima ulaz sa strane, i izlaze na dnu koji ide u el ventil pa sa njega u kraburator i na vrhu iz kog se vraca nazad u rezervoar... nakaceno je na neku metalnu polugu s prednje strane karburatora tik ispod filtera za vazduh.... neki likovi sa parkinga mi rekose da se zove taloznik... i kosta nov oko 20e... rekao bih da radi na principu visine benzina u karburatoru i njemu pa ako iz kraburatora kvazi preliva, zbog one teorije iz vizike o sudovima visaks e vraca iz onog gornjeg izlaza u rezervoar... a kada je el. ventil zatvoren, on to upumpava odmah gore.... znaci ide pumpa, pa taj TALOZNIk pa el ventil... pa karburator... slikacu sutra ako stignem pa cu da okacim....
I to ej sve radilo dok nisam hteo jednom da prebacim na benzin i nisam uspeo, vidim ne pumpa ... i krenem da cackam, kada stavm SAMU pumpu onda ide ko zmaj, kada stavim preko tog taloznika nece.... a skinjem njega, produvam... ladno ide sve kako treba... i trip mi je ili pumpa oslabila ili taj taloznik zeza...Renault Twingo, 1.2
Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
Comment
-
Comment