Kad je hladno motori znaju da nabace zbog bogacenja smese KOKS naslagu na klip i ventile.
Ista je odlican obsorbent viska goriva u bogatoj smmesi te zna da izazove "usijano paljenje" gde KOKS naslaga nema dobar termicki kontakt sa podlogom pa ostaje uzarena .
Za motor sa povecanom kompresijom idealni uslovi za nastavak rada , i skoro redovno kad se vozi "mlako" jer tada nema chiscenja cilindra od koksnih naslaga.
Da bi bio siguran da je upravo to to sto te zadesilo, vozi motor kao sto si navikao da ga ugasis i ocekujes da nastavi da radi, te ga ugasi skidanjem kabla sa bobine.
Ako nastavi da radi, mpraces da uzmes neki aditiv da procistis cilindre.
Ako se ugasi, trazi gresku na kontakt bravi. +15 za paljenje zna da falsuje kad je hladnije takodje da neodvoji kontakte dovoljno brzo.
Imas nesto za pocetak, javi kako je bilo
Ista je odlican obsorbent viska goriva u bogatoj smmesi te zna da izazove "usijano paljenje" gde KOKS naslaga nema dobar termicki kontakt sa podlogom pa ostaje uzarena .
Za motor sa povecanom kompresijom idealni uslovi za nastavak rada , i skoro redovno kad se vozi "mlako" jer tada nema chiscenja cilindra od koksnih naslaga.
Da bi bio siguran da je upravo to to sto te zadesilo, vozi motor kao sto si navikao da ga ugasis i ocekujes da nastavi da radi, te ga ugasi skidanjem kabla sa bobine.
Ako nastavi da radi, mpraces da uzmes neki aditiv da procistis cilindre.
Ako se ugasi, trazi gresku na kontakt bravi. +15 za paljenje zna da falsuje kad je hladnije takodje da neodvoji kontakte dovoljno brzo.
Imas nesto za pocetak, javi kako je bilo

Comment