Problem sa gasenjem auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Kad je hladno motori znaju da nabace zbog bogacenja smese KOKS naslagu na klip i ventile.
    Ista je odlican obsorbent viska goriva u bogatoj smmesi te zna da izazove "usijano paljenje" gde KOKS naslaga nema dobar termicki kontakt sa podlogom pa ostaje uzarena .

    Za motor sa povecanom kompresijom idealni uslovi za nastavak rada , i skoro redovno kad se vozi "mlako" jer tada nema chiscenja cilindra od koksnih naslaga.

    Da bi bio siguran da je upravo to to sto te zadesilo, vozi motor kao sto si navikao da ga ugasis i ocekujes da nastavi da radi, te ga ugasi skidanjem kabla sa bobine.

    Ako nastavi da radi, mpraces da uzmes neki aditiv da procistis cilindre.
    Ako se ugasi, trazi gresku na kontakt bravi. +15 za paljenje zna da falsuje kad je hladnije takodje da neodvoji kontakte dovoljno brzo.

    Imas nesto za pocetak, javi kako je bilo
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • pitatore
      CBC Senator
      • 11.01.2005
      • 242
      • Beograd

      #17
      Motor je letos nastelovan isprobavanjem jer drugacije nemoze,sto se smese tice ide 1:14.7;paljenje 8 stepeni;vakum neznam koliki ima samo znam da sam morao da stavim drugi karburator sa vecim difuzorima jer je sa ovim prethodnim u****vao kao usisivac (da ne pricam o potrosnji).
      Sadasnji karburator je mehanicki i mehanicki se steluje ler ali zanimljivo da nisam uspeo da ga spustim ispod 1000 o/min .
      Daa kabl od bobine ,probacu a vec sam se dogovorio sa majstorom da odemo u NS za karburator (covek koji radi tamo karburatore je zavrsio specijalizaciju za Webera i samo njega radi),
      uglavnom javljam cim budem uradio nesto.
      Pleh Hirurgija

      Comment

      • pitatore
        CBC Senator
        • 11.01.2005
        • 242
        • Beograd

        #18
        Probao sam sa kablom od bobine ali opet ista stvar znaci definitivno dolazi do samozapaljenja,e sad ja nesto razmisljam da nije slucajno do karburatora da vakum izvlaci iz njega gorivo.Probacu da ugasim auto i kad odradi ,to sto on radi, da otvorim plovak i da vidim nivo goriva ako je pao onda je to to.
        Pleh Hirurgija

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by pitatore
          Probao sam sa kablom od bobine ali opet ista stvar znaci definitivno dolazi do samozapaljenja,e sad ja nesto razmisljam da nije slucajno do karburatora da vakum izvlaci iz njega gorivo.Probacu da ugasim auto i kad odradi ,to sto on radi, da otvorim plovak i da vidim nivo goriva ako je pao onda je to to.
          Šta god da radi sa benzinom, ako nema varnice neće raditi. Radiće samo ako se svećica usija pa radi kao dizel ili se zapale naslage čadji i koksa kako reče BOOST. Prema tome nema potrebe da otvaraš karburator. Gorivo će vući dokle god motor radi tako a opet karburator nije kriv.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Upravo tako... dok god motor vrti, pumpa tera gorivo u karburator, tako da tu neces naci neki zdrav razlog svemu sto opisujes.

            Jedna stvar koja moze kod motora sa vecom kompresijom da da usijanje svecice je nedovoljno zategnuta svecica !!!

            Momenat stezanja se vrti oko 20-25Nm za glavu od lakog metala i vazi za hladan motor.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Lucky
              CBC Veteran
              • 08.12.2004
              • 184
              • Prokuplje

              #21
              A zasto jednostavno ne probas da ga isteras na auto-put pa malo produvas naslage cadji i koksa, jer i sam kazes da se to desava posle voznje do 3000-4000rpm

              Comment

              • pitatore
                CBC Senator
                • 11.01.2005
                • 242
                • Beograd

                #22
                Smanjio sam ler na na srafu prvog grla,posto na poluzi vise nema gde,
                tako da mi je ler pao na 800 o/min i vec sam smanjio dizel efekat na
                2-3 "praznog" takta a videcu dali se neka svecica olabavila ako nije pozajmicu od mog druga trkaca BP8 ili BP9 svecice kao i da probam da ga zgazim auto putem.
                Izvestavam cim nesto uradim
                Pleh Hirurgija

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Ko jos koristi tako hladne svecice? Zastooooo?

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Ja koristim 8-mice ii samo zahvaljujuci DI sistemu da imam ler gas.
                    (Naravno, nesagorevam sve gorivo sa njima, ali meni to i nije cilj jer mi treba goriva koje nije sagorelo u smesi da bi smanjio temperaturu izduvnih gasova umesto dodavanjem extra goriva )

                    7-mice su za preporuku kao max za avanciranu upotrebu motora tvog kalibra, dok je 6 jedna allaorund kombinacija .
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      Kazu za NGK da je svaki stepen (broj) svecice vrednosti oko 100°C u komori za sagorevanje. 9 je previse hladna za vecinu normalnih aplikacija. Kod tebe je Prezo sve suprotno od "normalnog" gde se gleda da se sagori sto bolje i potpunije a to znaci povisena temperatura sto je u nekim slucajevima katastrofa za friziran motor. Pitanje je po kojoj logici bi Pitatore trebalo da stavi 8 ili 9 da bi sagoreo cadj na autoputu. Ja bi stavio 6 za to. Treba prvo videti sta je u pitanju a niko i ne prica nista o boji svecice sto je najvaznije za dijagnozu vecine problema. Pitam se samo otkud ideja da se vozi friziran auto na "bapski" nacin. Ne ide to nikako. Univerzalni auto u sirokim granicama ne postoji. Posebno ako ima slabasni motor. Resice se problem ali to nista nije u redu po meni jer su mnoge stvari neusaglasene i potrebno je stalno imati to u vidu prilikom svakodnevne voznje. Pozdrav drustvu

                      Comment

                      • pitatore
                        CBC Senator
                        • 11.01.2005
                        • 242
                        • Beograd

                        #26
                        Mislio sam da bi osmicom ili devetkom sprecio eventualno usijavanje
                        svecice,a trenutno vozim BP6ES.Sta mislite o svecici bez krakova sa uvucenim jezgrom toplotne vrednosti 7,mada mislim da lergas dosta utice na ovaj efekat.
                        Pleh Hirurgija

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Ako stalno vozis sa 6 a problem se nije javljao 20 000 km pa je tek sada poceo mislio sam da ga prvo resis sagorevanjem cadji a posle vidi sta ces.Mislim da nije potrebno da se suvise komplikuje. Ako je sve ispravno na tvom autu jedini lek je da ga ostrije vozis skoro stalno ili da ga s vremena na vreme dobro izduvas na autoputu. Toplija svecica bi u principu trebala da sagori sve sa sebe a to sto dolazi do samopaljenja mozda nije do usijane svecice nego do uzarene cadji a to nema veze jedno sa drugim bar u ovom momentu.Drugi je problem zasto tolika cadj uopste postoji. Sagori je prvo pa onda analiziraj ispocetka i ako problem i dalje postoji moguce je da je svecica (6) suvise usijana. Ja licno sumljam da je svecica problem (bar u ovom momentu). Mozda je pogresan izbor svecice izmedju ostalog doveo do ovog tokom eksploatacije ali svecice ne mogu da budu jedini problem za to na sta se ti zalis. Tvoj motor NIJE normalan i tako se treba ponasati prema njemu i uglavnom nece biti problema.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Izvini nisam video detalj. Koristi formu svecice koja je fabricki predvidjena za glavu motora koju imas. Toplotna vrednost je nesto drugo ali ne preteruj (za pocetak i bez razloga) ni sa tim. Eventualno samo za jedan stepen hladnija i to je sve. Preporucio bi ti da vozis sa normalno predvidjenim svecicama malo duze (bar 200-300km) pa da im pogledas boju i bice ti sve jasno. Rezultat takodje nece biti isti u zavisnosti od rezima voznje tako da je i to vazno. Za jako mekanu voznju su bolje toplije svecice. Sve zavisi i sve je zacaran krug pa zato svi insistiraju da se vozi sa predvidjenom temperaturnom vrednoscu jer je to kao neka "zlatna sredina" mada nista nije univerzalno sto posto. Pozdrav

                            Comment

                            • pitatore
                              CBC Senator
                              • 11.01.2005
                              • 242
                              • Beograd

                              #29
                              Otici cu da kupim nove BPR7ES pa da vidim onda kakav ce rezultat biti.
                              U svakom slucaju hvala svima na savetima
                              Pleh Hirurgija

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Ma vozi na 6 ako motor ne stvara detonacije da sagoris cadj ako moze a ima vremena za kupovinu 7-ce. Ne zuri se.

                                Comment

                                Working...
                                X