aaaa, pa sto ne kazes da imas plin 
Mislim da je sve reseno. Kompresija ti je jedno 15:1
Ako si stavio klipove od 2.0 (3mm kraci) onda nema sanse da lupa u glavu. Klip se nalazi priblizno na istom mestu kao i stari. Inace klip sme da viri iz bloka, ali nikako ne sme iz dihtunga
. ne bi mogao da se okrene motor u tom slucaju.
Izvadi svecice i vrti motor polako. Ne sme da bude zastoja, ne sme da se cima motor u nosacima... Pomeri bergastu za jedan zub napred, pa ponovi, pa jedan zub nazad pa ponovo. Videces da li klip stize ventil. ako hoces da vidis koliko je blizu, pomeri i po dva zuba na jednu stranu pa lagano probaj da okrenes motor. Cisto da znas koliko je blizu.
Ako koristis plastelin, operi klip i zalepi malu kuglicu na mestu gde moze da dodiruje nesto. Glavu namazi uljem. Stavi je na blok, privuci sa dva srafa, uzubi i okreni. skini i videces tragove na plastelinu. Iseci ih skalperom na pola tako da jednu polovinu ne ostetis i onda izmeri koliko je ostalo do klipa.
ajde bre ljudi, dajte masti na volju

Mislim da je sve reseno. Kompresija ti je jedno 15:1

Ako si stavio klipove od 2.0 (3mm kraci) onda nema sanse da lupa u glavu. Klip se nalazi priblizno na istom mestu kao i stari. Inace klip sme da viri iz bloka, ali nikako ne sme iz dihtunga

Izvadi svecice i vrti motor polako. Ne sme da bude zastoja, ne sme da se cima motor u nosacima... Pomeri bergastu za jedan zub napred, pa ponovi, pa jedan zub nazad pa ponovo. Videces da li klip stize ventil. ako hoces da vidis koliko je blizu, pomeri i po dva zuba na jednu stranu pa lagano probaj da okrenes motor. Cisto da znas koliko je blizu.
Ako koristis plastelin, operi klip i zalepi malu kuglicu na mestu gde moze da dodiruje nesto. Glavu namazi uljem. Stavi je na blok, privuci sa dva srafa, uzubi i okreni. skini i videces tragove na plastelinu. Iseci ih skalperom na pola tako da jednu polovinu ne ostetis i onda izmeri koliko je ostalo do klipa.
ajde bre ljudi, dajte masti na volju

Comment