Napravio sam problem

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    Napravio sam problem

    Imam veliki problem...

    Dakle, situacija je sledeca. Imam kadeta GSi, sa 1.8 motorom. Ja sam se napravio "pametan" pa sam u njega ubacio klipove i radilicu od 2.0 motora.
    Kad sam upalio motor, dok je bio na leru, sve je bilo ok, ali kako sam dao gas, poceli su ventili da zvone. Kompresija je definitivno velika, ali koliko tacno, utvrdicemo kad budemo izmerili kompresiju, jer nam alat nije bio pri ruci (izmericemo u ponedeljak). A sumnjamo i da ventili kace klipove.

    Probali smo da pomeramo ugao paljenja, i da vracamo bregastu za jedan zub na zupcastom kaisu (jedan zub unazad), stanje se malo popravilo, ali i dalje je katastrofa. Probali smo i na plin i na benzin. Isto.

    Ili je kompresija suvise velika da bi radio normalno na benzinu i plinu, ili ventili kace klipove, ili oboje. Vrlo je moguce da je oboje. U svakom slucaju, problem je vrlo ozbiljan.

    Jel ima neko ideju kako da smanjimo kompresiju i da sprecimo da ventili udaraju klipove?
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #2
    Zavisi koliko su "blizu" ventili i klipovi.
    Deblji dihtung glave?

    Comment

    • shadow
      CBC Senator XXL
      • 23.09.2005
      • 555
      • Beograd

      #3
      Gde naci deblji dihtung?
      My crew is all fired up
      Y'all better just wise up

      Comment

      • civi
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1492
        • Pozarevac

        #4
        Ima neih firmi koji ih prave , a ja bih probao sa dva
        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
        - Kako to misliš, kočim?

        Comment

        • shadow
          CBC Senator XXL
          • 23.09.2005
          • 555
          • Beograd

          #5
          Meni je palo na pamet da stavim 2 dihtunga, ali mehanicar kaze da to nece trajati ni 10 dana.

          E sad kad bi mi neko rekao gde da nadjem deblji dihtung ili ko to pravi, pa da tako resim problem.
          My crew is all fired up
          Y'all better just wise up

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6

            Kazu Guma i Qky da ljudi mogu da naprave sve po zelji...

            Comment

            • Q8oils
              CBC Veteran
              • 21.03.2006
              • 131
              • Vojvodina

              #7
              Imas kod mene u Backom Jarku - Koruga firma,
              biras debljinu i materijal od kojeg hoces da napravis dihtung.
              Potpis nije po pravilima foruma.

              Comment

              • Q8oils
                CBC Veteran
                • 21.03.2006
                • 131
                • Vojvodina

                #8
                To sto ti je Srdjan nasao na zutim stranama je firma koju sam i ja
                preporucio a gazda se preziva Koruga - tako da je to...to.
                Potpis nije po pravilima foruma.

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  #9
                  Ako stavish 2 dihtunga glave previshe cesh smanjiti kompresiju ja mislim.Tako da jedino da ti naprave deblji.Al morash da vidish kolko deblji da ne bude previshe ili premalo.
                  A lepo si mogao da spakujesh 2.0 gotov i da ne izmishljash toplu vodu.

                  I love my

                  Comment

                  • ljube-kugla
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 1531
                    • batajnica

                    #10
                    ako imas klasican razvodnik vrati palenje jer sa vecom kompresijom ti treba kasnije palenje ili jaci benzin,ali si sigurno dobio daleko vecu kompresiju i verovatno ako je elekro modul za palenje,moras i kompjuter da menjas,ja sam imao problem kad sam corsu sa 1.2 busio na 1.6,upali normalno i onda digne obrtaje,ali jako lose se ponasa,poskidao sam svu elektroniku i ubacio dvogrli karburator i klasican razvodnik sa kadeta,auto je podivljao i na plin i na benzin je isao odlicno ali zbog prevelike kompresije nisam mogao da ga ugasim,i birao je gorivo,kliktali ventili,pa sam morao glavu id 1.63 ali sam nju skinuo 2.5mm i dobio idealno,cak sam i komsiju ubedio da ubaci karburator na 2.0gsi,doduse on je nasao jednogrli,auto je propevao a na gasu je njakao kao prava trkalica,tako da za takve prepravke kompjuter zahteva korigovanje,najjeftinija varijanta ako nije prevelika kompresija ubaci dvogrli weber,sa nekog fiata,jednostavni su za odrzavanje,i moras drugu usisnu ali posto je opel to sve radio mislim da sa 1.6 ili 2.0 SH motora mozes sve da poskidas,nemoj da skracujes klipove nego u krajnjem slucaju,glavu od 2.0 pa je olindraj oko 1-1.5mm i onda mora slicovana remenica bregaste da bi se uzubcio idealno,i sa postojecim menjacem ce ici daleko bolje,kompresija ne sme ici preko 14 bara,cak i za tu kompresiju ti treba bar 100 oktana
                    ko na nas krene iz mesta je naje&o
                    a sto nas je vise,jaci smo

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #11
                      Gospodo, vidim da ovde raspravljate o pritisku...A ovu mašinu mu?i drugi problem - STEPEN kompresije.
                      Treba da se izra?una isti, a onda može dalje...
                      Koristan LINK

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #12
                        gospodo s vas ja pitam:

                        Koji je ECU na motoru ?
                        Koje su dizne ?

                        od cega je glava ?

                        jel taj blok bushen ?

                        klip od 1.8 je 84.8mm KH=33.65mm hod 79.5
                        klip od 2.0 je 86mm KH=30,4mm hod 86mm

                        iz ovoga se moze sracunati CR naravno ako je visina bloka ista....

                        Ako su pak ecu i dizne sa 1.8 moguce da je problem nedostatka goriva...

                        Jel smem da pitam da li je bilo lakse ubaciti 2.0 16v motor ?

                        Comment

                        • ljube-kugla
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 1531
                          • batajnica

                          #13
                          samo ECU ne daje dobre podatke,velik je vakum vise zakrece razvdnik,i odma losija smesa
                          ko na nas krene iz mesta je naje&o
                          a sto nas je vise,jaci smo

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Ne znam kakve veze ima smesa sa razvodnikom, niti pritisak u cilindru (koji se meri aparatpm) sa stepenom kompresije (koji se racuna), al' hajde...

                            Ako je stepen kompresije previsok, nema tog zakretanja razvodnika koji ce da izleci stvar.

                            Imate problem jer radite napamet, lepo ti je receno sta da NE radis kad si trazio savet za ovaj poduhvat, pa opet radis kako ne treba.

                            Prvo proverite koliko klirensa imate izmedju klipa u GMT i otvorenih ventila. A kad ste vec tu, uzmite lepo pa premerite sve mere potrebne za racunanje stepena (koje i kakve ima spomenuto par puta). Ako je kompresija relativno OK, onda je problem nesto drugo.

                            A i mene zivo interesuje sta si u stvari uradio, posto klipovi od 2.0 ne pasuju u 1.8 bez prerada...?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • boolero
                              CBC Veteran
                              • 07.10.2004
                              • 175
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by Gumetina
                              gospodo s vas ja pitam:

                              Koji je ECU na motoru ?
                              Koje su dizne ?

                              od cega je glava ?

                              jel taj blok bushen ?

                              Ako su pak ecu i dizne sa 1.8 moguce da je problem nedostatka goriva...
                              ECU,dizne,glava i blok su od od 1.8E.

                              Klipovi, klipnjace i radilica su od C20XE.

                              Blok je razbrusen.


                              btw kako bi se najlakshe dao reshiti nedostatak goriva?
                              OTS

                              Comment

                              Working...
                              X