pitanjce kompresija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fenixxx
    CBC Član
    • 17.09.2007
    • 23
    • becej
    • renault laguna

    #16
    vazi roske javicu kako da ne cim saznam za glavu a i menjacu karike i ostalo da ga osvezim

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Hm.. nisi u mogucnosti da slikas glavu i blok po skidanju glave i da okacis slike ovde?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #18
        Ako je golf 1 sigurno nije hidro,jedino ako je motor od pola,ali i onda je 1300
        a ne 1100.
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • fenixxx
          CBC Član
          • 17.09.2007
          • 23
          • becej
          • renault laguna

          #19
          boost ako nadjem mogucnost slikacu i stavit slike

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #20




            Jel ti ovako izgleda motor??? Ako jeste onda su klackalice. A za podesavanje ti treba imbus 7 i steluje se na 0.15 usis 0.25 izduv ako je motor hladan,a vruc motor ide 0.20 usis 0.30 izduv.

            E da ova donja slika je rastavljena glava,znaci izvadjeni su ventili,vodjice... samo su ostali srafovi za podesavanje zazora ventila.
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • fenixxx
              CBC Član
              • 17.09.2007
              • 23
              • becej
              • renault laguna

              #21
              e jeste remus to je to znaci ipak se steluje a meni rekli da su hidro podizaci ja sam sumnjo da se steluje jer sam vidio te srafove ispod klackalice al nikad nisam radio golfa pa neznam to nije sramota bolje rec nego zaj...t nesto.Remus hvala na podatcima za stelovanje

              Comment

              • fenixxx
                CBC Član
                • 17.09.2007
                • 23
                • becej
                • renault laguna

                #22
                Remus imam jos jednu glavu od golfa potpuno je ista samo su vece pecurke ventila dal ta glava moze ici gore dali imas prestavu od kog je golfa ima i drugaciju usisnu granu i izduvnu nekako jacu masivniju od ove glave sto je bila gore Ovo je precnik pecurke ventila od njegove glave sto je bila na njemu Usisni 31,60 mm Izduvni 28,10 mm i dali znas dimenzije karika po specijalama kod mene je su sad klipovi 69,48

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  1. 69.51..
                  2. 70.01mm
                  3. 70.51mm
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #24
                    fenixxx ta druga glava je od 1300 i ima ventile 34mm usisne ventile izduvni su isti. I da mozes nju da stavis ali zajedno sa tom usisnom granom.
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • fenixxx
                      CBC Član
                      • 17.09.2007
                      • 23
                      • becej
                      • renault laguna

                      #25
                      remus imam problem nemogu da stavim tu drugu glavu nemam za nju karburator jer kod mene je na mojoj glavi karburator od stojadina a i imam plin dizna je uvrnuta u karburator

                      Comment

                      • fenixxx
                        CBC Član
                        • 17.09.2007
                        • 23
                        • becej
                        • renault laguna

                        #26
                        m-power hvala za mere

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          #27
                          Originally posted by remus


                          i steluje se na 0.15 usis 0.25 izduv ako je motor hladan,a vruc motor ide 0.20 usis 0.30 izduv.
                          Sta ti ovo znaci . Stelujes ventile kada su vruci sa jos vecim zazorom nego kada su hladni ?!?!?!
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • KdF
                            CBC Senator
                            • 06.12.2004
                            • 242
                            • Beograd

                            #28
                            Fabricka preporuka za stelovanje ventila: glava zagrejana na oko 40°C, usisni 0.20, izduvni 0.30 mm.

                            Comment

                            • remus
                              CBC Senator XXL
                              • 25.12.2004
                              • 695
                              • Zrenjanin

                              #29


                              Nisam ja to smislio da tako idu zazori. A i kad je nesto vruce znaci da se isto siri pa zato ide veci zazor.
                              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                #30
                                Pa svrha zazora je ventili mogu da se prosire od toplote , a da se ne otvore . Zato i postoji zazor , ali kada je motor hladan . Fabrika precizira koliki je zazor na odredjenoj temperaturi , neko rece 40 stepeni . Ako je motor topliji od toga onda je zazor manji . Ne moze na vrucem motoru da bude veci zazor nego na hladnom .
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X