PRVO SREĆNA NOVA GODINA SVIMA...
Leti ili zimi svejedno koje su temperature napolju motoru je potrebno dugo vremena da počne da podiže kazaljku temeperature motora,a takođe i da uđe u zonu i dostigne radnu temperaturu motora.
Sada zimi čekam i po 7-10 minuta da krene da podiže kazaljku,a da bi dostigao radnu temperaturu treba mu možda i 20-25min.
Primetio sam takođe da kada vozim na nizim obrtajima i da mu treba više vremena da se ugreje nego da radi na leru u mestu.
Kada konačno uđe temperatura stoji normalno nešto ispod polovine i tako stoji kada je na otvoreno vožnja i kada je u gradu, s tim da leti kada se vozi u gradu duže vremena onda počne da prelazi pola i dođe do trenutka kada upali ventilator koji radi neko vreme, obori temperaturu ispod pola i ugasi i tako u krug.
Nisam siguran da letos kada am išao na venac po onim vrućinama kada sam se penjao temperatura je malo prešla pola, a kada sam se spuštao bila je ispod pola, ali čak manje nego kada je normalna radna temperature na otvorenom.
Nikad nije prokuvao niti ušao u crvenu zonu, samo je problem što mu jako dugo treba da se motor ugreje. Antifreez menjan na svake dve godine redovno, i prošle godine sam menjao tako da nije do njega.
U kabini vazduh duva,e sad ne čini mi se da toplo, pre bih rekao da je mlako jer ne mogu da ugrejem kabinu kada se ide na otvoren put npr do beograda i tek kada uđem u borču tada osetim da je u kabini toplo,a do tada mi se noge smrzle.
Takođe sam malo isprobavao juče, kada upalim ventilator da duva i da vazduh cirkuliše iz spolja ka unutra temperatura stoji ispod pola i tako je održava i u dužoj gradskoj vožnji, a kada prebacim da vazduh cirkuliše u kabini da ne uzima spolja ond mi se čini da se skazaljka malo pomeri i da stoji na pola, dok čim prebacim da vazduh cirkuliše spolja ka unutra ona se vrati na malo ispod polovine, kao u prvom slučaju.
Pre je autu trebalo 5 min da se ugreje bez obzira leto ili zima, a sada gde god krenem treba mu mnogo mnogo više.
Auto je kia pride i ima prelivnu posudu. U servisu kada su menjali radili su sledeće: ispustili stari antifreez, sipali novi, upalili auto i čekali da ventilator hladnjaka upali i ugasi, dosuta potrebna tečnost nakon toga i to je sve.
Šta raditi? Menjati tremostat ili vodena pumpa, treće nije sigurno...
Leti ili zimi svejedno koje su temperature napolju motoru je potrebno dugo vremena da počne da podiže kazaljku temeperature motora,a takođe i da uđe u zonu i dostigne radnu temperaturu motora.
Sada zimi čekam i po 7-10 minuta da krene da podiže kazaljku,a da bi dostigao radnu temperaturu treba mu možda i 20-25min.
Primetio sam takođe da kada vozim na nizim obrtajima i da mu treba više vremena da se ugreje nego da radi na leru u mestu.
Kada konačno uđe temperatura stoji normalno nešto ispod polovine i tako stoji kada je na otvoreno vožnja i kada je u gradu, s tim da leti kada se vozi u gradu duže vremena onda počne da prelazi pola i dođe do trenutka kada upali ventilator koji radi neko vreme, obori temperaturu ispod pola i ugasi i tako u krug.
Nisam siguran da letos kada am išao na venac po onim vrućinama kada sam se penjao temperatura je malo prešla pola, a kada sam se spuštao bila je ispod pola, ali čak manje nego kada je normalna radna temperature na otvorenom.
Nikad nije prokuvao niti ušao u crvenu zonu, samo je problem što mu jako dugo treba da se motor ugreje. Antifreez menjan na svake dve godine redovno, i prošle godine sam menjao tako da nije do njega.
U kabini vazduh duva,e sad ne čini mi se da toplo, pre bih rekao da je mlako jer ne mogu da ugrejem kabinu kada se ide na otvoren put npr do beograda i tek kada uđem u borču tada osetim da je u kabini toplo,a do tada mi se noge smrzle.
Takođe sam malo isprobavao juče, kada upalim ventilator da duva i da vazduh cirkuliše iz spolja ka unutra temperatura stoji ispod pola i tako je održava i u dužoj gradskoj vožnji, a kada prebacim da vazduh cirkuliše u kabini da ne uzima spolja ond mi se čini da se skazaljka malo pomeri i da stoji na pola, dok čim prebacim da vazduh cirkuliše spolja ka unutra ona se vrati na malo ispod polovine, kao u prvom slučaju.
Pre je autu trebalo 5 min da se ugreje bez obzira leto ili zima, a sada gde god krenem treba mu mnogo mnogo više.
Auto je kia pride i ima prelivnu posudu. U servisu kada su menjali radili su sledeće: ispustili stari antifreez, sipali novi, upalili auto i čekali da ventilator hladnjaka upali i ugasi, dosuta potrebna tečnost nakon toga i to je sve.
Šta raditi? Menjati tremostat ili vodena pumpa, treće nije sigurno...
Comment