skinut katalizator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    Originally posted by 206
    A ako ga zacepim pa remapiram ECU mape paljenja i ubrizgavanja tako da eliminisem korekciju prema EGR-u?
    Ave 206, smrtnici te pozdravljaju!

    Comment

    • grnca
      CBC Veteran
      • 13.03.2005
      • 139
      • Zrenjanin
      • Vectra1.6&Citroen C2

      #32
      Culi ste sigurno za auto servis i prodavnicu auto delova TOCAK. Jedino sto imaju po normalnim cenama su Liqui Moli ulja i sredstva kojekakva a sve ostalo je nenormalno jeftino. Pohrlite u Zrenjanin


      Ajmo jedan auto skup da organizujemo
      Trojke su Djuro sta???

      Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

      Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Originally posted by Valent Vudriga
        Originally posted by 206
        A ako ga zacepim pa remapiram ECU mape paljenja i ubrizgavanja tako da eliminisem korekciju prema EGR-u?
        Ave 206, smrtnici te pozdravljaju!
        Hm, pa posto to svejedno moram da radim, rekoh dve muve jednim udarcem
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #34
          Originally posted by RankoK
          To znaci da ventil ne treba zapusavati(na silu) ili?
          Cuo sam i drugacije savete ovde i to ne od bilo koga?hmmm

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Exhaus Gas Return ili EGR ventili su vrlo osetljivi na chad,ugraduju se od 1996,
            hm, Volvo ih koristi od sredine 70tih godina, a pod obavezno na svim karburatorskim modelima tokom 80tih ( za specificna trzista gde nije isao kat).

            Ali napominjem da to nije zbog NEKVALITETA(daleko bilo)vech zbog sofiicistirane teh. a prljave nafte.
            ne bih se slozio, problem sa EGR postoji samo na odrfedjenim motorima i odredjenim konstrukcijama pojedinih fabrika a dizel je za sve isti.

            dakle, sa istim dizelom neki motori su veoma problematicni a neki ne poznaju uopste pitanje EGRa.

            dalje, svaka nafta je prljava, i uvek ce biti prljava, dizel je jednostavno takav proces sagorevanja u kome uvek mora da se ubrizga vise goriva nego sto je potrebno za optimalno sagorevanje da bi moglo da zapocne detonantno samosagorevanje..uvek u svakom dizel motoru ostadje cadj i koks, samo neke fabrike znaju kako da se izbore sa tom osobinom dizela a neke su se pokazale kao manje sposobne po tom pitanju.

            problem nije u nafti, niti u dizelu (jer se desava na celoj planeti) vec u neodgovarajucoj kosntrukciji i narocito menadzmentu rada motora.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              Hm, pa posto to svejedno moram da radim, rekoh dve muve jednim udarcem
              [/quote]
              Predpostavljam da nemoras ici na EKO test.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Originally posted by Valent Vudriga
                Predpostavljam da nemoras ici na EKO test.
                Sta to bese, jer nesto za jelo
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • mixer
                  CBC Senator
                  • 13.04.2005
                  • 202
                  • Skopje

                  #38
                  Ako su lagali mene i ja lazem vas!Tako kaze Joka Balashevic .Hteo sam samo da pomognem.A sto se tiche texta mislim da sam i dalje u pravo jer...Vidi sad.Kaze se da sve shto je trebalo da se izmisli oko auta vech je odavno izmishljeno...Pa sad moze samo da se petlja oko sigurnosti i ekologiji.Tako i EGR su napravljeni samo zbog ekologije.A shto se tiche osetljivosti zbgog goriva evo primer.Vwolksvagen je povukao is prodaje sve modele TDI( sa Maleziskog trzishta zbog zasumpurene nafte,naravno strada ugled firme,a drugi(obichni)modeli su i dalje u prodaji.MazdaDITD je mnogo manje osetljiv na nekvalitetnu naftu jer koristi malo stariji sistem ubrizgavanja i zbog toga nema nikakvih problema gde i da se prodaje (euro2).To sam hteo da kazem!
                  Jahači magle

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #39
                    [quote]
                    Originally posted by M-power
                    Originally posted by "Valent Vudriga":2435u3cy
                    Predpostavljam da nemoras ici na EKO test.
                    Sta to bese, jer nesto za jelo
                    [/quote:2435u3cy]

                    Snjofavci s nistavcima.

                    Comment

                    • mixer
                      CBC Senator
                      • 13.04.2005
                      • 202
                      • Skopje

                      #40
                      Izvinite nisam prochitao predhodno,pa da dodam josh ovo.Nije to shto je nafta sama po sebi prljava nego zbo sumpora,drugovi moji.Proizvojachi ostavljaju rachunala podeshena (idalana trzishta)na 0,05 a na nashem Balkanu kolichina je desetostruko vecha 0.4-0.5 e to je to .Izato proizvojaci preporuchuju krache servisne intervale za ove prostore!
                      Jahači magle

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        pa tako kazi, VW ima zaista problema sa TDI (ali samo 1.9) motorima i to je opste poznat problem svuda, od Nemacke (koja nema lose dizel gorivo) a u SAD su rezultati VW dizela katastrofalni.
                        cak TDI sa PD sistemom nije ni bio ( u SAD) pusten u prodaju celih 4 godine jer se nenormalno cesto kvario tako da je vec garantni rok bio nocna mora za vlasnike VW dizela.
                        kod recimo Fordovih dizela uz upotrebu identicnog dizela sa vise ili manje sumpora ( po zelji) ne postoji problem otkaza EGR sistema.

                        i uopste nas dizel (barem ovde u Srbiji) je sto se tice sumpora sasvim ok, i u skladu sa uobicajenim vrednostima u Evropi, do te mere da recimo Mercedes zvanicno po testiranju tvrdi da je dizel potpuno ok za njihova vozila.

                        sam problem stvaranja koksa u dizelu je vezan za nepotpuno sagorevanje i nemogucnost motora da radi termicki stabilno na dovoljno visokoj temperaturi da sagori taloge. to je obicno usled gradskih voznji a potpomognuto losijom konstrukcijom motora (termicki nestabilan motor u radu).

                        kolicina sumpora ne utice na stvaranje koksa (ugljenika u drugom obliku dakle a ne sumpora), vec na katalizator, ulje motora, brzigaljke i uopste sistem ubrizgavanja. EGR ventil, klipovi, ventili i ostalo povezano ne zavisi od kolicine sumpora u gorivu i cak lakse podnosi dizel sa vise sumpora. naravno, mnogo sumpora je no no zbog stvaranja po ekologiju stetne sumporaste kilseline i drugih nusprodukata.

                        lek protiv koksiranja motora je dovoljno visoka radna temperatura u cilindrima koja omogucava sto potpunije sagorevanje, ili primena LPGa kao katalizatora procesa sagorevanja (primenom LPGa nema koksiranja, nema cadji, nema dimova, skoro da nema tvrdih cestica, a dobija se porast snage i efikasnost sagorevanja dizela).

                        to je vec prakticno potvrdjeno i primenjeno na autobusima, kamionima i radnim masinama po Evropi, Australiji narocito i SAD.

                        a recimo mozda je zanimljivo da VW 2.5 litara TDI motor nema problema sa EGR ventilom i uopste sa tim sistemom. opet nevezano za izbor dizela.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • mixer
                          CBC Senator
                          • 13.04.2005
                          • 202
                          • Skopje

                          #42
                          peace brother Znam da si mozda i pomislio shta ovaj sad tu lupeta Ali odgovor je da su mi tako rekli
                          Jahači magle

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Originally posted by mixer
                            peace brother Znam da si mozda i pomislio shta ovaj sad tu lupeta Ali odgovor je da su mi tako rekli
                            A jer su ti tako rekli. E onda neka ti ubudzi onaj koji ti je to rekao, ja ne umem.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              ma jok, samo ti iznosim nesto drugaciji pogled na pitanje nepotpunog sagorevanja. imas informacije a ti sam odluci sta ti je ko rekao, sta si procitao, sta si sam kroz iskustvo proziveo, kako god.... pa odaberi ono sto mislis da najbolje opisuje zadatu temu.

                              peace
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #45
                                MIXER sta pise na drti dajani?,nemogu da procitam sitno je
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X