Malo o stelovanju smese na karburatorima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #46
    Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

    Kako je resen taj element na zastavinom programu?
    Ha
    Ovo je vrhunska tajna koju ću tebi i samo tebi da otkrijem.
    Rešeno je tako što poluga za pokretanje membrane nije direktno vezana za membranu,nego preko opruge.Kada je pritisak goriva manji od sile opruge,poluga pokreće membranu,a kada je veći membrana stoji a poluga pliva na opruzi.Zamenom pumpe menjaš i "taj ventil" a da toga nisi ni svestan.
    Fiat original rešenje.
    Ja preferiram ovako jednostavna rešenja mada je to sa BMW-a sofisticiranije,preciznije,dugotrajnije,pouzdanije ,ali je,brate,komplikovano

    Comment

    • banekg
      CBC Senator XXL
      • 06.09.2010
      • 1274
      • Nis
      • Toyota Carina e 2.0

      #47
      Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

      Znaci ceka me mucenje. Hvala puno na pomoci.
      Znao sam da je glupo pitanje za zastavu, jer si vec naveo da ni golf nije imao slicna resenja, ali ovde kod mene, kad su karbovi u pitanju, jedino sa zastavi sve mozes naci i novo i polovno.

      Moj solex izgleda kao stvarno vrhunska tehnologija za 1972. godinu, ali jako mnogo zakomplikovan.
      Long Live CBC!!!

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #48
        Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

        Zastava koristi Fiat tehniku,koja je za WV iz tog doba svemirska.
        Eto rekoh,pa me sada i linčujte.

        Comment

        • banekg
          CBC Senator XXL
          • 06.09.2010
          • 1274
          • Nis
          • Toyota Carina e 2.0

          #49
          Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

          Evo sada, telefonskim putem, dobih informaciju, da to sokocelo od golfa ima nekakav vrtloznik u posudi i da moze da mi zavrsi posao jer je regulacija pritiska isto na oko 0.2 bara, a ima da se kupi nov u obliznjoj prodavnici.
          Long Live CBC!!!

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #50
            Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

            Taj "vrtložnik" u čašici je ... koje samo pravi problem.E sad,možda novi nešto i radi.

            Možda sam ja samo alergičan na tri slovca koja se pišu kao dva,i sve što je u toj kombinaciji obeleženo. Majstor Rile (za neupućene Bagi) bi me ubio da pročita ovo.

            Comment

            • banekg
              CBC Senator XXL
              • 06.09.2010
              • 1274
              • Nis
              • Toyota Carina e 2.0

              #51
              Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

              Ajde neko neko mi preporuci nesto slicno sa bilo kog auta, a da moze lako da se nadje u zemlji Srbiji. Deo je nezavisan od karba, ali se u varijanti kupovine celog karba, dobija i to. Samo sto je cena celog karba u Delti, oko 2500 usd
              Ako Stratos kaze da ovaj od Golfa ne valja, ja mu verujem.
              Long Live CBC!!!

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #52
                Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                Tačnije:
                Taj "vrtložnik" u čašici je ... koje samo pravi problem.E sad,možda novi nešto i radi.
                Zašto bi,uopšte montirao nešto što će raditi kao i tvoj pokvareni?
                Radije bi kod strugara napravio t komad za rasterećenje,dok ne nabavim sličan originalnom.
                Taj t komad se pravi tako da treći priključak za spajanje creva za povrat goriva bude malog unutrašnjeg prečnika,dok druga dva treba da imaju unutrašnji prečnik kao i taj stari (6-8mm). Koristi princip da će tečnost pre ići kroz veću rupu,a samo kada mu postane teško će deo proći i kroz manju(kako sam ovu rečenicu dobro sročio,svaka mi...).Nedostatak ovakve naprave je da mu je pritisak na većim obrtajima nešto veći nego na leru,ali radi sasvim korektno.
                Eto prostog rešenja.
                E da,povrat šteluješ tako što razbušuješ rupicu na veću dok se na povratu,dok motor radi na leru,ne pojavi gorivo koje periodično,curi-ne curi.
                Eto,jednostavno,radi sigurno,ubija vreme,hrani ego,jeftin je... Neću više...

                Comment

                • banekg
                  CBC Senator XXL
                  • 06.09.2010
                  • 1274
                  • Nis
                  • Toyota Carina e 2.0

                  #53
                  Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                  Hebo te, telepatija, sad sam hteo da te pitam da li da napravim nesto tako, samo nisam znao koji f povrata da stavim.
                  Inace, na benzin palim, vozim prvi km i gasim. Sve ostalo je TNG, osim zadnjih 15-ak dana, po dogovoru sa foruma u jednoj temi, bojkotujem TNG. No to nije ni bitno, bolestan sam ako sve ne radi kako treba i tu je kraj.
                  Long Live CBC!!!

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #54
                    Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                    koji f povrata da stavim
                    Ja bih krenuo sa 1,5mm pa polako nagore.Metodu za utvrđivanje sam opisao gore.
                    Pravio sam takve i nisam imao problema. Estetiku prepuštam tebi .

                    Comment

                    • banekg
                      CBC Senator XXL
                      • 06.09.2010
                      • 1274
                      • Nis
                      • Toyota Carina e 2.0

                      #55
                      Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                      hvala jos jednom, javljam rezultate ubrzo.
                      Long Live CBC!!!

                      Comment

                      • banekg
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2010
                        • 1274
                        • Nis
                        • Toyota Carina e 2.0

                        #56
                        Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                        Stratos, posto vidim da si tu, ja bi te jos malo mucio. Solex 4a1 sam apsolvirao uz pomoc PDF materijala. Ima samo jedan problem, sve sto imam je do 1976. godine. Moj karb je iz 1981. i ima jedna raazlika, tj. deo vise, a ne znam cemu sluzi:




                        Usrafljeno je u karb i ima elektricno napajanje.
                        Long Live CBC!!!

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #57
                          Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                          Tzv. električna dizna.
                          U tvom slučaju nisam siguran šta radi,ali obično služi da otvori ili zatvori diznu za gorivo na leru,mada može biti i da dodaje gorivo u nekom režimu osim lera i da se to dodavanje kontroliše elektro komandom.A možda nema veze sa napisanim.
                          To je teorija.Za praksu nisam siguran.Možeš da utvrdš tako što ćeš probnu lampu da zakačiš na žicu koja dovodi struju na el diznu sa jedne strane a sa druge na masu,pa posmatraj šta se dešava i u kom režimu (daj kontakt,zaverglaj,upali,rad na leru,dodavanje gasa raznim intenzitetima).Biće to za obadvojicu ali i šire novi vidik .
                          (Čekam izveštaj sa terena )

                          Comment

                          • banekg
                            CBC Senator XXL
                            • 06.09.2010
                            • 1274
                            • Nis
                            • Toyota Carina e 2.0

                            #58
                            Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                            Sad nisam siguran, ali mislio sam da su elektricne dizne u donjem delu i ima ih dve. Ili mozda ja gresim, na engl. pise: IDLE MIXTURE CUTOFF VALVE - pored svake se nalazi sraf za stelovanje.


                            S tim sto moje imaju po dve buksne, i plus i minus se kace kablovski. Iznad njih je ona glavna dizna na koju ide dovod goriva, a ovo sto ne znam sta je je iznad glavne dizne.
                            Stari model izgleda ovako


                            A ona ideja kako da je probam., bice sutra sprovedena u delo.
                            Long Live CBC!!!

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #59
                              Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                              Električna ler dizna. Dve su zato što su to dva dupla karba spojena u jedno telo.
                              Otvaraju ler dizne kada je motor u tom režimu a zatvaraju kada je pedala puštena a br. obrtaja je veći od broja obrtaja povećanog lera.
                              Varijacija je da zatvaraju ler dizne i pri bilo kom režimu,osim lera i povećanog lera (do 1200-1400rpm) bez obzira na položaj pedale gasa.

                              Comment

                              • banekg
                                CBC Senator XXL
                                • 06.09.2010
                                • 1274
                                • Nis
                                • Toyota Carina e 2.0

                                #60
                                Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima

                                To sam video iz slike preseka karba, ali su me zbunili sa ovim gore elementom, koga nema na starijim modelima. Mozda zvuci smesno ali mi je padalo na pamet da nije neki brzi grejac. Paralelno pored njega stoji element 228, medjutim, pise da je taj sraf na kasnijim modelima izbacen. Ja danas skidao element koji se nalazi umesto srafa i izgleda kao neka sonda, onako neka cevcica sa puno rupa sa strane i nema nikakva stelovanja.



                                Ova racva ispod je termo-kontolisani by pass choke za hladan start, takozvani TN choke, a element 228 je TN mixture adjusting screw, pa predposatvljam da nema veze sa mojim problemom nepoznatog elementa.
                                Long Live CBC!!!

                                Comment

                                Working...
                                X