Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima
Ha

Ovo je vrhunska tajna koju ću tebi i samo tebi da otkrijem.
Rešeno je tako što poluga za pokretanje membrane nije direktno vezana za membranu,nego preko opruge.Kada je pritisak goriva manji od sile opruge,poluga pokreće membranu,a kada je veći membrana stoji a poluga pliva na opruzi.Zamenom pumpe menjaš i "taj ventil" a da toga nisi ni svestan.
Fiat original rešenje.
Ja preferiram ovako jednostavna rešenja mada je to sa BMW-a sofisticiranije,preciznije,dugotrajnije,pouzdanije ,ali je,brate,komplikovano
Kako je resen taj element na zastavinom programu?


Ovo je vrhunska tajna koju ću tebi i samo tebi da otkrijem.

Rešeno je tako što poluga za pokretanje membrane nije direktno vezana za membranu,nego preko opruge.Kada je pritisak goriva manji od sile opruge,poluga pokreće membranu,a kada je veći membrana stoji a poluga pliva na opruzi.Zamenom pumpe menjaš i "taj ventil" a da toga nisi ni svestan.

Fiat original rešenje.
Ja preferiram ovako jednostavna rešenja mada je to sa BMW-a sofisticiranije,preciznije,dugotrajnije,pouzdanije ,ali je,brate,komplikovano

Comment