Zasto bih pravio novi sraf kad je ovaj ok,samo mi je ta gumica problem, neznam gde bih nju mogo da nadjem?
Malo o stelovanju smese na karburatorima
Collapse
X
-
Kao shto sam ranije preporuchio...
...servisirao sam (prvi pa i drugi auto) u karb. servisu "bane-weber" u Zemunu. Bio sam extra zadovoljan, kako uslugom, tako i efektom (operu ga kiselinom, shteluju, odrade paljenje...) I nikada mi se nije desilo da mi prodaju prichu tipa; treba ti drugi karburator... Do njega se stizhe prvomajskom ulicom (skoro do kraja) pa skrecesh u ulicu pazovachki put posle nekih 200-300 je tu (koliko se secam)...
Eh, sad nadam se da je josh uvek tu, tamo sam bio poslednji put pre tri-chetiri godine...
Comment
-
-
Malo o stelovanju smese na karburatorima
Pozdrav svima na Forumu,
Interesuje me dali velicina dizne u karburatoru utice na broj obrtaja motora,konkretno u mom slučaju je bilo da su mi majstori zamenili diznu na drugom grlu (34/34 Weber,Yugo 1.3) promera 155 za diznu 135 i imam utisak da auto ne vrti kao ranije.
Svaki savet bi mi dobro dosao,unapred hvala.Pleh Hirurgija
Comment
-
-
Dobrodosao!
Naravno da utiche
Manja dizna nemora da znachi da ce trositi manje
Izmena radne dizne na 2. grlu trazi sinhronizaciju karburatora, uradjeno?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
kada smo vetj kod karburatora .. koliko tju dobiti promenom jednogrlog karburatora za dvogrli .. da li se to uopshte isplati raditi .. cena mi nije bitna ali ne bih se cimao ako razlika netje biti primetna ...
i btw boost .. negde si pominjao za upgrade kadeta sa standardnih 60 ks na 90 .. samo karburator bregasta i izduvna grana .. to reshava .. ??
pa mi je zato palo na pamet jer ja imam 903 cc od fiata 127 i zanima me koliko bih dobio promenom karburatora
a josh bolje ako znash/e gde mogu da nadjem bregastu koja podizhe ventile malo vishe jer to po nekoj logici ide zajedno sa karb ??"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
Haha.. oces vise, daj vise
Pazi sad, postoji opsta zabuna sa podizanjem ventila.
Misli ovako.
a) Ventil ima svoj obim gde naleze u sicu.
Taj obim x visina podizanja ventila = propusna povrsina.
b) Isto tako, sam sic ventila ima svoju propusnu povrsinu.
E pa sad vec prelaskom vise od 5-10% tj. kad je a > b za 10% vise nema svrhe povecavati podizanje ventila?
Kapiras me
Promena ventila, vadjenje siceva i stavljanje vecih ventila se zove solucija.
Gde ces naci bregastu, neznam, ali ja bi promenio ovo sto sam naveo, pa bi i standardna bregasta sa malo jacim federima ventila bila dovoljna.
(Ja sam 70-ih godina vozio Z-750 sa karburatorom od 132-ke ; ne daje isla vec je svaki dan kad sam se igrao bila zamena hardijevih) )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
hmm .. ako sam te dobro ukapirao stavljanjem ventila sa manjim obimom dobijam vetju propusnu motj ... naravno ako ima mesta za menji obim na rachun manjeg naleganja (prepusta) na sic u glavi . ?
ili stavljanjem vetjih ventila moram obradjivati sic gde ventil nalezhe (proshirivati sic u glavi) ...
to mi sve deluje kao prevelik posao .. ? mozhda greshim ... ne znam ni da li to neko radi ovde jer nisam video po forumu da to neko pominje ..
a u svako sluchaju moja bregasta je stock .. kao i ventili ...
tako da ne verujem da sam preshao tih 10%
nego taj karb od 132 .. jednogrli ili je dvogrli ???
danas sam po otpadu jurio neke poluosovine ... i pitam da li imaju taj adapter da na taj motor stavim dvogrli a on mi reche da mogu da obradim glavu i stavim neku usisnu granu .... ???
pre tje biti da treba da napravim taj adapter ?? mislim da je lakshe ..
ovo moje chudo ide kao ludo i ovako .. ali sam ja zagrizao otju JOSH)
pogotovo od kako idem na ove dragove a i luka je kupio fiolu pa .. sad imam sa kim da dragujem ..."Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
Odlicno,sad barem znam da je sve ovo do karburatora, dok nije pocelo ovo da me za....va auto je ubijao.Kad sam sklopio motor nije mi dao djavo mira otišao sam na Dynojet da ga izmerim i izašao je na 128 ks (na 6500 o/min) i max. 8400 o/min u 4-toj sa 13/53 prenosom,koliko je taj Dynojet tacan neznam ali sam ekstra zadovoljan kako se ponaša auto i onda kad je krenulo sa ovim poceo sam na svašta da sumnjam.
Hvala još jednom.Pleh Hirurgija
Comment
-
-
Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima
Najlepse molim, uslovno receno, starije lisce (majstore), da mi objasne kako radi ovo:
Dakle, ovo je ona racva, sa povratnim crevom za benzin. Interesuje me, cemu sluzi i kako funkcionise ovaj mehanizam unutra? Napominjem da je ovo noviji model na koji se ne kaci crevo za vakum, vec ima samo rupicu odozdo, a unutra je membrana, opruga, i ovaj kao ventil.
Long Live CBC!!!
Comment
-
-
Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima
Probaću ja,dok se ne javi neko stariji ili lisastiji.
Kao što naslov kaže,ovo je ventil za regulaciju pritiska goriva sa povratnim vodom.
Radi tako što gorivo dolazi iz pumpe na ulaz A,prolazi kroz komoru sa membranom i odlazi na odvod B prema karburatoru.Dok god je pritisak goriva manji od sile velike opruge broj 2 gorivo ide prema odvodu B.
Kada pumpa pretera sa pritiskanjem goriva,koje je budirečeno ovde među nama nestišljivo,ta radnja (pritiskanje) se prenosi preko goriva na membranu u komori ventila koja pomiče mehanizam ventila,pa gorivo delom prolazi i prema odvodu C koji je spojen sa komorom ventila preko Throtlle bore broj 5.
Na taj način se reguliše pritisak benzina koji stiže do karburatora.
Kada ventil zaglavi na zatvorenom položaju,dolazi do prelivanja karburatora,jer iglica ventila na karburatoru nije sposobna da zadrži prodor goriva pod pritiskom.
Kada ventil zaglavi na otvorenom položaju,dolazi do poremećaja smeše i pada snage na većim opterećenjima ili br. obrtaja motora zbog nedostatka dovoljne količine goriva.
Rekao bih mali ali tehničar
Comment
-
-
Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima
To je to Stratos. E vidi sad problem - na onoj rupici odozdo curi gorivo, verovatno je membrana iscepana. Savet jednog majstora, koga mislim i ti poznajes, je da zatvorim rupicu srafom i gumicom i da ce to sve da radi. Medjutim, gledam ove PDF-ove i nesto mi tu ne stima. Ako zatvorim rupicu odozdo membrana nema odusak i sta se onda desava?
Dobio sam informaciju da nesto slicno mogu naci po odpadima za golfove.Long Live CBC!!!
Comment
-
-
Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima
Zatvaranjem rupice zatvaraš kontakt sa atmosferom pa će membrana imati problema sa radom,tj napuniće se gorivom atmosferska strana,pa neće moći da radi uopšte.
Predloženo rešenje je,po meni,za prvu pomoć,ako voziš na benzin.Ako voziš na gas ()i retko na benzin,to može biti trajnije rešenje.Ako je benzinska pumpa oslabila,to je trajno rešenje do zamene pumpe.
Ali,znajući tebe ()a bogami i sebe (
),podržavam te u nameri da deo zameniš ispravnim.
Koliko znam,golf nikada nije dosegao taj tehnološki nivo,pa ćeš uludo tražiti takav ventil sa golfa.Oni su to rešavali drugačije. Ili sam ponovo neobavešten?
Comment
-
-
Re: Malo o stelovanju smese na karburatorima
Stratose, hvala na pomoci, problem je sto je benzinska pumpa nova, a imam i jos jednu novu u rezerviU pravu si, tesko mogu da se pomirim sa budzenjem oko ovoga, jer strasno mozgam kako da nadjem bolje resenje, ali mi se cini da je bas ovo, fabricko resenje, idealno. Sad mi samo preostaje da lutam i trazim barem slican deo. Kako je resen taj element na zastavinom programu?
Long Live CBC!!!
Comment
-
Comment