Spustanje Alfe 155 1.8 ts????

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 24v
    CBC Senator XXL
    • 11.12.2004
    • 479
    • Beograd, Karaburma

    Spustanje Alfe 155 1.8 ts????

    Prvo ne mogu da verujem da ne mogu da udjem u alfiste da postavim pitanje!!!!!!!!!!!!!!!!

    A pitanje je sledece:

    Koliko treba sabiti opruge na Alfi 155 da bi se spustila za jedno 2-3 cm???

    Sve sam kumu objasnio da bi trebalo kupiti druge amortizere i druge opruge ali je on zapeo samo da ih malo sabije. KOLIKO JE TO MALO ZA 2-3CM?
    I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    hm, a cime misli da hi sabije, da li ima masine i potrebnu tehnologiju ?
    to je veoma skupo, zasto da ne kupi gotove opruge koje su nekoliko puta jeftinije.

    btw, sabijanje i istezanje opruga je nemoguce u kucnoj reziji. (radi se o posebnom opruznom celiku koji se sabija na vruce, na vrlo visokim tempraturama u peci).

    ona fora sa secenjem opruga je jos gora varijanta, gubi se hod, remeti geometrija trapova i prakticno pravi nestabilno vozilo.

    resenje koje funkcionise je kupovina adekvatnih opruga u komibnaciji sa adekvatnim amortizerima proracunato sve za doticni auto a da se ne pokvari sadasnje fabricko stanje vesanja.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Pa posto kum hoce bas svoje opruge da spusti ono sto "bezbolno moze da uradi je da isece jedan od zavrsnih krugova ili pola (treba videti prema opruzi) koji nalegaju na solju i obicno je to oko 2-3 cm i sledeci krug savije da ima naleganje kao i iseceni. Time dobija i na tvrdoci a ne remeti izdrzljivost materijala kao kod sabijanja. Mada onda bi trebao da obradi i stapove amortizera(produzi navoj) barem upola od onog koliko je spustio opruge ili da stavi stosere da sacuva amortizer pri jakim udarima.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • No name
        CBC Veteran
        • 28.02.2005
        • 164
        • Novi Sad

        #4
        Kao sto M-kaze,neka odsece po jedan krug na svakoj opruzi i onda neka sabije te krajeve da bobije izgled serijske opruge.Amortizer verovatno nece morati da skracuje,posto skida samo jedan krug.Najbolje je kad skrati oprugu,onda ce sve videti da li amortizer treba skracivati.
        @brik
        "ona fora sa secenjem opruga je jos gora varijanta, gubi se hod, remeti geometrija trapova i prakticno pravi nestabilno vozilo."

        Mislim da nisi u pravu,ja sam spustao par yugica i razlika u drzanju je zapanjujuca.Znaci kao da si seo u drugi auto,a opruge su ostajale Yugove.Moja licna iskustva su pozitivna sa ovim metodom,sobzirom koliko kosta mnogo vise se dobija.Ne znam mozda si ti imao neka negativna iskustva sa ovim metodom,pa bi bilo dobro da kazes.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          No name, vidim da imas slicno pozitivno iskustvo kao ja sa secenjem opruga. Radio sam to na par bmw-a i bilo je primetno al sto kazes kad sam to uradio na yugu, to je bilo prosto ne verovatno. Auto je toliko postao upravljiviji, stabilniji i ibalansiraniji pri teranju krivina da ja nisam verovao. Davno sam radio to na mom yugu i na viaduktu kod ade koji se penje gore na Banovo Brdo uvek sam se palio i tacno u kilometar (90km/h) sam penjao tu yuga, a posle spustanja samo g kruga za naleganje ukinut je znaci jedan radni krug auto sam penjao 95km/h i to sa vecom sigurnoscu a mogao sam i vise da je auto imao snage jer krenem da penjem sa 100km/h pa mi opadne brzina. Da na pomenem da sam pri tom dobio i na udobnosti automobila na rupama
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Alfacrazy
            CBC Veteran
            • 21.01.2005
            • 125
            • Kragujevac

            #6
            Slazem se sa brickom, mnogo je pametnije kupiti gotove opruge. U svakom slucaju, imas dosta o spustanju 155 na www.alfa155.org pa pogledaj tamo
            When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!

            Comment

            • No name
              CBC Veteran
              • 28.02.2005
              • 164
              • Novi Sad

              #7
              Originally posted by Alfacrazy
              Slazem se sa brickom, mnogo je pametnije kupiti gotove opruge. U svakom slucaju, imas dosta o spustanju 155 na www.alfa155.org pa pogledaj tamo
              Pa to jeste najbolje i najlakse,ali nije najjeftinije.Treba videti koliko kostaju firmirane opruge i amortizeri.Ovo sto smo mi naveli ne bi kostalo preko 50evra.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Kako ovde ima pametnih ljudi lool: Pa naravno niko nije naivan pa ni kum od 16v. Sigurno da ima pare za taj luksuz da bi ih potrosio a covek trazi pomoc da prodje jeftinije i ako sam bude razmontirao opruge a samo ih limar bude krivio moze izaci i sa 10 EU :
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #9
                  16v: Za pismene postoji uputstvo kako se pristupa Alfa Forumu. Shta odmah pi*dish?

                  Btw, ja sam takodje protiv sechenja opruga - NIKAKO ne spominji to kumu. Imam neki chudan osecaj da su M-Power i NoName to sechenje radili na Yugo-u, te na tome baziraju svoje "pozitivno iskustvo" (da, evo sad videh tachno su sekli na Yugo-u...). Daj bre ljudi, da li ste normalni?! Na 155-ici seci opruge? C-c-c.

                  Za info, polovan SET chini mi se Eibach sport kit opruga za AR155 koji je koriscen nekih 5000 km je izvesni slovenac nudio Quadri-u za oko 160 eur.

                  Mislim, seci opruge... Shta je sledece - mozhda pravljenje cabrio-a od 155-ice?
                  Btw, mislim da pricha o nemanju para kod kuma od 16v ne pije vodu. Pre bih rekao da je u fazonu "auto mi se super ponasha i zbog toga ne menjam opruge, hocu samo da vizuelno uredim..."
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Jao, jao vi Alfisti ste cudo.
                    Barem moje iskustvo nije bazirano samo na jugu a pogotovo iskustvo drugih sa koima se druzim.
                    Sta ti mislis killaz da su alfine opruge od nekog posebnog materijala nego kod ostalih automobila pa da zato alfa drzi dobro.
                    Ako nikada nisi video oprugu kako izgleda onda verovatno i ne mozes da shvatis gde i kako se sece i naravno koliko je dozvoljeno i sta se time dobija. Druga stvar ja ne verujem da se i mogu seci prednje jer su konusne za razliku od vecine sa axle gde su zadnje konusne.
                    A ja dajem predlog 16v koji znam da se razume pa i sam moze videti i oceniti koliko se sme seci ako se u opste sme i da ce dopitati ako je nesto ne jasno, a da je neko drugi pitao naravno drugacije bi postupio. Po principu da nekom govorim kako nesto da uradi jer ne sumnjam u njegove sposobnosti a nekog sa pitanjem kako turbinu ubaciti u juga spustim na zemlju i ako je moguce to odraditi. Za razlicite osobe razliciti su odgovori

                    Drugo sta je alfa nego restilizovani yugo
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • No name
                      CBC Veteran
                      • 28.02.2005
                      • 164
                      • Novi Sad

                      #11
                      Opruga ko opruga,ako nije konusna odseces je i obavezno je moras seci tamo gde je i fabricki,jer ona ima svoje leziste na amortizeru i onda taj zadnji krug se mora zagrejati da lepo legne na amortizer (ako se ovo ne uradi cela tezina ce se oslanjati na onaj seceni deo opruge),tako da kad se sve ovo uradi opruga izgleda ko fabricka samo sto ima 1-2 kruga manje.A to da li je opruga meckina ili ficina nema veze,jedino je bitno da nije konusna sa obe strane,jer ako je konus na obe strane onda nece moci da se sece.

                      Comment

                      • Alfacrazy
                        CBC Veteran
                        • 21.01.2005
                        • 125
                        • Kragujevac

                        #12
                        Originally posted by M-power
                        Drugo sta je alfa nego restilizovani yugo
                        When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Originally posted by Alfacrazy
                          Originally posted by M-power
                          Drugo sta je alfa nego restilizovani yugo
                          Tvoj avatar me uzasno...

                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Alfacrazy
                            CBC Veteran
                            • 21.01.2005
                            • 125
                            • Kragujevac

                            #14
                            [quote=M-power]
                            Originally posted by Alfacrazy
                            Originally posted by "M-power":nn86hg1c
                            Drugo sta je alfa nego restilizovani yugo
                            Tvoj avatar me uzasno...

                            [/quote:nn86hg1c]
                            When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #15
                              M-power:
                              Izgleda da si na klizavom terenu, pa si krenuo da grizesh ili mi se to samo chini? Vidish, uopshte me nisi ubedio ni u shta, poshto ja nemam pojma o tome kako se i shta radi, pogotovo kako izgledaju opruge - uzecu prvu brusilicu i iseci opruge, pa cu ti reci shta sam dobio po TVOJIM uputstvima.

                              Ono na shta ciljam je da TVOJE postove isto kao i MOJE chitaju ljudi koji se mozhda prvi put susrecu sa tematikom, a ta pricha sa tvoje strane; "Barem moje iskustvo nije bazirano samo na jugu a pogotovo iskustvo drugih sa koima se druzim...." je jednom rechju totalno neubedljiva (bar za mene) i mozhe navesti svakoga ko nije upoznat sa problematikom na pogreshan pravac... Vidish mishljenja sam da si u zhivotu isekao par tih opruga od kojeg god automobila (nisi naveo koji su to automobili osim Yugo-a a ni njega nisi konkretno naveo) i sad si reshio da prosipash maglu o tome sa stavom vrhovnog sekacha opruga! Mislim, molim Vas g-dine "vrhovni" oprostite shto nemam pojma. Xaxaxaxa

                              Dobro ujedash ali ti zubi ne izdrazhavaju. Tvoja iskustva - dokle su trajala? Do sechenja opruga? Do isterivanja automobila iz garazhe..? Ne razumem ta TVOJA iskustva..?

                              Pucash u prazno i jedino shto si postigao je da si me fino izvredjao, ali bez rezultata koji si ochekivao - ta pricha ne pali kod mene, neka ti je na chast.
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              Working...
                              X