Spustanje Alfe 155 1.8 ts????

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #31
    @M-Power: Rekoh ti vec da tvoj post NIJE ostvario ono shto je bilo ochekivano tako da pricha o Alfi i mojim emocijama na tvoju poruku pada u vodu, samo mi nije jasno zashto TI i dalje potencirash to? Nema veze... Da se vratim na kolosek - po mom mishljenju ovo nije prepucavanje vec jedna kvalitetna pricha koja je pretila da ce propasti, a to o politicharima - ostavi za parlament.

    Ja idem drugom logikom, a sada cu je priblizhiti svima;
    Imash par fabrichkih opruga. Isechesh ih, platish to, auto se posle toga RECIMO ne ponasha kako je ochekivano kupujesh drugi set. Ono shto si uradio je; dao si XY evra na sechenje, upropastio si fabrichke opruge koje cesh baciti i kupiti druge za XXY evra. E sad ako nadovezhemo da recimo ove kupljene su neke "sportske" i auto je jednostavno pretvrd (ili neki drugi razlog) onome ko ga vozi, te se zheli vratiti na serijske - eto josh jednog troshka od XX evra.

    Naravno uvek postoji i druga strana medalje, ali jednostavno nisam dovoljno opushten i odbacim onu stranu koju vidim u startu.

    Ne znam za vas, ali ja uvek prvo sagledavam loshije varijante i to prvo sa finansijske strane. "Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari".

    Originally posted by 16v
    A sto se tice citanja postova u alfa forumu, nije mi jasno zasto bi trebalo neko uputstvo da bi se pristupilo?????? Da niste neka zasticenja vrsta???
    Ochigledno je da nisi ni pogledao link koji sam ti ostavio. Ah da, upravo su SVI Alfisti u tom delu foruma zashticena vrsta, a takodje i Alfa Romeo, shto ne znachi da pristup nece biti odobren dobronamernim ljudima. Nhf, but thats the way it works.

    Pozz svima, Laki
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #32
      Slazem se sa Brickom i prilazem Kviska za nase misljenje.
      KVISKO,klikni
      Boost or bust...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Huh.. Vi se ovde poklaste oko nichega.
        Da znate samo kako je muka bila tehnicarima na M odeljenju BMWa kad je zadnja M3 serija trebala da se spusti na nosu za samo 3 mm!!!

        Da li sam sad nesto rekao , ako nisam, da znate da su se 2 godine borili sa "problemom"
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #34
          NEVER cut the stock springs to lower a car. The picture above shows the results of cut springs. When you cut the springs, the front wheels end up with a negative camber. As you can see, the front wheel is not perpendicular to the ground. That is what negative camber looks like. Negative camber reduces handling capabilities of the vehicle and is also dangerous in inclement weather.
          Prvo, ne vidim sta fali golfu sa slike. Ima negativan nagib na prednjim tockovima, a negativan nagib popravlja handling. Ako se ne preteruje, naravno. Tamo pise da negativan nagib kvari upravljivost . Dalje, pise da secene opruge daju negativan camber. Secena opruga je niza od serijska, ali je takva i nova niza opruga, zar ne? Znaci i kupljena opruga ce da da negativan nagib, po toj logici. I na kraju, ta logika uopste ne mora da bude tacna, jer zavisi od konstrukcije vesanja kako ce se menjati nagib sa visinom vozila.
          Sve u svemu, tekst mi je sumnjiv...

          Nenade, sad sam se setio da mi nismo zavrsili pricu o oprugama sa FF-a .


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Originally posted by BOOST
            Huh.. Vi se ovde poklaste oko nichega.
            Ma jok, Laki je ljut sto nije kupio cipele
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Originally posted by killaz
              Ja idem drugom logikom, a sada cu je priblizhiti svima;
              Imash par fabrichkih opruga. Isechesh ih, platish to, auto se posle toga RECIMO ne ponasha kako je ochekivano kupujesh drugi set. Ono shto si uradio je; dao si XY evra na sechenje, upropastio si fabrichke opruge koje cesh baciti i kupiti druge za XXY evra. E sad ako nadovezhemo da recimo ove kupljene su neke "sportske" i auto je jednostavno pretvrd (ili neki drugi razlog) onome ko ga vozi, te se zheli vratiti na serijske - eto josh jednog troshka od XX evra.
              Nikad u zivotu nisam cuo gluplju logiku. Barem ja nisam toliko ne odlucan kada kupujem.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #37
                Originally posted by Uros Piperski
                NEVER cut the stock springs to lower a car. The picture above shows the results of cut springs. When you cut the springs, the front wheels end up with a negative camber. As you can see, the front wheel is not perpendicular to the ground. That is what negative camber looks like. Negative camber reduces handling capabilities of the vehicle and is also dangerous in inclement weather.
                Prvo, ne vidim sta fali golfu sa slike. Ima negativan nagib na prednjim tockovima, a negativan nagib popravlja handling. Ako se ne preteruje, naravno. Tamo pise da negativan nagib kvari upravljivost . Dalje, pise da secene opruge daju negativan camber. Secena opruga je niza od serijska, ali je takva i nova niza opruga, zar ne? Znaci i kupljena opruga ce da da negativan nagib, po toj logici. I na kraju, ta logika uopste ne mora da bude tacna, jer zavisi od konstrukcije vesanja kako ce se menjati nagib sa visinom vozila.
                Sve u svemu, tekst mi je sumnjiv...

                Nenade, sad sam se setio da mi nismo zavrsili pricu o oprugama sa FF-a .
                Jos nisam video nijedan sajt gde ljudi iz struke (auto struka ali ne trgovci) toplo preporucuju secenje opruga.
                Urose, ocekujemo da ulozis Kviska.

                Covek bi mogao prosto da kupi "clamps" da sa njima sabije 2 vijka jedan do drugog i da dobije skracene opruge. Zimi te iste "clamps" moze da okrene naopacke i da "razvuce" opruge (udalji 2 vijka jedan od drugog) i da poveca klirens.

                S' obzirom da se ovde radi ne o kupovini nego o modifikaciji postojecih moze da pogleda taj nas zajednicki topic i da nadje formulu za sabijanje opruga.
                Boost or bust...

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #38
                  Originally posted by Nenad
                  Originally posted by Uros Piperski
                  NEVER cut the stock springs to lower a car. The picture above shows the results of cut springs. When you cut the springs, the front wheels end up with a negative camber. As you can see, the front wheel is not perpendicular to the ground. That is what negative camber looks like. Negative camber reduces handling capabilities of the vehicle and is also dangerous in inclement weather.
                  Prvo, ne vidim sta fali golfu sa slike. Ima negativan nagib na prednjim tockovima, a negativan nagib popravlja handling. Ako se ne preteruje, naravno. Tamo pise da negativan nagib kvari upravljivost . Dalje, pise da secene opruge daju negativan camber. Secena opruga je niza od serijska, ali je takva i nova niza opruga, zar ne? Znaci i kupljena opruga ce da da negativan nagib, po toj logici. I na kraju, ta logika uopste ne mora da bude tacna, jer zavisi od konstrukcije vesanja kako ce se menjati nagib sa visinom vozila.
                  Sve u svemu, tekst mi je sumnjiv...

                  Nenade, sad sam se setio da mi nismo zavrsili pricu o oprugama sa FF-a .
                  Jos nisam video nijedan sajt gde ljudi iz struke (auto struka ali ne trgovci) toplo preporucuju secenje opruga.
                  Urose, ocekujemo da ulozis Kviska.

                  Covek bi mogao prosto da kupi "clamps" da sa njima sabije 2 vijka jedan do drugog i da dobije skracene opruge. Zimi te iste "clamps" moze da okrene naopacke i da "razvuce" opruge (udalji 2 vijka jedan od drugog) i da poveca klirens.

                  S' obzirom da se ovde radi ne o kupovini nego o modifikaciji postojecih moze da pogleda taj nas zajednicki topic i da nadje formulu za sabijanje opruga.
                  Nesto u ovom stilu, pa ako se ne svidi ponasanje kola moze da se skine i nastavi upotreba starih fabrickih opruga.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • -Q-
                    CBC Senator
                    • 03.12.2004
                    • 288
                    • Srbija/Beograd

                    #39
                    skuplje ce ga kostati kad raz**** trap nego da je uzeo Pro Kit za 200eur nov i da ne razmislja jel ima VRHUNSKE opruge gde ce se u normalnoj voznji udobno voziti a u krivinama videti da je dobio stabilnost i upravljivost...

                    ali jbg... VW i Yugo ekipa, svi navikli na "stap i kanap"... "lako cemo"...
                    zbog toga se gine... "izgubio kontrolu i presao u suprotnu traku gde je naleteo na xxx koji je dolazio iz suprotnog pravca"
                    2008. Leon

                    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                    Comment

                    • brera
                      CBC Senator
                      • 27.04.2005
                      • 253
                      • Rusija

                      #40
                      ali jbg... VW i Yugo ekipa, svi navikli na "stap i kanap"... "lako cemo"...


                      zato sam i kupio auto koji ne moram da budzim i bacio stapove i kanape

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        ta logika uopste ne mora da bude tacna, jer zavisi od konstrukcije vesanja kako ce se menjati nagib sa visinom vozila.
                        Sve u svemu, tekst mi je sumnjiv
                        hm, ne bih se slozio. tekst je ok, mozda je tumacenje sumnjivo

                        nevezano za tvoj post-

                        ne postoji univerzalno resenje tipa skrati dva kruga ili jedan krug i cica mica gotova prica....

                        sve zajedno je jedna komplikovana konstrukcija sa mnogo elemenata u igri i tu su opreuge, amortizeri, stabilizatori, gume, tockovi, nagibi tocka (camber, caster i king pin) na pravcu i opet svi ti nagibi u krivini, pa geometrija letve volana, pa hod opruge i energija opruge, pa uticaj temperaturnih faktora, raspored masa i tezista vozila, itd... sve to utice na odabir tacno odredjene opruge tacno odredjene tvrdoce i odredjenog hoda, ili promenljive tvrdoce sa promenom visine vozila.

                        preveliki negativni camber ugao je losa stvar i umanjuje upravljivost i stabilnost vozila, isto kao i premali negativni ugao. u tekstu se pominje velika verovatnoca da se promenom opruga nasumice (recimo secenjem napamet ) izadje iz podrucja optimalnog ugla i pri tome iako je auto vizuelno nizi dobije nestabilnije ponasanje.

                        sta ako opruge treba da se skrate za 7/16 kruga recimo a ne pun krug. kako onda napraviti adekvatan zavrsetak koji lepo leze na podnozje opruge. recimo samo neka pocetna pitanja.

                        sta ako je opruga promenljive tvrdoce, odnosno motana sa razlicitim korakom sto je veoma cesto kod modernih vozila. kako ce secenje takvih opruga uticati na opsti balans tvrdoce opruge prema hodu opruge.
                        sta sa prigusenjem amortizera, i brzinom njegovog odziva.

                        svi ti parametri rada se menjaju i svi su medjusobno uslovljeni i povezani pa promena jednog utice na sve ostale.

                        to je toliko kompleksno pitanje da cesto ni fabrike (iz razloga ekonomije velikih serija) ne uspevaju da optimalno prilagode opruge u serijskoj proizvodnji.

                        recimo, zna se da sa promenom opreme vozila (ugradnja klime recimo) mora da se menja i opruga prednjeg vesanja jer je promenjena masa motora (prednjeg dela vozila). to mora u smislu kako tehnika nalaze.
                        to podrazumeva da kod modela gde postoji varijanta sa i bez klime i opruge treba da budu razlicite, a da ako diler ugradjuje naknadno klimu menja i opruge.
                        ili promenom motora (laksi ili tezi) mora da se menja i opruga.

                        ili projektovanju vozila za tropsku klimu ili kontinentalnu klimu menjaju se i opruge.


                        e sad, u praksi neke (mnoge?) fabrike izbegavaju da vesanje naprave optimalno tehnicki pa bas i nemaju izbor od 20tak tipova opruga za svaki model shodno realniim potrebama vec ugradjuju svega 2-3 opruge ili cak (nazalost ( ) samo jednu oprugu.

                        Mercedes je poznat po velikom izobru opruga, pa tako konkretno dizel do 2000 kubika i dizel od 2400 kubika imali su razlicite opruge jer je razlicita masa motora (razlika je oko 10tak kg).
                        Volvo je imao (davnih dana) razlicite opruge zavisno od toga da li ima klimu model ili nema jer klima donosi oko 26kg ekstra mase napred.

                        itd.

                        danas, u moderno doba ugradjuju se aktivne opruge koje menjaju tvrdocu bilo nekim podesavanjem ili kompjuterski tokom voznje.

                        to je vec toliko uznapredovalo i spustilo se u nizu klasu da recimo Astra ima aktivno vesanje danas serijski (skuplji modeli).

                        takodje posotje i aktivni stabilizatori/balans stangle, koje menjaju koeficijent torzije tokom voznje prema potrebama puta trenutno.

                        postoje takva i aftermarket resenja..

                        po mom misljenju, sve je moguce prepraviti sto se tice vesanja i fino podesiti prema svojim zeljama ali postoji samo jedno ALI- treba ogromo znanje jer se veoma lako pogresi i to drasticno. a svaka greska na vesanju auta se uglavnom skupo placa, sve do gubljenja glave.

                        posto je potrebno veliko znanje to i kosta adekvatno, nekad skupo a nekad pristupacno zavisno od trzista i serije (kolicine) koja se proizvodi.

                        ne kazem da nije moguce u kucnoj radionici sve ustimati i pogoditi kako treba, ali to nije moguce odokativno za 10 eura uraditi. i sto rece killaz, kada se nesto odsece vise nema povratka na PROVERENO resenje.

                        jedna od alternativa za eksperimentisanje je upotreba vazdusnih jastuka kao opruga i ispitivanje sa njima (lako im se menja tvrdoca po zelji, moze i u toku voznje).

                        praksa pokazuje da najcesce iz kucne radionice spusteni automobili su manje stabilni nego oni iz fabrike. naravno i tu ima izuzetaka, recimo ako je fabrika ekstra lose uradili svoj posao (Jugo/Fiat te konstrukcije npr).

                        Alfa je auto plemenitog vesanja i tu seci opruge tek tako je diskutabilno sa stanovista dobijanja boljih rezultata od fabrickih.

                        proracun matematicki na papiru, proba sa merenjima, podesavanje kompet trapa, pa opet matematicki proracun.... je jedini put koji sigurno dovodi do ekstra rezultata. a to nije obicno nista jeftinije od vec ispitanog i gotovog kita opruga+amortizer za spustanje vozila.

                        ori svemu, neka vozila nije ni moguce spustiti a da se ne pokvare, primer je Golf u predmetnom tekstu.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          kada smo vec u temi, Bose je predstavio svoje vidjenje. radi se o elektricnim oprugama (opruga+a mortizer sklop je elektromagnetne konstrukcije cijom se modulacijom preko kompjutera moze potpuno "ispeglati" podloga/put i potpuno otkloniti naginjanje vozila u krivinama.

                          pre neki dan sam gledao na TV demonstraciju tog sistema ugradjenog na Lexusu u poredjenje sa klasicnim sistemo celican opruga +hidraulicni amortizer.

                          razlika ko nebo i zemlja, u korist elektricnih opruga i amortizera.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • 24v
                            CBC Senator XXL
                            • 11.12.2004
                            • 479
                            • Beograd, Karaburma

                            #43
                            Originally posted by brera
                            ali jbg... VW i Yugo ekipa, svi navikli na "stap i kanap"... "lako cemo"...


                            zato sam i kupio auto koji ne moram da budzim i bacio stapove i kanape
                            E moj prijatelji lupate a ostajete zivi!

                            Vw corrado ima stelujuci KONI set sa eibach oprugama! Udobno se vozim a u krivinama sam kao pegla, zato nemojte mnogo da tupite i izmisljate toplu vodu.
                            Lepo sam vas pitao za iskustvo(ako ga je neko imao), a ne da mi pricate sta je dobro a sta ne. Ja vrlo dobro znam sta je dobro a sta lose, a i sve sam mu stvari predocio sto se tice opruga. A decko vozi polako i nije nikakav divljak da bi mu se nesto desilo vec hoce samo vizuelno lepsi auto!!! Zbog toga je i bilo pitanje. Ne bacaju mu se pare jer mu lezanje nista ne znaci a i uskoro prodaje auto.

                            A i dalje tvrdim da jugo uz pomoc stapa i kanapa lezi bolje od alfe 155.

                            Zasticena vrsto zaj**ite te registracije i pustite ljude da citaju o Alfama. Ako i imaju sta da procitaju



                            Edit 009: recnik
                            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #44
                              -http://www.autotech.com/

                              16v> jos da dodam (moja iskustva) je da razlika izmedju ove dve opruge je jako tesko sabijanje dela opruge kod ove druge, zbog zavijenih krajeva...

                              p.s. mozda nisu adekvatne slike ali vazno je da se provaljuje sta sam hteo reci...




                              p.s. molim Vas nemojte se prepirati...kvari se raspolozenje na forumu...molim VAS...tolerancija!!!
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              • -Q-
                                CBC Senator
                                • 03.12.2004
                                • 288
                                • Srbija/Beograd

                                #45
                                Originally posted by 16v
                                Originally posted by brera
                                ali jbg... VW i Yugo ekipa, svi navikli na "stap i kanap"... "lako cemo"...


                                zato sam i kupio auto koji ne moram da budzim i bacio stapove i kanape
                                E moj prijatelji lupate a ostajete zivi!

                                Vw corrado ima stelujuci KONI set sa eibach oprugama! Udobno se vozim a u krivinama sam kao pegla, zato nemojte mnogo da tupite i izmisljate toplu vodu.
                                Lepo sam vas pitao za iskustvo(ako ga je neko imao), a ne da mi pricate sta je dobro a sta ne. Ja vrlo dobro znam sta je dobro a sta lose, a i sve sam mu stvari predocio sto se tice opruga. A decko vozi polako i nije nikakav divljak da bi mu se nesto desilo vec hoce samo vizuelno lepsi auto!!! Zbog toga je i bilo pitanje. Ne bacaju mu se pare jer mu lezanje nista ne znaci a i uskoro prodaje auto.

                                A i dalje tvrdim da jugo uz pomoc stapa i kanapa lezi bolje od alfe 155.

                                Zasticena vrsto zaj**ite te registracije i pustite ljude da citaju o Alfama. Ako i imaju sta da procitaju

                                optimisto...

                                jos gore, prodace nesiguran auto nekome...
                                2008. Leon

                                "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                                Comment

                                Working...
                                X