Postoji jos jedna fora za proveru kvacila,mada je varijacija na ono sa trecom i rucnom:u voznji,ubrzavas recimo u trecoj i kada motor dodje do 3-3500 obrtaja NE popustajuci nogu sa gasa naglo stisnes i jos brze pustis kvacilo.Ako je sve u redu auto mora da trzne,ako ne onda ce motor sporo da spusta obrtaje i nece biti nikakvog trzaja.Ovo moze da se iskoristi kao provera kod lamele koja jos nije pocela potpuno da proklizava a blizi joj se kraj.Samo treba malo uvezbati. Mada,ako ti papucica visoko hvata i to je vec dovoljan znak... Poz!
prikopcali na komp-sve uredu,provozali se,na 40 km/h u trecoj brzini nabijem mu gas pa njemu ispise kakvo je stanje.....sve OK,provoza ga majstor nista cudno neprimecuje,iztestira lamelu i njoj nije nista.
takodje je ispisao da je i protokomer u koga sam sumljao,isto uredi,posle jedno 2 nedelje stavljao sam K&N,skinem kuciste,kad ono protokomer sav cadjav unutra krilaca od musica ,to sve lepo ocistim,stavim K&N auto ide mnooooogo bolje,sad koliko je tu ciscenje protokomera bilo u pitanju,koliko K&N nemam pojma......
posle par dana opet osetim da i neide bas najbolje
****m li ga sad,mogao bi cito filter nafte da zamenim,on mi je sad najsumljiviji.......menja se na svakom drugom servisu,posle 15.000-16.000 km,ja hteo da ga ptomenim na 8.000 km,kaze majstor maa nema potrebe........ma qrac nema!
Comment