Zamena glavnog kocionog cilindra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #16
    Re: Propada pedala kocnice, malo cudno

    Zadnji tockovi pre blokiraju od prednjih, kad bude plata menjam glavni kocioni i onda mi je ceo kocioni sistem nov, bukvalno sve osim bakarnih creva, valjda ce onda kociti kako treba. Inace i sada na valjcima daje dovoljnu silu kod prvog nabadanja kocnice.

    Imao sam "situaciju" tj morao sam ostro da kocim sa nekih 60 km/h i bez greske se ukopao, ali u koloni u gradu kada je potrebno malo duze pipkati kocnicu je malo neprijatno kada propadne...
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Re: Propada pedala kocnice, malo cudno

      Originally posted by b_samardzic
      U glavnom kocionom cilindru imar 2 klipa jedan je za zadnje a jedan za prednje kocnice.
      Neverujem da su na oba propale gumice.
      Probaj kad ides nizbrdo lagano drzi kocnicu i ona ce verovatno poceti da polako pada.
      Kad prestane da pada pritisni kocnicu do kraja i vidi dali koce prednji ili zadnji.
      Kod dvokružnog sistema kočnica dovoljno je da jedan klip propada pa da ne koče oba jer jedan gura drugi ili pravi otpor prvom. Propadne gumica koja služi za povratni ventil kuda se vraća ulje u cilindar. Kad se naglo stisne kočnica i drži konstantno, pedala stoji kako treba, sa blagim pritiskanjem ima "procuravanja" nazad u posudu.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #18
        Re: Propada pedala kocnice, malo cudno

        Dora hvala za komentar, upravo se tako manifestuje problem u mom slucaju. Kupicu danas-sutra nov gl kocioni, e sada koliko je komplikovana zamena? Da li smem sam da menjam ili ipak u servis? Koliko sam video samo dva srafa ga drze i naravno bakarna creva i automat za stop svetlo. Nije mi strano ispustanje kocionog ulja i odzracivanje kocnica. Da li mora nesto iz kabine da se radi ili samo ispod haube?



        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #19
          Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

          Kupio sam cilindar, Meteli, 1850 din.







          Kao sto mozete videti sa slika ima malih razlika u samom obliku ali to je to.

          Kada skinem ove zute cepove samo na jednom mestu je sira rupica ventila, jel se tu stavlja automat za stop svetla? Tako mi je logicno, tu automat a na ova cetiri idu cevi, jel tako?
          Ovaj sraf sa gornje strane, jel on sluzi za odzracivanje i kako se to radi, jel isto kao i na tockovima? Nadrukam pedalu i drzim pritisnutu pa malo odvijem sraf pa tako u krug?
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

            Tu gde su gume dodje posuda za ulje, napred dve cevi za prednje kočnice i nazad jedna cev za zadnje kočnice. Ne vidim sa slike gde je automat na postojećem cilindru ali na novom treba ti 4 otvora za zavrtanje, 3 ista za kočione cevi i jedan veći za automat ako je hidraulični. Šra ne diraj, to je graničnik hoda klipa, ako ga odvrneš ispašće klip napolje, izguraće ga opruga. Ako nemaš iskustva sa luftiranjem glavnog cilindra najbolje da odradiš sve po propisu, sve četiri u vis pa luftiraj...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

              I pazi kad odvrces holendere posto je sve matoro mislim da ces samo napraviti njesra ako nemas viljuskasti ali sestougaoni kljuc prorezan po sredini da moze da prodje kociona cev. Koriste ga plinadzije za holendere pa vidi da se uzajmis jer ovako ces samo shebati holender pa onda ce biti cimanje sve to srediti.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #22
                Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                Aha, video sam kakav kljuc mi treba, nasao sam na netu i upustvo kako se odzracuje gl kocioni, zamenicu ga sam jer volim da petljam oko kola a uvek mogu da dignem sva 4 pa odzracujem jedan po jedan.

                Automat na starom je na slici pozadi sa desne strane, vidi se malo kabal. Pazi ja imam dve cevi za prednje i dve za zadnje tockove. vidi se na slici starog da ima 4 cevi. I na novom kocionom imam 5 otvora, 4 za cevi sa manjim precnikom rupice unutra i peti sa vecim precnikom.
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • milan_g1
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2007
                  • 863
                  • Karaburma

                  #23
                  Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                  Zamenio sam danas glavni kocioni, nikakva posebna nauka jedino što mi je još bio vruć motor pa sam malo isprzio laktove holenderi su se odvili bez problema za divno čudo, malo se razlikuju po konstrukciji ali pasuje i novi i stari. Jel može vazduh da udje u cevi kada se odviju holenderi? Jel potrebno odzraciti sve točkove ili je dovoljno samo glavni kocioni? Ja sam danas odzracio samo gl cilindar ali mi je pedala dosta tvrda, malo kao da teško koči kada se slabo pritisne pedala a kada se nabode muški blokiraju točkovi. Da li da odzracujem sve točkove ili jednostavno taj cilindar tako radi? I još jedno pitanje, na koji način da odvijem zapeklu sisicu? Naprskao sam je WDom pa ću sutra da probam ponovo
                  "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                  Comment

                  • kuntalo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.03.2007
                    • 342
                    • Predgradje

                    #24
                    Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                    Originally posted by milan_g1
                    a uvek mogu da dignem sva 4...
                    Izvinjavam se na off-u, samo da Te pohvalim zbog entuzijazma i izrazim veliku zavist zbog citiranog...
                    Save the Panda!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                      Zapekli luftirač (da ne ispadne ona bezobraština ) se odvrće sa šestougaonim ključem koji je savršeno tačan za šraf, ima malu polugu (dužinu) i odsečeno udariš po njemu. Ima dva stvara, jedan je da se odvije a drugi da pukne. Šta će biti niko ne zna Sa lošim ključem ima samo jedan stvar, prokliznuće.
                      Vazduh ne može da udje u cevi i ako si dobro odzračio glavni cilindar ne moraš dizati sve 4 na sveopšte veselje Kuntala
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • milan_g1
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2007
                        • 863
                        • Karaburma

                        #26
                        Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                        Kljucem tesko jer je luftirac skroz izlizan, tako stoji vec godinama... Moracu da izmisljam neku magiju, natapanje naftom, udaranje po celu.... zrtvovanje kokoske
                        Kazes da u cevi nije mogao da udje vazduh, meni je to potpuno logicno ali me strah da ipak negde nisam omanuo pa cu luftirati sva cetiri za svaki slucaj, nece da skodi a nista ne kosta.

                        Nov glavni kocioni cilindar je odabran iz kataloga po saobracajnoj i godistu, ima dve varijante, sa servom i bez serva, moj je bez. Sve se poklapa, precnik otvora na pozarnom zidu, dubina... sve je ok ali cini mi se da je stari imao sire rupe za cevi, tj veci precnik ka cevima. Ovaj novi ima 4 manja otvora za cevi i jedan veci za automat stop svetla, stari je imao sve vece, svi su bili isti. Da nije zbog toga tvrda pedala? Primetio sam isto da prvo blokiraju zadnji tockovi pa tek posle prednji.

                        Thanks Dora

                        Kuntalo
                        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                          POšto je već zblajznuo uzmeš ona grip klješta (smrt ili kako ih već krste) i dobro stegneš da zubi uhvate što bolje i onda kao sa ključem, ista dva ishoda imaš Normalno pre toga pripremi nov za slučaj da ti uspe odvrtanje. Ako pukne ništa se neće desiti, neće cureti ali onda ga moraš ili bušiti ili kupiti nov cilindar.

                          Kočnica je tvrdja zato što radi a ako nemaš servo logično jeda je tvrda.
                          Sad kad si rešio propadanje i imaš normalnu kočnicu nastaje drugi problem da zadnje koče pre nego prednje, to nije dobro. Kriv je regulacioni ventil za zadnje kočnice iliti peti cilindar kako ga neki zovu. Zapekao je na otvorenom položaju.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • milan_g1
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2007
                            • 863
                            • Karaburma

                            #28
                            Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                            Hvala Dora uspeo sam baš sa tim klestima, bilo je malo vazduha ali ne mnogo, pustio sam da dosta istece slobodnim padom pa posle još sa caletom drukao i tako izluftirao svaki točak. Peti ventil, regulacioni nemam, sa glavnog idu 4 cevi do svakog točka, sada stvarno lepo koči ali treba dosta veća sila nego sa starim glavnim kocionim. Stari je imao veće otvore za holendere, jedino je to razlika pa da li je možda zbog toga tvrdja pedala? Hvala puno na odgovorima
                            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #29
                              Re: Zamena glavnog kocionog cilindra

                              I jos jedno pitanje:
                              Sada kada bih nabavio vacuum pumpu i servo bubanj, da li moze da se ugradjuje sa ovim glavnim kocionim ili se za servo razlikuju glavni kocioni?
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              Working...
                              X