auto vuce u levo - pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #31
    Originally posted by brick
    Ma kakav optereceni auto...
    onda je u startu pogresno radjena optika...odnosno bezvredno.

    uglovi podesevanja se rade na po propisu opterecenom autu, za svaki model auta postoji procedura koliko iznosi opterecenje i koje su tolerancije pri podesavanju.
    I ja za ovo prvi put cujem, uvek do sada je provera trapa radjena sa praznim autom gde god sam bio...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #32
      Pa logicno je da se radi sa opterecenjem, auto se najcesce i koristi kada je opterecen, a ne kada je prazan.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #33
        Pravo da ti kazem jeste logicno, ali do sada nisam uopste razmisljao o tome, mislio sam da kad dodjem kod trapadzije da ce on znati sta radi a ne ja da mu govorim... Eh ti majstori, sve bih ja to na kolac nabio...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #34
          Da, ali sve mere mogu da se preračunaju i drugačije. Zavisi kakav im je softver u mašinama, nisam stručan pa nagađam samo...

          Znam da neki proizvođači daju podatke za opterećano vozilo, za nekedruge opet ne mogu da tvrdim da isto to traže.
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #35
            Meni su centrirali na jugu prednji trap dok je vozilo prazno. Onda se jedan od radnika spusti u kanal i okaci o prednji branik (branik je to izdrzao bez ostecenja) i tako spusti vozilo dok drugi ne proveri kako stoje pod opterecenjem. Na drugim mestima isto odrade bez opterecenja pa onda udju neko u vozilo na vozacevo i suvozacevo mesto.
            Inace tamo gde sam ja to radio traze mi 800 din za raspon izmedju tockova i 200 din za stelovanje ugla po tocku. Da li je to skupo?
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #36
              Ne radi se na svim automobilima sa opterecenjem.Kod Juga ide po 70kg,cini mi se,na svaku poziciju za sedenje.Jos neki automobili zahtevaju opterecenje,BMW,Alfa... ne secam se vise tacno.

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #37
                Jos neki automobili zahtevaju opterecenje,BMW,Alfa...
                Meni na poslednjoj "kontroli" posedashe u auto serviseri, a meni josh rekoshe da sedim "za volanom". A ja

                Mislio sam da se zahebavaju

                Hebi ga, svaki dan nauchish neshta novo...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #38
                  Mnogo puta sam do sada stelovao trap, na vise kola, ali znam da Opele, VW i Fijate nisu opterecivali. Opterecuju koliko ja znam neke japance i Pezo. Doduse, to zavisi i od masine na kojoj se radi, valjda...
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • Delkan
                    CBC Senator XXL
                    • 14.06.2005
                    • 829
                    • 60 km From BG,West

                    #39
                    Zavisi od toga kako je proizvodjac odredjenog automobila propisao da se steluje trap,ne od masine...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      ja samo znam, da ako posle stelovanja optike trapa probam auto i on ne drzi apsolutno stabilno pravac pri dodavanju gasa, odnosno probi pri 150 km/h odmah se vracam i/ili insistiram da urade posao kako treba ili bezim dalje od njih ako vidim da su kreteni koji veze nemaju. mislim na sluzbene, tudje automobile.

                      za svoj privatni dzep idem kod jednoga podosta godina, i zadovoljan sam rezultatima koje postize.

                      da, meni je svaki auto kod njega podesavan sa opterecenjem napred vozaca i suvozaca.

                      a i kako su trapovi podeseni se kristalno jasno cita iz guma, njihovog trosenja.
                      uz iskustvo, dovoljno je pogledati auto na pakringu i po gumam znati koji ugao trapa je fals podesen, odnosno auto neispravan u tom pogledu. ne mora cak ni da se ide na probnu voznju
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        Pa kad vec tako znas koji je ugao fals, onda mi reci sta to fali kod mene kada se gume prednje trose vise sa unutrasnje strane, obadve?
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #42
                          Kanda ti je malcice "otvoren" trap sto bi rekli majstori.
                          Ili "Toe out" receno po engleski...

                          Comment

                          • Delkan
                            CBC Senator XXL
                            • 14.06.2005
                            • 829
                            • 60 km From BG,West

                            #43
                            Dobro proveri stanje trapa,potpuno ispravan trap je osnova za bilo kakvo podesavanje.

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #44
                              Ali to na mom autu ne moze da se podesava... Sta onda? Da se nesto budzi, sa limarom ili nesto drugo?
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                vrlo mi je cudno da na tvom autu ne moze da se podesava raspon upravljackih tockova, jesi li siguran ?

                                gume otkrivaju puno toga, samo da se pazljivo pregledaju i zagledaju na dobroj svetlosti...mnogo toga o stanju trapa mogu da ispricaju nego sto lici na prvi pogled.
                                odgovor si vec dobio, resenje je podesavanje raspona ali tako da bude simetricno prema srednjem polozaju letve volana (ne ubruca volana u kabini).

                                vidjao sam neke (neuke) majstore da umesto da odrede sredinu letve, okrecu sam tocak/obruc volana a letva ostaje nepodesena. nazalost u zvanicnom, ovlascenom, velika reklama, veliki salon, veliki .... servisu.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X