Prima, u chemu je problem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    #61
    ??? na novu felnu da se balansira????

    ja josh nisam chuo da se guma stavi a ne balansira, verovatnoca da i na novom bmw-u kada iz fabrike izadje a da nema ni jedan tegic na felni je ravna nuli.

    razlika izmedju 635 i prime, prima je meksha i ima lepshu sharu, za kishu je nejbolja guma koju sam vozio. iskustvo od preko 30hiljada na primi mi govori da je guma zakon, sa 635 sam napravio na prethodnim kolima bar 50 hiljada dodushe prednje sam menjao na 30hiljada, shto mi govori da je prima duzeg veka poshto je shara i dalje ko nova.

    635 kad kazem menjao, ne zato shto su celave vec zato shto su zrele za zamenu, iako su imale duboke kanale... ali su nekako ostarile nemogu da objasnim, jednu sam zabo u rupu i imala je klobuk tako da sam shto pre gledao da ih menjam, mislim prednje.


    sve u svemu prima vredi bar duplo nego shto je placena...
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #62
      adam je u jakuba kuburovica u zemunu....tu radi jedan cicha za koga moj deda(bivsi taxista) kaze da je jedan od najboljih majstora za centriranje trapa u bg-u.....

      potrvrdjujem, taj Cira meni centrira trap vec 20 godina na raznim autima i na mnogo primera je pokazao da je veoma korektan i da zna posao odnosno odradi ga kako treba.

      svaka preporuka sa moje strane, ako nista drugo za kontrolu, savete i uvid u realno stanje vesanja auta.

      dovoljno je reci da radi 20+ godina kod istog gazde, a vulkanizera se do sada promenio poveliki broj u toj radionici.

      nisu losi ni vulkanizeri, mada vole da zbrzaju posao pa je najbolje uvatiti vreme kada nema guzve. imaju poveliki izbor marki i modela guma obicno vec u samoj radnji.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • NemaN
        CBC Senator XXL
        • 29.11.2004
        • 1560
        • munze

        #63
        nismo se razumeli duch ja sam rekao da ce cesce desava kod 635 da pokaze 0-0 a kod prime mnogo redje .......zato sam i uzeo 635....
        I'm not caucasian, I'm championship white

        Comment


        • #64
          Originally posted by overspeed
          O ovom servisu u kojem sam zavrshio posao imam samo rechi hvale, usluga i kvalitet servisa na nivou, osoblje struchno i (za nashe prilike, redak sluchaj) ljubazno, a naplata usluge tek kad je mushterija zadovoljna. Josh je chovek bio dovoljno ljubazan i nije se dao lako smoriti, pa je na moje pitanje lepo objasnio u chemu su ovi pre greshili. Dakle, za njih chista desetka
          Ima li 'ovakav' servis i u Novom Sad-u?

          Inace, bas poucna 'prica'...

          Comment

          • Astra1.8
            CBC Član
            • 21.10.2004
            • 46
            • Bačka Palanka

            #65
            Ima li 'ovakav' servis i u Novom Sad-u?
            Ima, to je Sevis Žare . Preko mosta, prema Najlonu pored Čatalova.
            Astra G 1.8 16V sportive

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #66
              Meni, čitajući vaše postove zaista nije jasno, pošto volite auto problematiku, da niste sigurni ko je ko u vašem gradu.U Čačku ako želite uslugu idete kod Šipete vulkanizera(velika radnja na obilaznom putu oko grada) ili kod Dejana koga je nešto teže naći jer je zavučen u gradu.Reglažu trapa na nivou Srbije preporučujem da se uradi kod majstora Petra "Milera" u Gruži (mesto u blizini Kragujevca) od koga su svi ostali iz te branše kupovali mašine kako ih je on jednu po jednu prevazilazio!Iza njega stoji iskustvo od preko 20 godina rada, bar koliko ja idem tamo, kao i većina vozača iz Čačka koji žele vrhunsku uslugu.Inače u Čačku ima pet ili šest "majstora" koji više ili manje uspešno ovo mogu da urade.Ko vozi Škodu može da dobije korektnu uslugu i u Auto Čačku.
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • HotDog
                CBC Senator XXL
                • 06.05.2005
                • 965
                • BSG 75 (011)

                #67
                Jedna informacija, juce dobijena od vulkanizera, neproverene tacnosti: Naime, kaze mi da se na izvesnom broju Primi pojavio problem preteranog trosenja onog rubnog dela gazeceg sloja, koji je prakticno pod 45 stepeni u odnosu na podlogu.
                I kao uzgred informacija, poprilicno je ishvalio novi Tigrov Hitris. I ne, nije pokusavao da mi proda

                Comment

                • Miljan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2006
                  • 459
                  • Nis

                  #68
                  Ja sam pre dve god. u Tigrovoj prodavnici u Nisu kupio 5 kom. TG 621 u dimenziji 165/70 R 13, gume su bile proizvedene iste te nedelje kad sam ih kupio, montirane u NisAutu (besplatna montaza), vulkanizer je po tri puta proveravao svaku gumu na koju stranu treba da bude okrenuta, sve 5 izbalansirane na 0,00 oprema vrhunska, ima dva nivoa balansiranja, od toga tri gume prosle prvi nivo bez ijednog tega sa 0,00 na drugom (preciznijem) nivou pokazale 0,05 i posle stavljanja tegića od 5g na te tri (preostale dve 20g) sve pokazale 0,00.
                  Po montiranju na auto, kao da sam seo u drugi auto, buka kotrljanja je veoma mala, prakticno i ne postoji, auto odlicno drzi pravac, nigde ne vuce, ne trese, kad pustim volan, ide pravo, kao po sinama.
                  Imam samo reci hvale za tu gumu, i dalje izgledaju kao nove, presle su nesto manje od 6000 km za 2 god.

                  Takodje, kum je imao na Yugu sve 4 gume TG 621 145/80 R 13 BEZ IJEDNOG TEGA, uopste nisu balansirane, a nije ni najmanje tresao, gume su bile na autu kada ga je kupio i videlo se da su nove (nisu bile presle vise od 1000 km).

                  Comment

                  • HotDog
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 965
                    • BSG 75 (011)

                    #69
                    uverio sam se za pomenuto trosenje onog polubocnog sloja, nekako se razmeksao i pojavile su se kao fronclice, kako bih opisao, kao da je shmirglano recimo.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      tipican pokazatelj nedovoljnog pritiska u gumi je potrosenost po bokovima. ne kazem da je to za konkretnu gumu uzrok ali nije zgoreg razmisliti i o toj mogucnosti kao uzroku.

                      inace, taj bok gume i ne treba da se koristi kao habajuci sloj, vrlo je mekan (kod svih guma bilo kog proizvodjaca).

                      sto je meksa guma sama po sebi pumpa se na veci pritisak, obicno 2.2-2.5 bara za vecinu kola (srednju klasu) je tu negde optimalno zavisno od tipa puteva gde se vozi.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • HotDog
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 965
                        • BSG 75 (011)

                        #71
                        nije, pritisak je kod mene uvek po PS-u. nisi me mozda razumeo, evo koji sloj se trosi, i to na prednjim gumama, koje su podloznije trosenju sigurno

                        Comment

                        • Hypersonic
                          CBC Veteran
                          • 29.07.2006
                          • 116
                          • state of Medak, BGD

                          #72
                          I to verovatno samo na spoljasnjoj strani gume Savet je da iskuliras maltretiranje u krivinama Znaci izbegavaj da ga bacas u proklizavanje kad ulazis u krivine, jer se onda guma pod vecim opterecenjem oslanja vise na tu ivicu i dolazi do povecanog habanja.
                          Stercus accidit

                          Comment

                          • HotDog
                            CBC Senator XXL
                            • 06.05.2005
                            • 965
                            • BSG 75 (011)

                            #73
                            hmmm..mozda hocemo, a mozda i necemo...sta cu kad voli
                            ostali prima narod ovde ne prica nista...

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #74
                              Jedna informacija, juce dobijena od vulkanizera, neproverene tacnosti: Naime, kaze mi da se na izvesnom broju Primi pojavio problem preteranog trosenja onog rubnog dela gazeceg sloja, koji je prakticno pod 45 stepeni u odnosu na podlogu.
                              ostali prima narod ovde ne prica nista...
                              Evo ja cu =]

                              Ono u vezi "preteranog troshenja rubnog dela gazeceg sloja" - ne mislim da je pravilo, pre su to neki pojedinachni sluchajevi. Najverovatnije je posredi "rezultat" eksploatacije tih guma na automobilima sa odredjenim problemom u sistemu veshanja, losha optika, opruge, amorti itd itd Obzirom na to koliko ih ima (tehnichki neispravnih) ne treba da chudi da se takav jedan fenomen javlja sa visokom frekvencijom shto mozhe da dovede do pogreshnih zakljuchaka.

                              Ovo govorim obzirom na lichno iskustvo. Posle "epopeje" sa balansiranjem opisane u ovoj temi Prime su u mom sluchaju "pretrchale" oko 25000 km. Trenutno nema tragova tom "povecanom habanju rubova", osim normalnih tragova troshenja vidljivih posle 25 k km. Ovo se narochito odnosi na gume montirane na zadnjoj osovini. Dubina share je josh uvek solidna, narochito napred gde su se gume, pa slobodno mogu reci, iznenadjujuce malo istroshile! Pozadi je situacija (ochekivano) loshija, ali zbog zadnjeg pogona i mojih povremenih vozachkih ispada bolje se i ne mozhe ochekivati od gume u tom cenovnom rangu. Ovakva situacija je verovatno rezultat i toga da mi je optika uvek "pod konac", gume izbalansiram onog momenta kad se ukazhe potreba, amorti perfektni (prva ugradnja)... Performansama sam zadovoljan od samog starta, guma i dalje veoma dobro drzhi pravac, ima solidan grip i po mokrom, verovatno zbog tri odvodna kanala pa je dosta imuna na aquaplanning. Jedina realna zamerka je shto nije bash tiha, ako se iskljuchi muzika unutra mozhe se jasno chuti pri vozhnji na nizhim obrtajima motora. Ipak, to je kompromis koji je prihvatljiv, kako zbog cene tako i zbog chinjenice da se retko ko (normalan) vozi non-stop sa iskljuchenom muzikom =]

                              Za te pare, mislim da nema boljeg izbora trenutno na nashem trzhishtu
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • bruyoni
                                CBC Član
                                • 28.09.2006
                                • 53
                                • NS

                                #75
                                Pozdrav ljudi

                                Eto citam vas vec dosta dugo al eto nisam imao nista pametno da dodam a ni da pitam pa se nisam prijavljivao nego samo pratio teme ovako neregistrovan. Al eto pojavio mi se jedan problem, tacnije nedoumica oko izbora guma. Treba da menjam gume (185/65 R14) i sve vreme sam bio natempiran da kad budem menjao da stavim tigarke 635, ali pre neki dan setam po radnjama i vidim da ove nove hitris nisu nesto mnogo skuplje pa me to bacilo u nedoumicu. Eto 635 svi hvale tu nemam sta da pitam ali ko za inat Hitris niko nit hvali nit kudi. Pa eto posto je ovde hitris najskorije pomenut da lepo pitam ima li ko iskustva sa ovim pneumatikom, licna ili prenesena iskustva iz pouzdanih izvora. I naravno, kakva iskustva...

                                Hvala

                                Comment

                                Working...
                                X