??? na novu felnu da se balansira????
ja josh nisam chuo da se guma stavi a ne balansira, verovatnoca da i na novom bmw-u kada iz fabrike izadje a da nema ni jedan tegic na felni je ravna nuli.
razlika izmedju 635 i prime, prima je meksha i ima lepshu sharu, za kishu je nejbolja guma koju sam vozio. iskustvo od preko 30hiljada na primi mi govori da je guma zakon, sa 635 sam napravio na prethodnim kolima bar 50 hiljada dodushe prednje sam menjao na 30hiljada, shto mi govori da je prima duzeg veka poshto je shara i dalje ko nova.
635 kad kazem menjao, ne zato shto su celave vec zato shto su zrele za zamenu, iako su imale duboke kanale... ali su nekako ostarile nemogu da objasnim, jednu sam zabo u rupu i imala je klobuk tako da sam shto pre gledao da ih menjam, mislim prednje.
sve u svemu prima vredi bar duplo nego shto je placena...
ja josh nisam chuo da se guma stavi a ne balansira, verovatnoca da i na novom bmw-u kada iz fabrike izadje a da nema ni jedan tegic na felni je ravna nuli.
razlika izmedju 635 i prime, prima je meksha i ima lepshu sharu, za kishu je nejbolja guma koju sam vozio. iskustvo od preko 30hiljada na primi mi govori da je guma zakon, sa 635 sam napravio na prethodnim kolima bar 50 hiljada dodushe prednje sam menjao na 30hiljada, shto mi govori da je prima duzeg veka poshto je shara i dalje ko nova.
635 kad kazem menjao, ne zato shto su celave vec zato shto su zrele za zamenu, iako su imale duboke kanale... ali su nekako ostarile nemogu da objasnim, jednu sam zabo u rupu i imala je klobuk tako da sam shto pre gledao da ih menjam, mislim prednje.
sve u svemu prima vredi bar duplo nego shto je placena...
Comment