Samoventilirajuci diskovi na Yuga???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danilo
    CBC Senator XXL
    • 02.10.2004
    • 908
    • Beograd, Dorcol

    Samoventilirajuci diskovi na Yuga???

    Hocu da namontiram iste na Y,zbog toga sto planiram ubacivanje jaceg motora (fiat tipo 1.6)...
    Trenutno su na njemu 240mm...
    Sta mislite i sta savetujete???
    www.blindmanmotorsport.com
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Cao !

    Prvo da ti pozelim dobrodoslicu, pa da krenemo:

    Od kojeg auta su samoventilirajuci diskovi. Od kojeg su celjusti?

    A svakom slucaju pozeljna stvar kad se podize snaga motora, uvek prvo preporucujem uskladjivanje koje je obavezno za efekat koji je planiran da se izvede pre nego li motor dobije novi efekat.

    Vrlo cest razlog je da sam puno puta video sta radi omladina sa tuningom gde dizu snagu motoru, ali im za kocioni sistem ponestane para pa znam i za par CRNIH slucajeva iz tog razloga.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • koja
      CBC Veteran
      • 30.09.2004
      • 106
      • Zrenjanin

      #3
      Mislim da bi posebno trebao da obratis paznju na zadnje kocnice na jugicu koje su katastrofalno lose. Mozda si primetio da ti se zadnji deo kola dize prolikom malo jaceg kocenja. Uglavnom kad stavis samoventilirajuce napred ti diskovi sto ti ostanu viska nabudzi ih da idu nazad, nastimaj odnos kocenja prednji, zadnji tockovi i trebao bi da budes siguran.
      ---------------------------------------------------
      Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
      ---------------------------------------------------

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Vidite ovako, kad je u pitanju odnos efekta kocenja prednji/zadnji onda je jedino potrebno misliti o regulatoru kocenja. Vezan je za zadnju osovinu i oseca podizanje zadnjeg trapa.

        Problem nedolazi sa diskovima koji su samoventilirajuci vec sa skoro redovnim spustanjem auta kad se radi tuning.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • koja
          CBC Veteran
          • 30.09.2004
          • 106
          • Zrenjanin

          #5
          Ja sam vise ciljao na to da ga i ovako losa dobos kocnica na zadnjim tockovima nece bas sluziti kako treba, pa ako bas menja prednje diskove neka i pozadi stavi diskove.
          ---------------------------------------------------
          Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
          ---------------------------------------------------

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            OK.. moguce da su Yugicu dobosi losi, inace dobos princip koci i slepere , dakle nije greska tu, jer je dobos takozvane autoservo konstrukcije, dakle sam sebi pojacava efekat kocenja. No nije to na sta smo se upustili u diskusiju.

            Razmisljam o rucnoj kocnici itd, pa neznam da li se kontrolise itd.. od cega bi stavio celjusti nazad da veze sajlu , od Audija ili ev. SAABa, jer koliko znam svi ostali koji imaju diskove i pozadi , imaju unutar njih integrisan dobos, tako da je lakse sa nekim od tih nego li sa originalnim prednjim na nazad. Ako razumes poentu na sta sam ciljao?
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • koja
              CBC Veteran
              • 30.09.2004
              • 106
              • Zrenjanin

              #7
              Hm, ne znam kako ide to kada imas disk kocnice pozadi, ne znam kako je reseno i to sa rucnom kocnicom.
              ---------------------------------------------------
              Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
              ---------------------------------------------------

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                koja >> Ni ja NEZNAM SVE niti cu ikada znati :cry:
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • nole
                  CBC Senator
                  • 02.10.2004
                  • 231
                  • Igalo

                  #9
                  Boost, kao i uvijek ubodes pravi odgovor. Ipak slazem se da nije potrebno stavljati disk pozadi a i da je neka velika potreba to bi bila teska jebada jer treba sve to upasovati. Meni je motor malo pojacan sa karburatorom ali cu morati da radim kocnice iako on dobro koci. Ja sa kadetom 1.3 postizem 180 km/h a ako kocim pri brzinama vecim od 100 meni frkcu i tresu celjusti. Pokusacu da rijesim zamjenom diskova i celjusti ali od kojeg modela pasuje Zna li neko nesto, palo mi je na pamet da stavim od GSi-a ili astre. Za dobose imam resenje tj zamjenu - sire od mojih koji se stavljaju na 1.3 S i jace modele.
                  Ja se izvinjavam sto sam ovako sa mojim problemom uletio u "tudj posjed"

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Nole, uvek mozes sa GSi ili sa Astre da stavis, celusti se lako adaptiraju i ako neodgovara na mestu za pricvrscivanje.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #11
                      Ma to je Boost mozda jednostavno ali ja kada odem na otpad i pitam oni nemaju pojma. Odma kaze da nema ili da to ne moze. Ja bi najradije sam da skinem i sa jednog i drugog pa da provjerim. Neko kaze da ne stavljam od GSi modela jer je "rasturen". Pa evo moje celjusti su razvaljene i klepecu a ja racunam da su od GSi bolje i kvalitetnije, izdrzljivije + sto su masivnije i ventilirajuci dist. Ne moze da dodje do lufta kao kod mene. Ili grijesim

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #12
                        Originally posted by BOOST
                        Cao !

                        Prvo da ti pozelim dobrodoslicu, pa da krenemo:

                        Od kojeg auta su samoventilirajuci diskovi. Od kojeg su celjusti?
                        Pa ja ih jos nisam nabavio,zato vas i pitam-od kog auta mi odgovaraju,tj. koji proizvodjac kocnica (brembo,ferodo,pagid...)???
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #13
                          Da li si pogledao kakve ima tipo Verovatno bi od njega odgovarale, a kad već uzimaš motor od njega možeš i kočnice


                          Pozdrav
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Nesiguran za tipa, ali Ritmo TC serija ima to sto trazis. Pase kao rika u rukavici ( Nadjes li TC model, skidaj ceo amortizer sa federom , glavcinom itd - svidece ti se )
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Danilo
                              CBC Senator XXL
                              • 02.10.2004
                              • 908
                              • Beograd, Dorcol

                              #15
                              Kad vec pominjes suspenziju,cuo sam da na Yuga pasu od Kaddeta GSI prednji ulosci???
                              Sta mislis o tome???
                              Nesto bolje???
                              www.blindmanmotorsport.com

                              Comment

                              Working...
                              X