Hocu da namontiram iste na Y,zbog toga sto planiram ubacivanje jaceg motora (fiat tipo 1.6)...
Trenutno su na njemu 240mm...
Sta mislite i sta savetujete???
Od kojeg auta su samoventilirajuci diskovi. Od kojeg su celjusti?
A svakom slucaju pozeljna stvar kad se podize snaga motora, uvek prvo preporucujem uskladjivanje koje je obavezno za efekat koji je planiran da se izvede pre nego li motor dobije novi efekat.
Vrlo cest razlog je da sam puno puta video sta radi omladina sa tuningom gde dizu snagu motoru, ali im za kocioni sistem ponestane para pa znam i za par CRNIH slucajeva iz tog razloga.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Mislim da bi posebno trebao da obratis paznju na zadnje kocnice na jugicu koje su katastrofalno lose. Mozda si primetio da ti se zadnji deo kola dize prolikom malo jaceg kocenja. Uglavnom kad stavis samoventilirajuce napred ti diskovi sto ti ostanu viska nabudzi ih da idu nazad, nastimaj odnos kocenja prednji, zadnji tockovi i trebao bi da budes siguran.
Vidite ovako, kad je u pitanju odnos efekta kocenja prednji/zadnji onda je jedino potrebno misliti o regulatoru kocenja. Vezan je za zadnju osovinu i oseca podizanje zadnjeg trapa.
Problem nedolazi sa diskovima koji su samoventilirajuci vec sa skoro redovnim spustanjem auta kad se radi tuning.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ja sam vise ciljao na to da ga i ovako losa dobos kocnica na zadnjim tockovima nece bas sluziti kako treba, pa ako bas menja prednje diskove neka i pozadi stavi diskove.
OK.. moguce da su Yugicu dobosi losi, inace dobos princip koci i slepere , dakle nije greska tu, jer je dobos takozvane autoservo konstrukcije, dakle sam sebi pojacava efekat kocenja. No nije to na sta smo se upustili u diskusiju.
Razmisljam o rucnoj kocnici itd, pa neznam da li se kontrolise itd.. od cega bi stavio celjusti nazad da veze sajlu , od Audija ili ev. SAABa, jer koliko znam svi ostali koji imaju diskove i pozadi , imaju unutar njih integrisan dobos, tako da je lakse sa nekim od tih nego li sa originalnim prednjim na nazad. Ako razumes poentu na sta sam ciljao?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Boost, kao i uvijek ubodes pravi odgovor. Ipak slazem se da nije potrebno stavljati disk pozadi a i da je neka velika potreba to bi bila teska jebada jer treba sve to upasovati. Meni je motor malo pojacan sa karburatorom ali cu morati da radim kocnice iako on dobro koci. Ja sa kadetom 1.3 postizem 180 km/h a ako kocim pri brzinama vecim od 100 meni frkcu i tresu celjusti. Pokusacu da rijesim zamjenom diskova i celjusti ali od kojeg modela pasuje Zna li neko nesto, palo mi je na pamet da stavim od GSi-a ili astre. Za dobose imam resenje tj zamjenu - sire od mojih koji se stavljaju na 1.3 S i jace modele.
Ja se izvinjavam sto sam ovako sa mojim problemom uletio u "tudj posjed"
Ma to je Boost mozda jednostavno ali ja kada odem na otpad i pitam oni nemaju pojma. Odma kaze da nema ili da to ne moze. Ja bi najradije sam da skinem i sa jednog i drugog pa da provjerim. Neko kaze da ne stavljam od GSi modela jer je "rasturen". Pa evo moje celjusti su razvaljene i klepecu a ja racunam da su od GSi bolje i kvalitetnije, izdrzljivije + sto su masivnije i ventilirajuci dist. Ne moze da dodje do lufta kao kod mene. Ili grijesim
Nesiguran za tipa, ali Ritmo TC serija ima to sto trazis. Pase kao rika u rukavici ( Nadjes li TC model, skidaj ceo amortizer sa federom , glavcinom itd - svidece ti se )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment