Samoventilirajuci diskovi na Yuga???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nole
    CBC Senator
    • 02.10.2004
    • 231
    • Igalo

    #31
    Efekat - rikverc moution Nije preporucljivo za vozace sa duzom kosom

    Comment


    • #32
      Da vam skratim muke posto vidim da svi nesto nagadjate na Yuga stavis diskove i kljesta od Una turba i sve ti pasuje bez prepravki. I prestanite svi da se gadjate sa konjima YUgo 1,1 85 konja yugo 1,3 120 konja itd. Ciste gluposti.

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #33
        Originally posted by dee
        . I prestanite svi da se gadjate sa konjima YUgo 1,1 85 konja yugo 1,3 120 konja itd. Ciste gluposti.
        he he
        Boost, mozda je vreme da se ponovi prica o paklenom Yugi

        dee, dobrodosao
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Nemogu , stvarno nemam vise snage
          Nek trazi
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Boost oni tvoji diskovi gore, jer su otrovni. Mislim jer to za jelo
            A dee nek me posavetuje za 1.3 120ks za male pare. )
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment


            • #36
              Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Originally posted by dee
                Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.
                Naravno da imamo. To ti je skoro 100KS/L sto znaci nepricamo o dvogrlom Weberu, nego 4 grla keihin, ventili najveci sto mogu, bregasta, kanali prosireni, kompresija,zamajac, protocan auspuh i veruj mi to je toliko.
                A sto, oni u hobiju imaju 150-160ks ali to je srednja vrednost, dok alfa-fica eto ima navodno 230 al ajde preko 200ks.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #38
                  Originally posted by dee
                  Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
                  A sta mislis kako motocikli izvlace iz 600 ccm po 150 ks
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • Danilo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.10.2004
                    • 908
                    • Beograd, Dorcol

                    #39
                    Originally posted by dee
                    Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
                    Pa lepo.
                    Citas li mozda casopis Tuning&Styling?
                    Da citas, procitao bi tekst o liku koji ima Yuga 1.1, istina, razbusen na 1360, koji prema Dyno-Jet-u ima 120hp.
                    www.blindmanmotorsport.com

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      Originally posted by dee
                      Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
                      Hmmm.. kako mozes da budes bas toliko negativan

                      Nismo bas neke teske neznalice kao sto ispada po tvome

                      Kad mi pomenes preko 200KS na 1000ccm onda pocinjem da zagledam da li je korektno odradjeno, a ti bi sad 100KS na 1000ccm stavio kao domaci zadatak? Za moje pojmove je ta cifra standard iz fabrike ma utima sa kojima se bakcem , dakle nikakav tuning.

                      No, svi imaju svoju religiju, tako da dajem pravo svima da veruju u sta hoce.

                      I dalje mogu da tvrdim da je potrebno znanje i pristup jeftinim delovima (ogromnom asortimentu) i da to zna da izmeni sve poglede na tuning.

                      Hibridi tamo, hibridi vamo, jednostavno ...

                      I ne, netope se konjske snage kao sto pricas.
                      Obicno se kod atmosferskog motora tera sa vadjenjem efekta kroz obrtaje
                      kod overloada sa izmenom periferije motora.



                      Ovo je samo periferija izmenjena, dakle motor je u osnovi isti kao sto je i kad je izasao iz fabrike, kao sto vidis da je radjen Rototest, dakle ista aparatura koju koriste fabrike automobila, nikakvi valjkovi i trake, pricham od 200.000 ? aparaturi.

                      Izdavac certifikata je drugar Robert Uhr (pogledaj GIS 5 i storry o SAAB 9-3 2.5 GT , mozda ti bude jasnije o cemu pricam).

                      Kad se vec ide u extremizam onda pricamo o 300+KS na 1000ccm sto takodje nije problem, mozda ekonomski ali nikako neresivo. Sto kosta najvise u tuningu je placanje znanja, a to je nekako dzabdzabe
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #41
                        Ma da BOOST otkud ti znas sta je 120KS, kad nikad nisi imao tako malo.
                        Tebi bre dinoyet na leru pokazuje tu snagu.
                        E a kako je u Swedskoj hladno standard jebiga
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          Boost jer to tvoja makina.
                          Sta mu je ono "total red"
                          Cekaj to je mereno na radilici?
                          Kolika je obicno razlika ili kako se izracunava koliko ubije konja kad se meri na tocku?
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            Cao.. ne nije moj, moj je 2000ccm i top efekat je sa ovom bregastim na 8300 rpm 530KS

                            Kod SAABa skida 12-15% u transmisiji.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Dejan
                              CBC Početnik
                              • 13.01.2005
                              • 5

                              #44
                              Ima usputno pitanje za Boost-a.Prilikom merenja auta na dynojet-u rekose mi da se gubi 20%snage sa zamajca do tocka za menjac sa kosim zubima.Da li je manji procenat za menjace sa ravnim zubima i koliko?

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                Da manji je iz razloga sto nema stranicnog opterecenja , tj. axijalnog .

                                U pitanju je i do 60% smanjenja gubitaka.

                                Isto tako i sam diferencijal ukoliko se venac postavi na samu sredinu gde napada pinjon samnjuje gubitke.
                                Samo nazalost sto takvi menjaci nisu nikako za neku komfornu voznju (buka) i zveckanje istih zupcanika daje VELIKE poteskoce upravljackoj jedinici koja ima feed preko KNOCK senzora
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X