Efekat - rikverc moution Nije preporucljivo za vozace sa duzom kosom
Samoventilirajuci diskovi na Yuga???
Collapse
X
-
Originally posted by dee. I prestanite svi da se gadjate sa konjima YUgo 1,1 85 konja yugo 1,3 120 konja itd. Ciste gluposti.
Boost, mozda je vreme da se ponovi prica o paklenom Yugi
dee, dobrodosao.:Cuore Sportivo:.
Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
Comment
-
-
Boost oni tvoji diskovi gore, jer su otrovni. Mislim jer to za jelo
A dee nek me posavetuje za 1.3 120ks za male pare.)
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
Comment
-
-
Originally posted by deePoenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.
A sto, oni u hobiju imaju 150-160ks ali to je srednja vrednost, dok alfa-fica eto ima navodno 230 al ajde preko 200ks.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by deePoenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Originally posted by deePoenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
Citas li mozda casopis Tuning&Styling?
Da citas, procitao bi tekst o liku koji ima Yuga 1.1, istina, razbusen na 1360, koji prema Dyno-Jet-u ima 120hp.
Comment
-
-
Originally posted by deePoenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
Nismo bas neke teske neznalice kao sto ispada po tvome
Kad mi pomenes preko 200KS na 1000ccm onda pocinjem da zagledam da li je korektno odradjeno, a ti bi sad 100KS na 1000ccm stavio kao domaci zadatak? Za moje pojmove je ta cifra standard iz fabrike ma utima sa kojima se bakcem , dakle nikakav tuning.
No, svi imaju svoju religiju, tako da dajem pravo svima da veruju u sta hoce.
I dalje mogu da tvrdim da je potrebno znanje i pristup jeftinim delovima (ogromnom asortimentu) i da to zna da izmeni sve poglede na tuning.
Hibridi tamo, hibridi vamo, jednostavno ...
I ne, netope se konjske snage kao sto pricas.
Obicno se kod atmosferskog motora tera sa vadjenjem efekta kroz obrtaje
kod overloada sa izmenom periferije motora.
Ovo je samo periferija izmenjena, dakle motor je u osnovi isti kao sto je i kad je izasao iz fabrike, kao sto vidis da je radjen Rototest, dakle ista aparatura koju koriste fabrike automobila, nikakvi valjkovi i trake, pricham od 200.000 ? aparaturi.
Izdavac certifikata je drugar Robert Uhr (pogledaj GIS 5 i storry o SAAB 9-3 2.5 GT , mozda ti bude jasnije o cemu pricam).
Kad se vec ide u extremizam onda pricamo o 300+KS na 1000ccm sto takodje nije problem, mozda ekonomski ali nikako neresivo. Sto kosta najvise u tuningu je placanje znanja, a to je nekako dzabdzabeAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ma da BOOST otkud ti znas sta je 120KS, kad nikad nisi imao tako malo.
Tebi bre dinoyet na leru pokazuje tu snagu.
E a kako je u Swedskoj hladno standard jebigaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Boost jer to tvoja makina.
Sta mu je ono "total red"
Cekaj to je mereno na radilici?
Kolika je obicno razlika ili kako se izracunava koliko ubije konja kad se meri na tocku?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Cao.. ne nije moj, moj je 2000ccm i top efekat je sa ovom bregastim na 8300 rpm 530KS
Kod SAABa skida 12-15% u transmisiji.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Da manji je iz razloga sto nema stranicnog opterecenja , tj. axijalnog .
U pitanju je i do 60% smanjenja gubitaka.
Isto tako i sam diferencijal ukoliko se venac postavi na samu sredinu gde napada pinjon samnjuje gubitke.
Samo nazalost sto takvi menjaci nisu nikako za neku komfornu voznju (buka) i zveckanje istih zupcanika daje VELIKE poteskoce upravljackoj jedinici koja ima feed preko KNOCK senzoraAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment