WINTERA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    Pa, sto se tice voznje svi mi znamo da vozimo... samo ne mozemo svi da vozimo toliko brzo, a ja s winterama ne bih ni probao, ma koliki bio luft po opterecenju. Nadam se samo da si jurcao tamo gde se to moze (ne znam da li je i dozvoljeno )
    Nadam se da to neces opet pokusavati s Winterama, bar ne u ovoj drzavi ?!

    ... koceci sa 290 na 260 ... a ja najbrze vozio 230 (ne moj auto i ne sa zimskim gumama)... i bilo mi brzo...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      Da, svi znamo da vozimo automobile do nekih 200ks posle toga....Da si probao Boostovog saaba ili nesto slicne snage video bi koliko ne znas!
      Za sigurnu voznju takvih automobila je potrebno debelo iskustvo, a da ne pricam o kriticnim situacijama kao sto je pucanje gume i sl.
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        Ja cu biti zadovoljani sa 200KS, meni dosta... Mada, kad dodjemo do tog... videcemo... Makar se vozila i Wintera
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Ajde bre, ima da se ubijes i sa onim kusurom od preko 200

          Shala, nemam pojma koliko si spretan kad sve ide 5 puta brze nego si doziveo treba da budes vrachara i da predvidjash sve na 10 sek minimum
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            Pa, kad vec pitas... optimum na auto putu da mi bude prijatno je 170-180, ne brze od toga, da ne moram previse da se trzam... E sad, sto moji automobili to ne mogu da podnesu, to je neka druga prica...
            Van auto puta, koliko uslovi dozvoljavaju, sve je relativno...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              Mada je ovde prica o Winteri...
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Pa dobro MOD , deli topic
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  Ma ne, ako nam treba nova tema, otvoricemo je. Brisi off... tako nam i treba
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Da navedem uslove "testa"

                    Tezina auta 1570Kg + vozach (90Kg)
                    Spoljna temperatura 2 stepena plus
                    Efekat auta 340KS 490Nm
                    prednja vucha
                    raspored tezine 60/40

                    posto slike nedokazuju nista sem toga sto kazem i smatram da se nigde nemoze ustanoviti relacija "test" voznje "recimo" da je na delu autoputa BG-NS od naplatne stanice do Beske.

                    Cela "test" relacija je proterana sa varijabilnom brzinom izmedju 190-266Km/h (GPS)
                    Vecinski izmedju 240-260 (GPS )
                    Max brzina moguca 290-295Km/h neostvarljiva iz vishe razloga, lamela i brzinski index gume.

                    Kako god, ovo pokazuje da su u Tigru napravili PASIVNO sigurni gumu kad je u pitanju opterecenje van deklarisanih granica. I to NE SA NISKIM mariginalom.

                    Aktivna sigurnost je po mom misljenju jedan od daljih segmenata na kojima treba raditi.
                    Visina samog vulstera (prstena) i koliko duboko preklapa stranicu gume i oglovi CORDa su neki od segmenata gde treba poraditi.

                    Opisano ponasanje gume je manje vishe ochekivano gde je uticaj spoljne temperature jedan od presudnih faktora. Lamelna konstrukcija daje sama po sebi uvijanja.

                    Pritisak u gumama za vreme voznje:

                    2,8/2,8 Bar

                    ======================================

                    Da podvuchem da kad razmislim malo ladnije i izbacim spontane reakcije da je ovo ipak veliki uspeh za domacu industriju autoguma. Posebno ako znamo da ovakve gume bivaju retko izlozene ovom tipu silovanja koje sam im pruzio.

                    znaci, posto sam ih istestiro u Srbiji i kroz EU , sad im preostaje test na Scandinaviskom terenu.
                    Ovde vecina ovakvih guma bivaju izbacene iz konkurencije jer ovde nije u pitanju voziti M+S (bljuzgavica + sneg) vec je kad klizavo, sve zamrznuto.
                    Eto odlucih se da istestiram ponasanje na nizim temperaturama takodje, da vidimo cisto sta nude u uslovima gde se oseam kod kuce i znam sta ocekujem.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      Originally posted by BOOST


                      Da podvuchem da kad razmislim malo ladnije i izbacim spontane reakcije da je ovo ipak veliki uspeh za domacu industriju autoguma. Posebno ako znamo da ovakve gume bivaju retko izlozene ovom tipu silovanja koje sam im pruzio.
                      Eheej, pa Tigar na kraju dobi tapsanje po ramenu (malo grublje, dodushe ) od Boost-a!!!
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Pa sad, guma pokazuje i dalje da ima problema sa CORDom, prvenstveno sa slaganjem uglova raznih CORDova i sa samim vulsterom, koji neprekriva dovoljno bocni zid.
                        No to je vec za ove na developmentu u Tigru da razmisle.
                        Bio sam na servisnom odeljenju u Gislaved Däck AB par godina pa sam imao cheste diskusije sa ljudima sa razvojnog, ako te nesto zanima , naucis
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          15 cm snega palo do sada, temperatura 0C stepeni.
                          Situacija na putu:
                          Varirajuca dubina snega od mekanog dibine do 5cm , utabanog ali ne i zamrznutog.

                          Prvi zimski test, opsti utisak .

                          Ocenjujem od 0-10

                          Upravljivost 8

                          Frikcija/trakcija povlacenja, akseleracije, ubrzanja 4

                          Frikcija/trakcija kocenje (bez ABSa) 8
                          Frikcija/trakcija kocenje (sa ABS-om)9

                          Slalom/kurs - (severni jelen) 9 !!!!
                          (ovde se pokazuje da je nedostatak cvrstoce bokova pozitivna stavka
                          u slucaju naglog manevra jer razlaze sile tako da guma prva pokupi energiju na stranicama, razlozi je a dotle vesanje stigne da dobije prednapetost) Pun pogodak kad je u pitanju sigurnost!!!


                          =======================

                          Napomena:
                          U ovim uslovima gde jos nema leda ova guma se za zimske uslove pokazuje iznenadjujuce dobro iz svih aspekata sigurnosti.
                          Sto je ubrzanje dobilo ocenu 4 nemenja opsti utisak o sigurnosti, jer sara i ugao lamela pokazuje da u sile zatezanja odradjuju posao na kocenju, sto je iz sigurnosnih aspekata jedino koje se racuna.

                          Da napomenem da je auto na testu SAAB 9000 AERO sa 1000kg na prednjem trapu i sa FWD , inace nepovoljan za ubrzanja pri losim frikcijama, vrlo nezgodan za slalom test pri istim uslovima, jedina ispomoc auta gumama prilikom kocenja.

                          Ko razume shvatice

                          Idemo dalje sa izmenom stanja na putu kada temp padne nize , ispod 0 stepeni.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Testirana dole do -15 stepeni u raznim sneznim uslovima, i meki sneg i zaledjen (izmesan sa soli) i ocena koja je data ranije se potvrdjuje.

                            Dodje mi da okrenem gumu protiv direkcije rotiranja da vidim moze li uopste da ubrzava

                            Sve dok nije chist led u pitanju guma maximalno dobro trazi podlogu za kocenje ali za ubrzanje je definitivno najlosija koju sam dosad vozio
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              Evo malo negativnog iskustva... Naime posle 20.000km od kako sam ih montirao Wintere na prednjoj osovini su se deformisale i na brzinama vecim od 80km auto skace gore-dole kao nenormalan... Osecaju se vibracije i na nizim brzinama ali preko 80km/h je situacija toliko dramaticna da ne moze da se vozi... Tako da su neslavno zavrsile... Razocaran sam ovim... Nasao sam kao zamenu 4 Tigar Hitrisa polovna, presla oko 6-7.000km, za 100eur i njih cu montirati... Ovo mi se isto desavalo sa nekoliko Sava Eskimo i bas zbog toga sam presao na Winteru ali eto i kod njih se isto desava... Dakle sto se zimskih guma tice, za sledecu sezonu trazicu nesto drugo... Pozdrav!
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Predjenih 3.000 km dosad sa njima, ubijane sa 1000Kg tezine na prednjem trapu, kidane sa 490Nm i nije im nista. Jednostavno ovo je H guma i ekonomsle verzije iste se nemogu porediti sa ovom .. Winter1

                                Dakle , te segmente o kojim pricas ja nemam nikakve zamerke.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X