Originally posted by RankoK
Ogibljenje, udarne rupe izdrzhljivost trapa...
Collapse
X
-
Ogibljenje, udarne rupe izdrzhljivost trapa...
Lancia Kappa 2.0 20v -
he he, pa jel pise u nekom servisnom uputstvu da se delovi vesanja menjaju na xxkm ili yy meseci?
ako ne pise znaci da je kvar (nazvati po zelji) a ako pise bas bih voleo da saznam o kom proizvodjacu i modelu se radi.
putevi su isti za sve marke i modele pa oni ne mogu biti jedini ili glavni razlog problema
ali nema ljutnje, vozaci Juga menjaju motor na svakih 50k km i nikada nije kriva konstrukcija/kvalitet vec gorivo, putevi, vazduh, voda, neko ili nesto trece. domaci sport zaobilazenja imitiranjem noja8)
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
-
-
Sve je to u redu, nego citao sam u hrvatskom auto blicu super test nove Opel vectre na 100.000km. Negde oko 60.000km su zamenili poprecno rame na autu. To je po meni katastrofa. Znaci svakih 60.000km moram da menjam ramena... Sto je najgore od svega, oni su ocenili auto kao izuzetan i pouzdan. Imao je motor od 2.2litra benzinac i prosecna potrosnja na 100.000k je bila 11,3l sto je po meni isto preterano... A tek cene delova... Stvarno nisam pametan, svake godine auti su sve losiji i losiji...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Da nema to neke veze sa putevima i njihovim stanjem i odrzavanjem. Nisam cuo za taj problem sa Vetrom pre nego li sada.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Da ti ja kazem nesto...to sam menajao na 183 k mada ih jos nisaam morao menjati vec sam stavljo nove gume pa centriranje trapa pa da to sve bude kako valje i ovo sam odradio...poenta je u tome sto je to indvidualna stvar na nasim putevima...Evo ti primera...(U mom bloku 70) na semaforu tip turira nekog fiata mislim da je bravo (mesam ih onaj kraci) i kao nesto mi se mrsti...a ja sampa ajde sto da ne...ja po gasu on po gasu (sad nije poenta sto sam se ja trkao) vec moja brzina je kod cuvenog "buvljaka" bila oko 160 (cale mi gleda ovo) u stvari 185 kad odjednom TABLA
radovi na putu, skidaju sloj asfalta
i ogranicenje brzine na 40
ja na kocnicu....ali sta da se radi spusto sam od prilike na 60-70 lepo se spusto ali bolno je bilo kako se popeo!!!!!!!!!!!!
i od tada imam luft u volanu mali ali nervira
(to mi se skoro desilo, planiram da odem da vidim sta je...da nije mozda nesto ozbiljnije....)
nego poenta je u sledecem: nije bitno sto sam ja toliko vozio vec sto je to bilo veoma nezgodno, tj. nase ulice su pune rupetina u koje covek moze da se sakrije zajedno sa kolima...a da ne govorim kakvu stetu moze da na nese svojim kolima...a i tudjim ako pokusava da izbegne rupu ili komad zalepljenog asfalta....nadam se da me razumete!!!Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Sve mi je jasno... Za radove na putu i ja sam osetio i to dosta. Najgore je kad rupe popunjavaju, prvo ih lepo oivice, to naravno je i dobro kada bi to odmah asfaltirali ali to tako stoji danima... Ja sam to osetio pri 140 i nije bilo prijatno ni za mene ni za auto...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
delimicno je problem i u novinarima koji nas ubedjuju da je takjav fals auto kao super umesto da kazu realno stanje i zestoku kritiku za robu koja je skupa a tako brzo se pokvari uz normalnu upotrebu. prica se da za Balkan generalno razni proizvodi idu u distribuciju iako su na zapadu treca klasa, takoreci skart proizvodnje. mi moramo da se izborimo da za nas pare u ponudi budu samo perfektni prvoklasni primerci tako sto cemo ostvarivati pravo na garanciju i vracati auto sa takvim kvarom nazad proizvodjacu.
naravno sletanje sa puta, upadanje u rupe tokom radova i druge nenormalne situacije van uredjenih puteva ne mogu da idu na dusu fabrikama.
hocu da kazem da ovde trziste guta svaku robu pa i fals a cuti se o tome. pa cak su pokusavali i fals hranu da nam uvaljuju sa zapada:x
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
brick>> U pravu si ti, znam da nebi trebalo da smeta previse kvalitetno odradjenim konstrukcijama, ali brate toga je malo, jako malo , nazalost.
Zna Saabo kakav je put bio prema BDP pre neku godinu: Autobusi su zaobilazili rupe, izlazili van puta na njivu da ih obidju. Ja sam sa preko 200KM/h tuda "preletao" bezbroj puta bez da je ostavilo neke specijalne posledice. Ali robusne konstrukcije koje se prave su danas retkost.
Obicno to sto je dobro je u malim kolicinama i kosta. A fabrike tog kalibra znaju da idu u minus po koju godinu, no u pitanju je odrzati renomé tako da se trziste koti sa autima iz industrije koja juri samo profit akcionara i nista vise.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Da malo dodam na temu "kvaliteta". niko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.
Sto se tice ramena spona i sl. (control arms) to se najbolje vidi na Pasatu B5/B6 tamo su uradjene od aluminijuma sa gumenim sajlent blokovima. Na putevima koji nisu kaao Nemacki (en samo autoputevi nego i ostali) ovi delovi se brzo "pokvare" odnosno dobije se "luft" ili kod prstenova kojidrze gumu na mestu u ramenu (control arm) sto je laksa varijanta zato sto moze ponovo da se otpresuje. Teza varijanta je da se guma iznutra totalno razvali tj. prsne i taj ceo deo se onda menja. U USA, VW je to priznao kao reklamaciju i refundira troskove zamene vlasnicima koji su to radili.
U ovom modelu koji ce se pojaviti za neki mesec PQ47 (ili kakva je vec platforma) su odustali od takvog prednjeg ogibljenja i vratili se na stari McPherson.
Trka da se odrze neka minimalna tezina mehanickih i metalnih delova da bi se sa ustedom na tezini igralo ubacivanjem "elektronskih pomagala" ili "el.igracaka" dovodi do takvih rezultata.Boost or bust...
Comment
-
-
niko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.
ali generalno rupe, neravnine i ostalo je standard vecine puteva u svetu i ne vidim nijedno opravdanje za bilo koju fabriku koja namerno konstruise i napravi vesanje od papira koje nije predvidjeno za prosecan put i prosecan zivotni vek vozila vec se mora popravljati svako malo.
SAD je najveca auto zemlja na svetu u svakom pogledu /kilolmetraza godisenj, broja auta na 100 stanovnika, ukupan broj auta/ i njihovi putevi su puni rupa pa se niko ne uzbudujuje.
i u Nemackoj takodje ima rupa po putevima ali znatno manje i to nisu one udarne rupe.
mislim da nigde na svetu ne postoji idealno ravna pista koju neko nadzire svih 24 sata i odmah postavlja novi asfalt sa glacanjem da bi zaodvoljio fabrikca resenja vesaja.
znam da je to malo filozofski, ali je ocekujem da auto funkcionise u svim uslvoima klime, puta, opterecenja, savrseno bez posebnog truda vozaca i to bar 300.000km kako minimum do prvog veceg servisa/kvara.
ako moze TV da se napravi da radi savrseno bez greske, ili laptop ili avion/brod da se koristi decenijama verujem da moze i auto ali da se zeli ekstra profit po svaku cenu iz dzepa kupaca.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
300.000km to je mislim naucna fantastika sa danasnjim novim automobilima! Ispravi me ako gresim, a voleo bih da gresim u ovom slucaju. Ima li stvarno automobila ya koji mogu da kazem da su kvalitetno napravljeni po tvojim kriterijumima?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by brickniko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.
ali generalno rupe, neravnine i ostalo je standard vecine puteva u svetu i ne vidim nijedno opravdanje za bilo koju fabriku koja namerno konstruise i napravi vesanje od papira koje nije predvidjeno za prosecan put i prosecan zivotni vek vozila vec se mora popravljati svako malo.
SAD je najveca auto zemlja na svetu u svakom pogledu /kilolmetraza godisenj, broja auta na 100 stanovnika, ukupan broj auta/ i njihovi putevi su puni rupa pa se niko ne uzbudujuje.
i u Nemackoj takodje ima rupa po putevima ali znatno manje i to nisu one udarne rupe.
mislim da nigde na svetu ne postoji idealno ravna pista koju neko nadzire svih 24 sata i odmah postavlja novi asfalt sa glacanjem da bi zaodvoljio fabrikca resenja vesaja.
znam da je to malo filozofski, ali je ocekujem da auto funkcionise u svim uslvoima klime, puta, opterecenja, savrseno bez posebnog truda vozaca i to bar 300.000km kako minimum do prvog veceg servisa/kvara.
ako moze TV da se napravi da radi savrseno bez greske, ili laptop ili avion/brod da se koristi decenijama verujem da moze i auto ali da se zeli ekstra profit po svaku cenu iz dzepa kupaca.
Predpostavljam da bi auto sa 300 000 km imao nekoliko kvarova do toga, ne govorimo o velikim kao smrt menjaca, upravljacke jedinice, itd.
Problem je u tome da je na novim automobilima sve skupo. Pre neki dan citam pismo na drugom forumu-coveku umro ABS (ne znam sta je tacno bilo), servis objavio oko 2000$.Boost or bust...
Comment
-
Comment