Opruge za Fiat Stilo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #16
    Dacija je uspesno polozila test severnog jelena, a to sto su je nemacki novinari prevrnuli to je sve bila namestaljka i lopovluk... Jeste off ali cisto da se zna!!!
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #17
      Sad pricate o losem lezanju ako nisu isti opruge i amorti, ili ne daj boze napred nazad razlika...

      Pa ljudi prodaju aftermarket opruge (poznate i priznate firme) koje su krace 30mm i sl. a amort je predvidjen za fabricku oprugu koja je duza i niko se nikad ne zali??? pa to je onda stravicno narusavanje bezbednosti??? a razlicite tvrdoce (boje) opruga tek too... joj

      Zar nije logicno da se spustanjem tezista auta poboljsava lezanje i upravljivost, uz to da opruga nije ni tvrdja ni meksa...

      Grejanjem se menja kristalna struktura celika, i to zna svako ko je jednom video Fe3C diagram stanja, i to je losha stvar do bola, jer menja sve zive mehanicke osobine i uglavnom na tu stranu da je opruga sklona pucanju...

      @Dare:

      Pitaj Roneta gde je on uzeo za ibizu, on je pazario sve cetiri ZUTE 30mm krace "progresivne" H R ili H S ne znam vise ...

      Poz

      RAle

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        Originally posted by Gumetina
        Grejanjem se menja kristalna struktura celika, i to zna svako ko je jednom video Fe3C diagram stanja, i to je losha stvar do bola
        E to ja uporno pricam ali me niko ne slusa. Bolje je i seci oprugu nego je grejati i sabijati.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #19
          Pa ljudi prodaju aftermarket opruge (poznate i priznate firme) koje su krace 30mm i sl. a amort je predvidjen za fabricku oprugu koja je duza i niko se nikad ne zali??? pa to je onda stravicno narusavanje bezbednosti??? a razlicite tvrdoce (boje) opruga tek too... joj
          Pa, vazi neko pravilo da ako je do 30mm da serijski amortizer to trpi, pa se zbog toga "niko ne zali". Ja licno ne trpim...ja sam menjao i amortizere kada sam skracivao opruge prilikom friziranja Yuga. Tako da je i to sto si naveo sigurno narusavanje balansa vozila. Izvinjavam se sto sam picajzla

          Comment

          • Deki
            CBC Senator XXL
            • 18.02.2005
            • 307
            • Beograd

            #20
            Za pocetak pogledaj koja je tvoja opruga.
            Skini je i na njoj ocitaj broj i natpis koji postoji.
            Pogledaj na Fiat ePER-u koja je oznaka za tvoj model Fiat stilo-a (mozes to i preko telefona u momci u Delti ce ti to uraditi).
            Ako je neko stavio neodgovarajucu, najbolje ti je da sve vratis da bude fabricki.

            Ako zelis da spustis auto, najbolje je da to uradis sa sve 4 opruge. Uz te opruge (spustene) valjalo bi staviti i ogovarajuce amortizere tako da obrni-okreni najisplatljivija varijanta za spustenje je suspension kit (paket kracih opruga i njima odgovarajucih amortizera). Ostalo (samo opruge bez odgovarajucih amortizera) su losa i nebezbedna resenja, koja netraju dugo.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              cini mi se da niko nije dao konkretan odgovor na moje pitanje
              da, menja se ponasanje vozila.
              ako tacno znas sta radis, kako i zasto bas ta i takva opruga za odredjeni cilj sansa je da dobijes zeljeno.

              ako metodom proba i pokusaja menjas opruge velike su sanse da ces pokvariti bezbednosne karakteristike vesanja, i dobiti auto bitno gore nego sto je izasao iz fabrike.

              opruga je samo jedna od promenljivih u jednacini setup-a vesanja, i povlaci za sobom citav niz promena/ podesavanja ostalih elemenata.
              ukljucujuci i uglove trapova, amortizere.

              naravno, to je progresivno i zavisi od stepena promene osobina opruga u odnosu na fabricke.

              osim toga zavisi i da li menjas tip opruge ili ostajes na fabrickom- npr umesto linearne opruge stavljas miniblok ili progresivnu oprugu.

              da li si menjao i mase (ovesena i neovesena) koje deluju na tu oprugu.
              itd...

              ako znas tacno zasto nesto radis, napred ako nagadjas stop- tanka je granica prelaska iz bezbednog u nebezbedni auto tezak za kontrolisanje u voznji.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X