Dacija je uspesno polozila test severnog jelena, a to sto su je nemacki novinari prevrnuli to je sve bila namestaljka i lopovluk... Jeste off ali cisto da se zna!!!
Opruge za Fiat Stilo
Collapse
X
-
Sad pricate o losem lezanju ako nisu isti opruge i amorti, ili ne daj boze napred nazad razlika...
Pa ljudi prodaju aftermarket opruge (poznate i priznate firme) koje su krace 30mm i sl. a amort je predvidjen za fabricku oprugu koja je duza i niko se nikad ne zali???pa to je onda stravicno narusavanje bezbednosti???
a razlicite tvrdoce (boje) opruga tek too... joj
Zar nije logicno da se spustanjem tezista auta poboljsava lezanje i upravljivost, uz to da opruga nije ni tvrdja ni meksa...
Grejanjem se menja kristalna struktura celika, i to zna svako ko je jednom video Fe3C diagram stanja, i to je losha stvar do bola, jer menja sve zive mehanicke osobine i uglavnom na tu stranu da je opruga sklona pucanju...
@Dare:
Pitaj Roneta gde je on uzeo za ibizu, on je pazario sve cetiri ZUTE 30mm krace "progresivne" H R ili H S ne znam vise ...
Poz
RAle
Comment
-
-
Originally posted by GumetinaGrejanjem se menja kristalna struktura celika, i to zna svako ko je jednom video Fe3C diagram stanja, i to je losha stvar do bola
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Pa ljudi prodaju aftermarket opruge (poznate i priznate firme) koje su krace 30mm i sl. a amort je predvidjen za fabricku oprugu koja je duza i niko se nikad ne zali??? pa to je onda stravicno narusavanje bezbednosti??? a razlicite tvrdoce (boje) opruga tek too... joj
Comment
-
-
Za pocetak pogledaj koja je tvoja opruga.
Skini je i na njoj ocitaj broj i natpis koji postoji.
Pogledaj na Fiat ePER-u koja je oznaka za tvoj model Fiat stilo-a (mozes to i preko telefona u momci u Delti ce ti to uraditi).
Ako je neko stavio neodgovarajucu, najbolje ti je da sve vratis da bude fabricki.
Ako zelis da spustis auto, najbolje je da to uradis sa sve 4 opruge. Uz te opruge (spustene) valjalo bi staviti i ogovarajuce amortizere tako da obrni-okreni najisplatljivija varijanta za spustenje je suspension kit (paket kracih opruga i njima odgovarajucih amortizera). Ostalo (samo opruge bez odgovarajucih amortizera) su losa i nebezbedna resenja, koja netraju dugo.
Comment
-
-
cini mi se da niko nije dao konkretan odgovor na moje pitanje
ako tacno znas sta radis, kako i zasto bas ta i takva opruga za odredjeni cilj sansa je da dobijes zeljeno.
ako metodom proba i pokusaja menjas opruge velike su sanse da ces pokvariti bezbednosne karakteristike vesanja, i dobiti auto bitno gore nego sto je izasao iz fabrike.
opruga je samo jedna od promenljivih u jednacini setup-a vesanja, i povlaci za sobom citav niz promena/ podesavanja ostalih elemenata.
ukljucujuci i uglove trapova, amortizere.
naravno, to je progresivno i zavisi od stepena promene osobina opruga u odnosu na fabricke.
osim toga zavisi i da li menjas tip opruge ili ostajes na fabrickom- npr umesto linearne opruge stavljas miniblok ili progresivnu oprugu.
da li si menjao i mase (ovesena i neovesena) koje deluju na tu oprugu.
itd...
ako znas tacno zasto nesto radis, napred ako nagadjas stop- tanka je granica prelaska iz bezbednog u nebezbedni auto tezak za kontrolisanje u voznji.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment