Meni se desavalo slicno dok sam imao Daewoo Espera 1.8 CD.Znaci kada je auto pun kada kocim sa nesto vise od 120+ km on zaustavlja do nekih 50 ili nize a posle kao da ne radi servo,toliko je tvrda pedala da prosto ne mozes da je pritisnes.Bilo je cak i par kriticnih situacija.U pitanju je bio peti cilindar pa je sve posle reseno.
_________________________
Meni takodje smrdi da je servo u pitanju ili crevo koje ide od njega ka usisnoj grani.
Bakarna creva retko kada rdjaju spolja ali ih nagriza staro ulje u kocnicama iznutra,tako da sam na tvom mestu na kocnice ne bih zalio nikada pare,ti vozis suzu staru 20 godina ,a ja Yuga i na njemu imam apsolutno nov kocioni sistem(kao iz knjige) i od Una turba pradnje kocnice koje sam platio 160e i jos planiram da uzmem regulator sile kocenja pozadi,tako da za kocnice nemoj zaliti jer ovo sto ti se desava NIJE ZA SALU.Tvoj Gsi ne moze nikada da koci kao oni sa 16V motorom,tj.samo oni i imaju diskove na sva cetiri tocka a dobos i sam znas da mnogo neefikasnije koci od diska,tako da ti je moj savet da sve ostale radnje i ulaganja oko motora ili stylinga batalis za sada i sredis ono sto je mnogo bitnije.
Od kada sam uzeo Yuga a ima vec tri meseca svi me pitaju hoces li vec promeniti set kvacila je peva momacki,a zasad me to ne zanima do ne zavrsim sve oko sredjivanja trapa i kocnica pa tek onda na kvacilo i motro cu da se orijentisem.
Nemoj me smatrati da hocu nesto da ti popujem jer to stvarno nemam ni na kraj pameti samo da sredis auto tj.ono sto je i njemu najbitnije a pravashodno tebi i drugim ucesnicima u saobracaju.
Dakle, da razjasnimo neke stvari...prvo, ovo nije klasican kadet koji vidjate po ulicama, ovo je GSi...iliti kadet koji je konstruisan za zahtevnije ljude...znachi M, GSi ima odlican zaustavni put (sto su mi rekli ljudi koji su ga provozali M3, M5, A8 i sl.)
Nije me mrzelo da proverim i dosao sam do saznanja da su ti koji su vozili sva ta cuda od kola i rekli ti da GSI dobro koci.....mozda ali neki novije godiste ili 2.0 model koji ima 4 diska.
Znaci klasican ili ne klasican kako kazes kocnica mu ipak nije konstruisana za zahtevnije ljude, jer taj tvoj GSI koristi kako sam i mislio potpuno istu kocionu plocicu i disk kakve i svo ostali slabiji modeli iz palete kadeta tih godina. Iste koristi i corsa jos manji i laksi auto.
Znaci ima kocnicu nista jacu od onog od 1.2ccm i 55KS......dakle kocnica je ipak ta po tradiciji losa i slabog kvaliteta.
Samim tim su ti i shatro nudili i raznorazne lagarije od modela i vrsta plocica a svi normalno uvoze samo najrasprostranjenije i najjeftinije.
Ovo je bilo samo kao dopuna da znas....sto po svemu sudeci nije resenje tvog problema.....ali ne zaleci se previse
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Dakle, da razjasnimo neke stvari...prvo, ovo nije klasican kadet koji vidjate po ulicama, ovo je GSi...iliti kadet koji je konstruisan za zahtevnije ljude...znachi M, GSi ima odlican zaustavni put (sto su mi rekli ljudi koji su ga provozali M3, M5, A8 i sl.)
Nije me mrzelo da proverim i dosao sam do saznanja da su ti koji su vozili sva ta cuda od kola i rekli ti da GSI dobro koci.....mozda ali neki novije godiste ili 2.0 model koji ima 4 diska.
Okej, ovako mozemo do sledece godine da se raspravljamo i da ne raspravimo...dakle, ovo su plocice za 1.8GSi i diskovi za njega, pa nek neko kaze da to uopste moze da se namontira na obicnog kadeta...ili corsu...jer moj komsija ima kadeta obicnog i em je disk veci, em su plocice drugacije...
@Sri
Da li ti je mozda palo na pamet da ljudi cesto montiraju kociona kljesta od kadeta 1.6 na 1.8GSi da bi jeftinije prosli? Diskovi i plocice za GSi-a 1.8 su 2 puta skuplje nego za 1.6 recimo...a samo je potrebno promeniti celjust...stavi se celjust od 1.6, i onda bez problema mogu da se stave diskovi i plocice za 1.6...ne pricam napamet, kod mene su bila celjusti od 1.8 sa diskovima od 1.8 i plocicama od 1.8....i ne samo sto tako stave slabije kocnice, tako i ostanu bez senzora za istrosenost plocica...i nije to samo kod mene bilo tako, nego i na josh 2 1.8GSi...na oko izlgedaju isto, ali tek kad se razmontiraju se primecuje veci precnik ventilirajuceg diska i drugaciji oblik plocica...
To ne moze na obicnog kadeta, obican ima 238mm pun disk i idiotske GM celjusti (svi modeli zakljucno sa 1.6).
Ovo tvoje je 256mm, verovatno Ate celjust sa spoljnim slajderima...
U vezi problema - moj glas ide za servo.
Sad sam detaljno pogledao i u nekim drugim katalozima....imaju 2 tipa.
Plocica cetvrtastog oblika za GM klesta koja je ista za sve modele i plocica sa usicama, vise pravugaonog oblika, klasicna za ATE klesta koja je ugradjivana i u mnogo novija godista i jace modele (vectra, omega)
Posto se sad cesto petljas oko toga sigurno znas koja kljesta imas i plocicu kakvog oblika.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Shadow, nije mi to palo na pamet jer sam kadetta 1.8 koji je bio 89 vozio 1990, gsi 1.8, takodje 89 sam vozio 1992, a najstariji je bio 2.0 16v 92 koga sam vozio 1996.
Svi su imali ispod 50k km, osim 2.0 koji nije stigao ni do 100k km, pa nije bilo potrebe da vlasnici menjaju kocioni sistem.
Onog 1.4 necu ni da pominjem jer nema blage veze sa ostalima.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Sad sam detaljno pogledao i u nekim drugim katalozima....imaju 2 tipa.
Plocica cetvrtastog oblika za GM klesta koja je ista za sve modele i plocica sa usicama, vise pravugaonog oblika, klasicna za ATE klesta koja je ugradjivana i u mnogo novija godista i jace modele (vectra, omega)
Posto se sad cesto petljas oko toga sigurno znas koja kljesta imas i plocicu kakvog oblika.
Pa jel sam okacio sliku plocica i diskova?
Elem, UPDATE:
Bio sam do majstora, oni kazu da je servo...ja ga pitam da nije ventil za vakum...on kaze moze da bude...proverio ventil, ponasa se kako treba, ali to mi ne znaci mnogo, posto kad sam dosao kod njega, kocnice su radile normalno...i ceo taj dan..i dan pre toga...al evo danas mi se to opet desilo...i zapazio sam da mi se motor ugasio prilikom kocenja...a kocnice su radile, samo sto su bile tvrde do zla boga, IDENTICNO kao kad servo ne radi...sto li se ugasio motor? (kvacilo je bilo pritisnuto prilikom kocenja)
Ja sam danas kupio servo i idem da ga zamenim...i gumice glavnog kocionog...jedino i taj ventil vakuma da zamenim...
Comment