Mane FWD sistema se vrlo lako uz poznavanje osnovnih principa mogu lako prebaciti na prednosti.
Primer:
Stojim na parkingu pored puta na uzbrdici, u snegu, zaledjenom, dubine oko 5 cm.
Uzbrdica je nekih svega 3-4%.
Iza mene ulazi Volvo 740.
Ja krecem, proklizavam.. ok.. jasno, navijam volan na pun levi i sada je dinamika usmerenja vucne sile smanjila uspon na manje od 2%.
U ovim uslovima, lako krecem i izlazim.
2 minuta kasnije (u gradu) vracam se istom ulicom, gde vozac Volva stoji na mestu i slajfuje, bez mogucnosti da se prilagodi fizici kao sto sam ja uradio.
Eto vidis kad toplo postane hladno
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0764255480
Primer:
Stojim na parkingu pored puta na uzbrdici, u snegu, zaledjenom, dubine oko 5 cm.
Uzbrdica je nekih svega 3-4%.
Iza mene ulazi Volvo 740.
Ja krecem, proklizavam.. ok.. jasno, navijam volan na pun levi i sada je dinamika usmerenja vucne sile smanjila uspon na manje od 2%.
U ovim uslovima, lako krecem i izlazim.
2 minuta kasnije (u gradu) vracam se istom ulicom, gde vozac Volva stoji na mestu i slajfuje, bez mogucnosti da se prilagodi fizici kao sto sam ja uradio.
Eto vidis kad toplo postane hladno

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0764255480
Comment