Brick,
Odlicno i da si pomenuo da je spustanje vozila u isto vreme i menjanje njegove geometrije vesanja i u stvari uglavnom se kola gore ponasaju posle toga. Zbog ovoga prakticno svi proizvodjaci automobila kada "spustaju" neke verzije svojih modela (naprimer Focus i Focus ST) nikada ne spustaju vise od 20-25mm bas zato da ne bi morali prave posebno vesanje za malu seriju-ovako koriste sve delove iste kao kod "gradjanskog" modela a samo promene amortizere i opruge.
Mislim da svi znaju da amortizeri uticu na vozilo najvise na pravcu a opruge u krivinama.
Odlicno i da si pomenuo da je spustanje vozila u isto vreme i menjanje njegove geometrije vesanja i u stvari uglavnom se kola gore ponasaju posle toga. Zbog ovoga prakticno svi proizvodjaci automobila kada "spustaju" neke verzije svojih modela (naprimer Focus i Focus ST) nikada ne spustaju vise od 20-25mm bas zato da ne bi morali prave posebno vesanje za malu seriju-ovako koriste sve delove iste kao kod "gradjanskog" modela a samo promene amortizere i opruge.
Mislim da svi znaju da amortizeri uticu na vozilo najvise na pravcu a opruge u krivinama.
Comment