Sport opruge i std. amortizeri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #16
    Brick,

    Odlicno i da si pomenuo da je spustanje vozila u isto vreme i menjanje njegove geometrije vesanja i u stvari uglavnom se kola gore ponasaju posle toga. Zbog ovoga prakticno svi proizvodjaci automobila kada "spustaju" neke verzije svojih modela (naprimer Focus i Focus ST) nikada ne spustaju vise od 20-25mm bas zato da ne bi morali prave posebno vesanje za malu seriju-ovako koriste sve delove iste kao kod "gradjanskog" modela a samo promene amortizere i opruge.
    Mislim da svi znaju da amortizeri uticu na vozilo najvise na pravcu a opruge u krivinama.
    Boost or bust...

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #17
      Ja bih se sada trebao radovati jer imam promenu od "trichavih" 2 cm na dole. Ali, po slobodnoj proceni "el maestra" nemam pravo na garanciju... Ludilo.
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Pa ko te terao da mu se hvalis da imas spustene opruge
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          @ nenad, uvek imam u vidu da se primenjuju mnogi kompromisi da bi se zadrzala prihvatljiva cena ka krajnjem kupcu.
          u fabrikama nema tajni kako se moze podesiti vesanje na naefikasnije moguce samo onda je trziste kupaca krajnje suzeno.
          obicni auti za ulicu se prave ekonomijom obima a tu ustede u ceni izrade dolaze do izrazaja. svi mi to znamo, a zaboli kada se zeli iskoraciti iz optimalnog kompromisa fabrike bitno nabolje.
          cene prerade odmah drasticno skacu, pa ko izdrzi.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #20
            Originally posted by r1cer
            Postoje eibach pro kit opruge(to je naziv) koje spuštaju 3 cm ali to su samo opruge. Ja sam ih ugradio na standardne amortizere i poznajem još ljudi koji su tako uradili bez menjanja standardnih amortizera i to radi sasvim ok, ležanje je drastično unapređeno. Za nijansu bi sigurno bolje ležao sa sportskim amortizerima ali s obzirom na cenu sačekaću da mi umru fabrički amortizeri pa ću zameniti za neke bolje. Zna li neko da li u Srbiji ima uvoznik koni-a i ko je?
            Ima Dinara AD 11000 Beograd Save Maskovca 3 Tel:011/2464343
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • Deki
              CBC Senator XXL
              • 18.02.2005
              • 307
              • Beograd

              #21
              za Alfa Romeo 155 koni sport

              prednji: 8741-1266Sport
              zadnji: 8240-1138Sport

              Comment

              • mance
                CBC Veteran
                • 24.07.2006
                • 185
                • Beograd

                #22
                Originally posted by 206
                Ja sam dosta dugo vozio standardne amortizere na Eibach oprugama nizim za 25mm.
                Sta treba da se uradi na pezou da pozadi bude tvrdji? Znam kako da ga spustim ali sta da uradim da bude tvrdji? Mozda torzije od GTI-a?
                sorry za off

                Comment


                • #23
                  Re: Sport opruge i std. amortizeri

                  Originally posted by vega
                  pa mu po nekoj matematici
                  Da,sistem diferencijalnih jednačina zatim prenosne funkcije sistema...Moram da zbog nekoga uradim simulacije u MATLAB-u pa ću pokazati.Je*e me što nemam skener
                  Ali oslanjanje definitivno nije nešto što bi trebalo raditi napamet i po sistemu
                  kombinovanja dok se ne nađe "rešenje" jer je stabilnost sistema-oslanjanja u pitanju.Dakle napravi se nestabilan sistem sa nepoznatim odzivom na pobudu ili granično stabilan
                  Originally posted by Nenad
                  Trece, skinuo Koni i stavio 1BE Sport VW amortizere (zigovi su od Sachs i Boge, prednji/zadnji). skakanje/bacakanje levo/desno prakticno prestalo, u krivinama se vrlo-vrlo dobro ponasa i kocenje je mnogo bolje nego ove predhodne kombinacije.

                  Da li je i auto VW?

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #24
                    Re: Sport opruge i std. amortizeri

                    Originally posted by Elwood
                    Originally posted by Nenad
                    Trece, skinuo Koni i stavio 1BE Sport VW amortizere (zigovi su od Sachs i Boge, prednji/zadnji). skakanje/bacakanje levo/desno prakticno prestalo, u krivinama se vrlo-vrlo dobro ponasa i kocenje je mnogo bolje nego ove predhodne kombinacije.

                    Da li je i auto VW?
                    Passat 3B5 karavan
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • Fox Predator
                      CBC Član
                      • 12.06.2006
                      • 29
                      • Zemun

                      #25
                      da li bi neko mogao da mi kaze gde bi mogao da nadjem eibach opruge i koliko koshta jedna....
                      Respect men's car, and men will respect you...

                      Comment

                      • SALE
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2005
                        • 841
                        • Banovo Brdo

                        #26
                        Imam prednje -30mm, i standardne amortizere povoljno

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #27
                          Eh da...

                          Chisto da malo osvezhim temu... Svaki proizvodjach i/ili prodavac na dragom nam zapadu odobrava std amortizere do -40 mm.

                          Kod mene uleteshe neki pojachani (monotube KYB) pozadi, prednji su josh uvek dobri (75%).

                          Ponashanje makine:
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Da killaz...namontira ih....ajde prenesi utiske...kakva je promena na udobnosti..kakav na lezanju, pritiskanju?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • GT
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2006
                              • 337
                              • Beograd

                              #29
                              Samo jedno pitanje, stvarno mi je tesko da poverujem da svi proizvodjaci automobila imaju ove i ovolike proracune za svaki svoj model, jednostavno to bi bilo preskupo, a sva ova modernizacija govori suprotno, masovna proizvodnja, sve cesce premijere, usteda materijala...

                              Moje pitanje bi bilo da li se ovi proracuni oko lezanja i svega ostalog sto nije pomenuto ovde, a radilo se na svim ozbiljnim sportskim automobilima oduvek, rade na svim modelima danasnjice, eto recimo neku skodu Fabiu na primer, ili Dacia Logan, ili Daewoo Kalos i tako neki automobili?! Verujem da je Grande Punto u startu projektovan tako, mozda Golf ili novi Audi jer su imali problema, ali sve ostalo?!

                              Eto recimo Alfa 155 je karakteristicna po dobrom lezanju, a 146 je u osnovi Fiat Tipo, onda odjednom pase vesanje sa 155 na 146, mislim sve je to nekako malo vise komercijala sada nego nekada kada su se pravili punokrvni automobili, a opet sada je tu sva ta tehnologija pa me malo buni da li se sve to ispituje ili se mnogo puta prepousta slucaju! Ili mozda gresim...
                              "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                              Comment

                              • kilson
                                Moderator
                                • 09.10.2004
                                • 3216
                                • NoviBGD
                                • AR 75 GT

                                #30
                                @eM: Trakcija je poboljshana za nijansu i ceo automobil je neutralniji. Na pritisak, zadnji deo je 60% tvrdji, ali pri tom je zadrzhana udobnost u kontekstu lepog upijanja neravnina - ochekivao sam zaista tvrd setup, ali ispalo je mnogo bolje - bar za moj ukus.

                                Ono shto je najlepshe, nema vishe "klackanja" zadnjeg dela karakteristichnog za losh amortizer. Eh da, famozne opruge kod mene su Zender.

                                @GT: Pitanje ti je preobimno za ovu temu. Imash jednu korekciju: 155 je takodje odradjena na platformi Fiat Tipo-a, GTV/Spider takodje, Dedra, Delta (II gen), Tempra, Coupe takodje... I naravno, za svaki automobil se posebno razvija veshanje. GTV/Spider su znatno unapredjeni po tom pitanju u odnosu na ostale koji dele zajednichku platformu.
                                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                                Comment

                                Working...
                                X