Mali update: sper stigao, ide na ugradnju za koji dan (moram da menjam i poluosovine jer su ove stare vrlo slicne spagetama). Evo i koja slikica ako koga interesuje kako to izgleda. Inace sper je progresivni, 0-75%, Quaife ATB, kao na Focusu RS:
The difference between men and boys is the price of their toys
Pa tesko da moze da se izbegne, jedino sam da odem po njega, ali to vec ne dolazi u obzir. Ovo je cena bez VAT u engleskoj (posto je odatle narucen), pa je samo na fakturnu cenu obracunata carina i porez. E sad, kada bi posiljalac pristao da smanji fakturnu cenu, onda bi bilo bolje, neki i to hoce, ali ovi nisu hteli, tako da to je to. Postojala je i jeftinija varijanta, sa fiksnih 25% zatvaranja, mnogo jeftinija, ali nije to to Bilo je i drugih proizvodjaca, ali nisam hteo plate-type diff nego bas ovakav, tako da to ide po onoj staroj "plati pa se klati"
Pretpostavljam da recimo auto klubovi registrovani za trke ili budzenje auta mogu da uvezu ovo i bez carine ili po smanjenoj stopi, ali iskreno, ne volim preterano da se bakcem time...Sa sobom uvek znam na cemu sam
The difference between men and boys is the price of their toys
Motor , KOJI? Ima par omada dok je najostriji onaj prezentirani B203R i u zavisnosti od spoljne konfiguracije i programa 380-600KS @ 8600 rmp..max 10K rpm
Dakle sa najmanjim TuRbom od SAABa , jednim originalnim TD04-15T samo sa drygim kucistem turbine od 7cm2 umesto 5 je na 380KS .
GTBB 32/37 na 600KS.
Tu je granica za SAAB originalni hardware
Ali, moze to i bolje , u sledecem stepenu sve ide dalje ali neki vitalni delovi napustaju gamu motora i dolaze custom komponente.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
ok to ti priznajem sa 600ks vrti cak i u 5toj .moja zafira sa 250 zavrti u 3coj bez problema.dobar si.samo da ubacis jos po koju sliku
bio bi jos bolji .
Nemam reci. Ali stvarno nemam reci. TAKVO transformisanje ponasanja auta nisam mogao da zamislim, iskreno. Dok auto vozite normalno, uopste se ne oseca. Doduse, cim dodje cak i do minimalnog gubljenja trakcije, oseca se kako sper "radi", volan blago vuce na stranu vise nego ranije, ali nista preterano strasno.
Krivine...Hmmm, kako opisati. Idem kroz krivine kao sto sam i navikao, znaci krivine koje sam ranije morao da prolazim sa 80, recimo, sa pola gasa ili sa vrlo malo, jer sa vise gasa auto kliza nosem napolje, sada ako prolazim isto tako, ne desava se bog zna sta, osim sto auto ne kliza uopste Jaci gas -opet nista, auto KAO ZALEPLJEN! Jaci gas - nista. Taman kad pomislim da nema dalje, i stisnem pun gas, auto samo skrene ka UNUTRA i nastavi dalje! Neverovatno... Po slobodnoj proceni, krivine sa uskim radijusom sada mogu da prodjem sa NAJMANJE 20% vecom brzinom, bez gotovo imalo truda, i rizika kao sto je bilo ranije sa nekontrolisanim (ili tesko predvidljivim) klizanjem preko nosa. Sad se javlja mali problem, jer je granica trakcije i klizanja prednjim krajem toliko pomerena, da auto pocinje da zabacuje zadnji deo pre nego prednji.
Nema naglih prelaza snage, sve se odvija vrlo postepeno, bez trzavica, cupanja volana i slicno. Pri startu iz mesta, transformacija i nije tolika kao u lezanju u krivinama. Doduse, auto MNOGO manje rasipa snagu i lakse krece sa mnooogo manje klizanja, ali do blagog proklizavanja ipak dodje, ali ga je mnogo lakse kontrolisati gasom, i naci pravu meru klizanje/optimalna trakcija, nego ranije.
ZAISTA sam impresioniran, ko moze, neka OBAVEZNO ugradi jedan od ovih, ovo je ubedljivo najbolje potrosena para na moj auto, do sada.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment