LSD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Vidi, znam ja to, i vidim i razliku na ovom diffu i na M3 - dve razlicite zverke. Ali, ovakva transformacija na FWD je neverovatna. Jos sam ja daleko od granice za prednju vucu

    A vidim ja taj "gas" ti malo udario u glavu, mesas slova
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Ha.. gas postao popis

      Zemlja SEBIJA
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        nego citam pazljivo i radujem se sto ulaganje para daje prave efekte ali imam jednu dilemu.
        auto je Volvo 74016v i po sajtovima na raznim mestima bi taj model trebao da ima serijski fabricki sper firme Dana Corp.
        e sad moj auto je pravljen za italo trziste, citati jeftinije.

        kada podignem zadnji kraj komplet u vazduh i okrecem rukom jedan tocak onaj suprotni se okrece u kontra stranu sto je normalno za otvoreni diferencijal.
        ali u praksi kada vozim po snegu nema apsolutno nikakvog problema sa kretanjem, pri voznji po krivinama auto je apsolutno stabilan i neutralan i gotovo je nemoguce zaneti zadnji kraj a prednji veoma tesko uz jako ostro trzanje volanom, auto ide bukvalno kao po sinama.
        takodje iz prakse, blato, mokra trava, uspon i jedan zadnji tocak pocne da proklizava ja samo drzim konstantno gas na oko 1500 obrtaja i nekako auto krene i izvuce uzbrdo. po tragu vidim da je jedan tocak slajfovao jer je ispod podloga (trava) sva izrondana. to mi sugerise kao da ima neku vrstu spera inace bi verovatno ostao zaglavljen i ne bi ni mrdnuo.

        ali me kopka kako to da kada se podigne zadnji most ne okrecu se oba tocka u istom smeru (kao kod spera kako bi trebalo ) nego kontra kao da nema spera.

        da li postoji neki "inteligentni" sper koji se sam nekako ukljucuje kada treba a inace je iskljucen pa se stoga ne moze onako na suvo, u vazduhu, ostvariti ?

        totalno sam zbunjen a mrzi me (posto jelte sve savrseno radi) da se podvlacim pod auto i tragam za nalepnicom ispod sloja bitumenske zastite na kojoj bi trebalo da pise sta je fabrika zaista ugradila.

        inace, model 740 izlazio je u 3 varijante iz fabrike, bazni model sa otvorenim diferencijalom, karavani popravilu sa sperom za bogatija trzista i limuzine sa opcionim sperom koji se ugredjuje kod dilera.
        sper je proizvodj americke Dana (ugradjuje se isti u Jeep na prednjoj osovini inace).

        boost, ima li nekog smisla u napisanom, komentar ili sam nesto lose protumacio?
        a i 206 da pomogne ako moze.
        pozdrav
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Ostavljanje traga slajfovanja od strane jednog tocka je dokaz da spera nema ( na svedskom SPÄRR = BLOKADA ) .

          Volvu vrlo retko i treba sper kad je zadnja vuca u pitanju a zadnja osovina fiksna sa diferencijalom. Ponasanje auta na klizavom je jako predvidljivo zbog odnosa tezine .
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Kod spera imas dve opcije: ili ne kliza uopste ili klizaju oba tocka.

            Znaci, nemas sper
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              ok, hvala obojici.
              kada ga nema a sve radi kako treba u praksi zaboravicu da takjo nesto uopste postoji.
              bo sam skeptican jer je auto zaista fenomenalan na snegu, a boost jeste kruta osovina ( direktno iznad nje) sa rezervoarom gas pride, kukom i jos ponecim da pritisne malo bolje
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #37
                Jel to jos jedan dokaz da je Volvo znao sta radi? Xexexexexe

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  nemam pojma da li je znao sta radi, ali ja svakog dana otkrivam da mnogo toga krije ispod pleha, he he
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Hehe... tako je to brick, samo tako i nikako drugacije.. kopaj dalje
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 24v
                      CBC Senator XXL
                      • 11.12.2004
                      • 479
                      • Beograd, Karaburma

                      #40
                      SPER JE KEVA!!!!!!! PROBAOOOOO!!!
                      I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                      Comment

                      • nole
                        CBC Senator
                        • 02.10.2004
                        • 231
                        • Igalo

                        #41
                        Spera je dobra i jos da se stavi dobra oplata i malo zarajzuje .... i nema kud

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #42
                          Originally posted by nole
                          Spera je dobra i jos da se stavi dobra oplata i malo zarajzuje .... i nema kud
                          Sta bre??? Kakva oplata, kakvo...zarajzivanje?
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            blazujka
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Originally posted by 206
                              Kod spera imas dve opcije: ili ne kliza uopste ili klizaju oba tocka.

                              Znaci, nemas sper
                              Ne znam kako je sad ali se nekad ubacivao šper u procentima. Recimo šper od 70% se ponaša kao normalan diferencijal do 30% a onda stupa blokada. Znači bilo je više varijanti pa biraj šta ti odgovoara.

                              Ako je šper 100% onda je diferencijal blokiran non stop i ne vidim svrhu "ugradjivanja" špera. Dovoljno je nabiti jedan jači ekser izmedju planetarnih zupčanika i eto blokade Blokiran diferencijal pravi dobre performanse na putu ali jede gume samo tako, što onima kojima to i treba i nije tako bitno.

                              Daklem, trebalo bi da može da proklizava do neke granice a onda se točkovi zaključaju.
                              E sad, u vasioni su se od onda dogodile razne promene
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #45
                                Nije se bas sve toliko promenilo, i dalje je tako

                                Naravno, sta ce mi 100% sper, to se koristi samo na trkama. Ovaj koji imam je ATB (Automatic Torque Biasing) od 75%, sto u prevodu znaci da posle 25% slipa zatvara diferencijal (odnosno prebacuje raspolozivi obrtni moment na tocak sa jacom trakcijom), ali ne odmah punom snagom, nego postepeno (znaci nije on-off, nego postepeno zatvaranje). Sto vise kliza, on vise zatvara, tako da se efekat oseti na malo cudan nacin: Prva reakcija auta je blago klizanje preko nosa. Malim povecavanjem gasa, nos se "uvlaci" ka unutra. Jos jacim gasom, nos jos vise vuce ka unutra, dok se naravno, ne probije granica trakcije guma, ali ni onda auto ne pusta naglo, kao sto bi se moglo pomisliti, vec lagano kliza preko nosa, kao sto je bio slucaj i bez spera, samo posle mnoooogo vise vremena i na mnogo vecoj brzini.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X