Ne jede sper gume nista vise nego ranije, nego gledano teoretski sad se ti normalno tj. nenormalno izivljavas jer ti je auto na testu i znam kako je kad stavis neku novu stvar, probaj sad ovo probaj sad ono.
Pa ima i toga bidecemo kad stavim nove gume
Originally posted by M-power
75% zatvaranja nije mnogo. Razlika je 75% kod prednje i kod zadnje vuce jer radijus okretanja tockova nije isti.
Drugo ne isporucuje svih 75% odmah nije to on-off spper kao kod ranijih fordova niti trkacki pa da lomi nego viselamelni koji radi kas tocak slipuje i odnos se povecava u zavisnosti od obrtnog momenta koji se prenosi preko diff.
UPRAVO tako radi, sa jednom malom ispravkom - ovo nije lamelni sper, nego cisti mehanicki.
Originally posted by M-power
Interesuje me samo kako se odrazava kad radis malo brze polukruzno dal stopuje tocak isecka volan ili ne.
Da, oseca se da "secka", kao da "preskoci" ponekad, pri brzom motanju pri jako uskom skretanju, ili cak parkiranju.
The difference between men and boys is the price of their toys
1. nije lamelni vec klasican mehanicki, "zupcasti"
2. ima progresivno ukljucivanje blokade od 75%, u zavisnosti od obrtnog momenta, sto mu i ime kaze Automatic Torque Biasing differential
3. za sve dodatne informacije i tehnicke detalje vidi www.quaife.co.uk, sekcija ATB Differentials
Oni, koliko ja znam jedini prave ovakvu vrstu spera. Sta da kazem, ja sam vise nego zadovoljan.
The difference between men and boys is the price of their toys
Video sam sajt.
206-ice (edit by RankoK) nemoj im mnogo hvaliti diff. uobrazi ce se
Hm...neki noviji patent, video sam da ne radi preko "plates or clutches"
ali sram ih bilo samo to naglasavaju a da otkriju kako radi ni na kraj pameti.
A ti si znaci to uzeo, cuj mene, izvini kupio od njih. Pa lepo znaci ispostovali su te.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Hm, kao prvo, moj nick kao i svaciji drugi se ne koristi za dzabe vec da ne bismo koristili pravo ime, ko to nece.
Drugo, ja im ne hvalim taj diff tek tako vec zato sto je STVARNO zasluzio svaku hvalu. Nece se uobraziti, znaju oni vrlo dobro sta i kako su napravili
Imaju i sekciju TECHNICAL DRAWINGS, koja pretpostavljam da ce imati malo vise objasnjenja, mada ne verujem da je to neka silna tajna, jer sumnjam da im konkurencija nije uzela i otvorila par diffova davide sta tu i kako radi. Osim toga, imas ih na jednom serijskom autu kao deo opreme, pa ne verujem da je neka silna tajna.
The difference between men and boys is the price of their toys
Pa glupo mi da kupujem taj skuplji kad vec imam fabricki na ovom 535i a ova Skoda sto me zeza ima samo 60KS tako da joj je i ovaj pogon na jedan tocak previce Inace ovaj na 535i sam vec otvarao posto sam spalio lamele pa sam ga sad natego na 60% al zateze majku mu. Pa sta da ti pricam uopste video si na dragu da mi na startu niko ne moze nista al posle jebiga
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
"Sets of floating helical gear pinions mash to provide the normal speed differential action. In the event of wheel slip, torque bias is generated by the axial and radial thrusts of the pinions in the pockets. The resultant friction force enables the driving road wheel and sun gear to transmit a greater proportion of the torque.
The effect is progressive and at no stage does the differential lock solid hence the inherent safety of the QUAIFE Automatic Torque Biasing differential."
Je li sad bolje??
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment