LSD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TypeKoshiR
    CBC Veteran
    • 01.11.2004
    • 115
    • Kranj,SLOVENIA

    #91
    Neznam tacno koliko ali mislim da je 25% nesto takvo moram da se pozanimam, ali jeste original od Integre typeR

    LP

    www.hondaaddict.com

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #92
      Originally posted by M-power
      Ne jede sper gume nista vise nego ranije, nego gledano teoretski sad se ti normalno tj. nenormalno izivljavas jer ti je auto na testu i znam kako je kad stavis neku novu stvar, probaj sad ovo probaj sad ono.
      Pa ima i toga bidecemo kad stavim nove gume

      Originally posted by M-power
      75% zatvaranja nije mnogo. Razlika je 75% kod prednje i kod zadnje vuce jer radijus okretanja tockova nije isti.
      Drugo ne isporucuje svih 75% odmah nije to on-off spper kao kod ranijih fordova niti trkacki pa da lomi nego viselamelni koji radi kas tocak slipuje i odnos se povecava u zavisnosti od obrtnog momenta koji se prenosi preko diff.
      UPRAVO tako radi, sa jednom malom ispravkom - ovo nije lamelni sper, nego cisti mehanicki.

      Originally posted by M-power
      Interesuje me samo kako se odrazava kad radis malo brze polukruzno dal stopuje tocak isecka volan ili ne.
      Da, oseca se da "secka", kao da "preskoci" ponekad, pri brzom motanju pri jako uskom skretanju, ili cak parkiranju.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #93
        UPRAVO tako radi, sa jednom malom ispravkom - ovo nije lamelni sper, nego cisti mehanicki.



        Da, oseca se da "secka", kao da "preskoci" ponekad, pri brzom motanju pri jako uskom skretanju, ili cak parkiranju.[/quote]


        Sta da ti kazem sad si ga vec obuo u sperr ali u svakom slucaju bolje nego bez.
        A je li? kako odredjuje odnos koliko da ukljuci sperr ?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #94
          E to vec ne znam, veruj mi. Znam samo da:

          1. nije lamelni vec klasican mehanicki, "zupcasti"
          2. ima progresivno ukljucivanje blokade od 75%, u zavisnosti od obrtnog momenta, sto mu i ime kaze Automatic Torque Biasing differential
          3. za sve dodatne informacije i tehnicke detalje vidi www.quaife.co.uk, sekcija ATB Differentials

          Oni, koliko ja znam jedini prave ovakvu vrstu spera. Sta da kazem, ja sam vise nego zadovoljan.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #95
            Originally posted by 206
            3. za sve dodatne informacije i tehnicke detalje vidi www.quaife.co.uk, sekcija ATB Differentials

            Oni, koliko ja znam jedini prave ovakvu vrstu spera. Sta da kazem, ja sam vise nego zadovoljan.
            Probao sam da odem na adresu, ne prepoznaje adresu a mozda je i server u kvaru. bas hocu da ga vidim cisto me zanima kako radi probacu kasnije
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #96
              Video sam sajt.
              206-ice (edit by RankoK) nemoj im mnogo hvaliti diff. uobrazi ce se
              Hm...neki noviji patent, video sam da ne radi preko "plates or clutches"
              ali sram ih bilo samo to naglasavaju a da otkriju kako radi ni na kraj pameti.
              A ti si znaci to uzeo, cuj mene, izvini kupio od njih. Pa lepo znaci ispostovali su te.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #97
                Hm, kao prvo, moj nick kao i svaciji drugi se ne koristi za dzabe vec da ne bismo koristili pravo ime, ko to nece.

                Drugo, ja im ne hvalim taj diff tek tako vec zato sto je STVARNO zasluzio svaku hvalu. Nece se uobraziti, znaju oni vrlo dobro sta i kako su napravili

                Imaju i sekciju TECHNICAL DRAWINGS, koja pretpostavljam da ce imati malo vise objasnjenja, mada ne verujem da je to neka silna tajna, jer sumnjam da im konkurencija nije uzela i otvorila par diffova davide sta tu i kako radi. Osim toga, imas ih na jednom serijskom autu kao deo opreme, pa ne verujem da je neka silna tajna.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #98
                  Originally posted by 206
                  mada ne verujem da je to neka silna tajna, jer sumnjam da im konkurencija nije uzela i otvorila par diffova davide sta tu i kako radi..
                  Pa nista, daj onda da otvorimo tvoj diff.da vidimo kako sljaka.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #99
                    Pa ajde da otvorimo tvoj kad izvalis pare i kupis sebi?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Pa glupo mi da kupujem taj skuplji kad vec imam fabricki na ovom 535i a ova Skoda sto me zeza ima samo 60KS tako da joj je i ovaj pogon na jedan tocak previce Inace ovaj na 535i sam vec otvarao posto sam spalio lamele pa sam ga sad natego na 60% al zateze majku mu. Pa sta da ti pricam uopste video si na dragu da mi na startu niko ne moze nista al posle jebiga
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Dobio sam tehnicku brosuru i katalog od proizvodjaca, evo kako taj sper izgleda iznutra:



                        Nadam se da se moze procitati i tekst sa strane koji objasnjava kako, otprilike, sve to radi.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          e TO sam hteo da vidim
                          lici mi na Torsen type diff ali nije bas isti... mozda neka varijanta...
                          tekst ne moze da se procita


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            "Sets of floating helical gear pinions mash to provide the normal speed differential action. In the event of wheel slip, torque bias is generated by the axial and radial thrusts of the pinions in the pockets. The resultant friction force enables the driving road wheel and sun gear to transmit a greater proportion of the torque.

                            The effect is progressive and at no stage does the differential lock solid hence the inherent safety of the QUAIFE Automatic Torque Biasing differential."

                            Je li sad bolje??
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              Moze da prodje
                              Thanks!


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              Working...
                              X