to su i meni govorili,videces da ce sve vise trzati i kad ti najvese bude trebalo pravice problem,kad ides u koloni kreni-stani sve ce se cesce javljati,masovan problem na vecini automobila,to je neko uvezao kontigent djubreta i dok se ne ocisti potrajace
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
A kako zamisljas onda da neko "nekom drugom" veruje da taj isto nije uvezao djubre?
To je jedan od najvecih problema.
Ruke u Srbiji nisu tako jevtine da bi se ljudi zezali svaka tri meseca kod majstora i da nikad ne valja i pored najbolje volje da se prodje jevtinije.
Ocigledno da je nekima stalo bukvalno samo do kinte a i nije neka razlika izmedju prihvatljivog i djubreta da bi se samo brukali i imali reklamacije koje mogu da se zavrse i na grub nacin.
Verovatno da postoji nacin da se karabudzi i da bude kvalitetna obloga kao original samo sto u to na osnovu dosadasnjeg iskustva niko vise ne veruje. S druge strane ko zna kakvi se divljaci prodaju i umesto originala i pitanje je ko to zna da prepozna.
Vlasnik auta koji kupuje deo u vecini slucajeva sigurno ne a majstori kako koji.
Nema tu pomoci... Davno mi je drugar koji je radio veleprodaju objasnjavao kako se kupuju ( nabavljaju) turski delovi...
Imas kaze klase 1, 2, 3...
Konkretno filter ulja.
Prvi izgleda kao filter ulja a unutra nema nista = 1 euro (lupam, ne secam se... )
Drugi isto izgleda kao filter ulaj ali unutra ima neko sranje od kartona-papira koje se raspadne u prvom dodiru sa uljem i moze da s**** ceo sistem podmazivanja ako nemas srece... Kosta 1,5 eura...
Treci izgleda kao originalni filter i ima slicnih karakteristika papir unutra... Kosta 2 eura...
E sad, srbenda sto drzi radnju sa delovima kupi za 1 euro i zaradi 10, aq boji ga kujac za potrosace
Izvinjavam se M-u na upisivanje u vec zakljucanu temu ali ovo treba da se razjasni!!!!
Za G60 i ostale:
Evo ja cu da ti odgovorim na sva pitanja i na nebuloze postavljene u zakljuchanom topicu, gde jedan dobar deo nagadja sta je a niko nevidi gresku. Svi ste napali na delove jer se tako strucno namestala tema da se odma izpolitizujete. Tema je otisla nizastranu i nema veze sa stvarnosti.
Odgovor na pitanje sta trese kod novih lamela je kad je hidraulicno kvacilo u pitanju, nedovoljna slobodna protocnost kroz slave cilindar kvacila koji potiskuje korpu.
Posto su sile prilikom kretanja neujednacene glavni i osnovni amortizer istih je hidraulicno gumeno crevo na liniji izmedju primarnog i slave cilindra. Ono je zaduzeno da izmedju ostalog bude amortizer za sve neujednacene pritiske na kvacilu, koji postoje uvek i apsolutno uvek a najvishe prilikom uleganja a posebo ako se povrsine smirglaju!!!!
Naime, gumice u slave cilindru su ostarile i nabrekle te sputavaju cilindar da odradjuje te manje pokrete vec ima vishe funkciju on/off, dakle izgubio je finu "motoriku".
Odatle kako klip slabije pokretan nije u stanju da regulise potisnu silu uz pomoc blagog curenja pritiska nazad do amortizujuce zone.
Sve sto si opisao u zakljucanoj temi sa simpromima koji su dosli odjednom ukazuju na problematiku da je konacno i prasina od lamele nasla put do klipa.
Simtom je poznat SVIMA koji zamene obicna gumena creva za creva oblozena chelichnim buzirom jer takvo crevo ima umanjenu moc varijacije volumena pod pritiskom.
Chisto neznanje navodi na gomilu kletvi i sujeta.. nije lepo l
Sada je 21 vek i mesta za nagadjanje nema, jedini konkretan odgovor je znanje a ne mishljenje.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment