E sad, mnogi su stavljali krace i tvrdje opruge ne bi li dobili upravljiviji auto, ali ono sto mene zanima je koliko moze da se pogresi u tome i ima li smisla to raditi napamet i odokativnom metodom, "probas pa vidis"?!
Ono sto i sam kao laik znam je da se spustanjem auta menja njegovo teziste, onda sa tvrdjim oprugama opet menja reakcija na put, a ono sto mi se cini najbitnije je sam amortizer i njegova tvrdoca, odziv na istezanje i amortizaciju, kako to sve izracunati, doterati da ima smisao i tek onda nastupiti sa izmenama!
Postoje li neka opsta pravila za ovu vrstu modifikacija, ili je sve individualno i zavisi od samog modela i tipa auta?!
Konkretno, ja bih napravio takve prepravke ali da ni na koji nacin ne pokvarim fabricki setup, za koji smatram da nije uradjen "odokativno", vec da napravim bolji, znaci stabilniji i upravljiviji auto!
Ono sto i sam kao laik znam je da se spustanjem auta menja njegovo teziste, onda sa tvrdjim oprugama opet menja reakcija na put, a ono sto mi se cini najbitnije je sam amortizer i njegova tvrdoca, odziv na istezanje i amortizaciju, kako to sve izracunati, doterati da ima smisao i tek onda nastupiti sa izmenama!
Postoje li neka opsta pravila za ovu vrstu modifikacija, ili je sve individualno i zavisi od samog modela i tipa auta?!
Konkretno, ja bih napravio takve prepravke ali da ni na koji nacin ne pokvarim fabricki setup, za koji smatram da nije uradjen "odokativno", vec da napravim bolji, znaci stabilniji i upravljiviji auto!
Comment