Bolje vesanje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GT
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2006
    • 337
    • Beograd

Bolje vesanje...

E sad, mnogi su stavljali krace i tvrdje opruge ne bi li dobili upravljiviji auto, ali ono sto mene zanima je koliko moze da se pogresi u tome i ima li smisla to raditi napamet i odokativnom metodom, "probas pa vidis"?!

Ono sto i sam kao laik znam je da se spustanjem auta menja njegovo teziste, onda sa tvrdjim oprugama opet menja reakcija na put, a ono sto mi se cini najbitnije je sam amortizer i njegova tvrdoca, odziv na istezanje i amortizaciju, kako to sve izracunati, doterati da ima smisao i tek onda nastupiti sa izmenama!

Postoje li neka opsta pravila za ovu vrstu modifikacija, ili je sve individualno i zavisi od samog modela i tipa auta?!
    Konkretno, ja bih napravio takve prepravke ali da ni na koji nacin ne pokvarim fabricki setup, za koji smatram da nije uradjen "odokativno", vec da napravim bolji, znaci stabilniji i upravljiviji auto!
    "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

Nije tako lako kao sto izgleda. Ljudi masovno stavljaju krace opruge i amortizera, ali je to polovicno resenje, cak i ako ih proizvodi neka poznata firma.
    Ono sto se menja prilikom spustanja vozila je geometrija vesanja, i bez vecih prepravki na elementima vesanja stvari ce biti daleko od idealnih.
    Moj savet je samo diskretno spustanje i nista vise, ako se ne razumes. Ako hoces jos nesto, poseti OVAJ link i istrazuj par meseci pa odluci sta ces.