Bolje vesanje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    ako sakupis novac u dovoljnim kolicinama mislim da se moze naci ko bi ispunio tvoje zelje. ne mora nuzno to da bude covek ili firma lokalno iz Srbije a u svetu se da naci strucnjaka.

    mislim da je veci problem u dovoljno novca, mozda se i varam.

    pricam o 100.000 evra pa nagore budzetu za pocetak...za ljudski posao profi odradjen.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment


    • #32
      E da gt kad skupish te pare javi mi se pa cju ti recjji shta da kupish

      Comment

      • Milos
        CBC Senator XXL
        • 12.05.2005
        • 700
        • Beograd, carraburma

        #33
        samo jos jedna stvar...

        da li fabrika koja uradi jedan auto za ulicu sa potpuno komercijalnim ogibljenjem, dakle za svaki dan, menja potpunu konstrukciju elemenata (konkretnih polozaja i promenama o kojima ste pricali) recimo u nekoj verziji sport pack-a?

        uzeo sam za primer moj auto, 155, pored obicnog postoji i fabricko sport pack ogibljenje, auto je nizi i utegnutiji za nekih 15%... pritom nista nije izmesteno tipa letva i sl, iste spone, apsolutno su ostali delovi trapa (osim opruga i amortizera) potpuno isti kao u prvobitnoj varijanti!

        u redu je to ako posmatramo s neke idealne tacke, ali pitanje je da li moze i ovako i kolike su razlike na testu?

        da li je u pitanju kompromis u ovom slucaju ili su to zaista bitne stvari!?

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #34
          Ne menja naravno, to je serijska prozivodnja i to bi bilo preskupo za svakoga...a i previse beskompromisno.
          Pored toga mogu jos da stave amortizere na podesavanje (mada danas sve to ide vise iz kabine), eventualno strut bar (ali nikad nazad, jer smeta tovarnom prostoru), i naravno da svi ti elementi budu napravljeni od kvalitetnijih materijala - tipa letva, ramena, balans stangla...

          Mislim da poslednje dve recenice nisam bas razumeo...da li mislis da ta unapredjenja stvarno nesto bitno unapredjuju? Ja mislim da da i uvek cu zeleti da imam to na mom autu. Da li se moze bez toga, pogotovu u nekoj prosecnoj voznji ? - Naravno!

          Ipak, najvaznija je bazicna postavka, konstrukcija...ako ne valja onda ce upgrade samo donekle zamaskirati mane...Pogotovu ako se umesa elektronika u sve to

          Comment


          • #35
            A gdje ja da naruchim taj "original fabricki" paket za moju alfu?

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #36
              Mozes u Delti, ali to sada kosta kao pola tvog auta, pa se ne isplati kupovati novo kod dilera. Felne 16" mozes lako da nadjes polovne u Italiji kakve hoces, a i Eibach Sport kit opruge i Boge amortizeri nisu nikakav problem, mada to moras novo da kupis. Naravno i nove gume...
              Pored toga sport paket je podrazumevao prelepa Recaro sportska sedista koja ces tesko naci...na nekom otpadu u Italiji evenatualno, zatim aerodinamicne zavesice - to moras novo i samo original jer su aftermarket lose, kozni volan (ako nemas)...i salt tabla svetli crvenom iluminacijom...

              Comment

              • GT
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 337
                • Beograd

                #37
                Sto znaci sport pack za Alfu znaci samo tvrdje i krace opruge, i amortizeri?!
                Verujem da se samo GTA razlikuju po tom pitanju...

                Onda je to i dalje resivo (kompromisno) sa nekim pro kit-om, Eibach na primer, nije skupo a dobijes taj sport pack! Je li tako Starche?!
                "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #38
                  Pa, da uz vece tockove (tada je 156 bila serijski sa 14 i 15")...Sportpack je paket sportske opreme (sada se to kod Alfe zove TI paket) i ne podrazumeva samo izmene na set up-u, vec i malo lepe sminke...kao sto drugi rade - S line kod Audija, M paket kod BMW...licno mislim da je to skroz ok opcija i dodaje onaj polustepen u feelingu za one koji vole sportsku voznju. Ja sam probao i meni se svidja.
                  Inace, kod 156 i nemas Bog zna sta da menjas na bazicnom vesanju...multilink, minusi serijski - sta ces vise za serijski auto srednje klase... Ono sto bi 156 trebalo za ozbiljnu sportsku voznju je ukrucivanje karoserije koja je malo mekana i torsen sper Q2 koji je poceo sada da se stavlja u 147 i GT.
                  Svakako da sve te delove mozes i sam da nabavis i da dobijes taj upgrade.

                  Comment

                  • Milos
                    CBC Senator XXL
                    • 12.05.2005
                    • 700
                    • Beograd, carraburma

                    #39
                    Originally posted by GT
                    Onda je to i dalje resivo (kompromisno) sa nekim pro kit-om, Eibach na primer, nije skupo a dobijes taj sport pack! Je li tako Starche?!
                    upravo sam to hteo da nabacim kao jedno od resenja!? sam si sebi dao odgovor!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by starac vujadin
                      Mozes u Delti, ali to sada kosta kao pola tvog auta, pa se ne isplati kupovati novo kod dilera. Felne 16" mozes lako da nadjes polovne u Italiji kakve hoces, a i Eibach Sport kit opruge i Boge amortizeri nisu nikakav problem, mada to moras novo da kupis. Naravno i nove gume...
                      Pored toga sport paket je podrazumevao prelepa Recaro sportska sedista koja ces tesko naci...na nekom otpadu u Italiji evenatualno, zatim aerodinamicne zavesice - to moras novo i samo original jer su aftermarket lose, kozni volan (ako nemas)...i salt tabla svetli crvenom iluminacijom...
                      A imash da mi dash neki sajt ili neshto u italiji da to raspitam i kako bih to mogao da naruchim, mada imam neke kombinacije, mada opet sve yavisi iz kojeg dijela italije se nabavlja!

                      Comment

                      • Milos
                        CBC Senator XXL
                        • 12.05.2005
                        • 700
                        • Beograd, carraburma

                        #41
                        mislim da ti je lakse da to pribavis kod nas!

                        opruge potrazi ovde
                        ima vise varijanti...

                        uvoznik kod nas je mass company

                        za amorte i nabavku pitaj u cbc-shopu!

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          da li fabrika koja uradi jedan auto za ulicu sa potpuno komercijalnim ogibljenjem, dakle za svaki dan, menja potpunu konstrukciju elemenata (konkretnih polozaja i promenama o kojima ste pricali) recimo u nekoj verziji sport pack-a?

                          uzeo sam za primer moj auto, 155, pored obicnog postoji i fabricko sport pack ogibljenje, auto je nizi i utegnutiji za nekih 15%... pritom nista nije izmesteno tipa letva i sl, iste spone, apsolutno su ostali delovi trapa (osim opruga i amortizera) potpuno isti kao u prvobitnoj varijanti

                          da, menja komplet setup vešanja na pomen re?i sport.

                          to što kažeš 15% promene je jako daleko od sport ogibljenja, pre bih rekao kozmetika.

                          da, za tako male promene nema svrhe nanovo promene ostalih delova od ?isto komercijalne verzije.

                          sile, bo?ne pre svega, u sport primeni su daleko više od 15% promene od standardne uli?ne verzije upotrebe vozila.

                          male promene tipa spustiti vozilo 20mm ne uti?u bitno na poboljšanje vešanja pri velikim optere?enjima.

                          sport verzije se spuštaju 50+mm na niže od obi?nih varijanti.
                          postaju tvrde kao karting, sli?no se i ponašaju.
                          komfor vožnje potpuno nestaje.

                          promene u vešanju su puno ve?e od 15%, pre bih rekao 200+ %.

                          ali nastaje ?itav niz problema, uopšte ne mogu da savladaju najobi?nije stvari kao što je da se popnu na ivi?njak, svaku rupu na putu osete kao planin?inu (istreseš bubrege samo tako) a i obi?no ne mogu da predju, upadnu i zaglave se ve? ako je rupa samo 15cm dubine.

                          prelazak preko železni?kih šina postaje problem, nema ni govora da može normalnom brzinom da se vozi (recimo da sa 50-60km/h predje preko šina).
                          u javnim garažama na sprat ne mogu da savladaju napadne uglove pri penjanju, tj zaka?e prednjim ili zadnjim delom za podlogu itd.

                          ali, dobija se na brzini odziva na kontroli i direktnom prenosu informacija od puta, dobije se nervozno reagovanje ...sve to doprinosi pove?anju brzine pri bo?nom prolasku kroz krivinu, dobija se na manjem plivanju pri ko?enju, dobijaju se svuda po malo destinke i stotiinke vremena.
                          uglavnom dobija se ono što je bitno za sport, vreme.

                          za obi?an auto, komercijalni velike serije, promene do 50% u vešanju se jedva ose?aju u vožnji, kada je osnovni setup iz fabrike dobro pogodjen i podešen prema dinamici koju ostvaruje vozilo pri kretanju.

                          obi?no su top verzije modela ve? fabri?ki sa 20-30% tvrdjim podešavanjem vešanja.
                          prakti?no isto ono što se nudi kroz aftermarket kitove, mislim nivo u procentima relativnog odnosa prema baznom setupu osnovnog modela.

                          a zavisi i gde je prodavan auto, auto za italo tržište marke i modela A je i do 50% tvrdji od istog tog modela i markeA za ameri?ko tržište.

                          drugim re?ima, to što je za US model kao sport setup to je bazni setup modela za italo tržište.
                          a sport setup italo tržišta je još tvrdji.

                          uvek se postavlja pitanje namene i prema tome ciljanog kompromisa.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #43
                            Opruge Eibach imas u Mass-u, kao sto ti je Milos napisao, a Boge amortizere imas u Bulatović Auto Shop, Moše Pijade bb, Podgorica ili Wagen International d.o.o. Braće Krsmanović 23, Beograd.

                            Ne moras da se vezes samo za te firme. Postoje i druge firme, ali su ove isle u Alfu 156 sa sport paketom. Boge je sada promenio nazive, pre su bile neke brojke i slova, a sada je sportska serija amortizera Turbo.

                            Comment


                            • #44
                              Pa mislim da je to dobro reshenje, jer je i kako takvo napravljen kompromis, udobna i sportska voznja, bey chega nebih da ostanem u sluchaju svakodnevog auta. A od koliko mm da uzmem opruge Ebach?

                              Comment

                              • Milos
                                CBC Senator XXL
                                • 12.05.2005
                                • 700
                                • Beograd, carraburma

                                #45
                                @ brick

                                GT je zapoceo temu o boljem vesanju, a ne trkackom, ti si potpuno u pravu sa tvojim tekstovima, mozda sam malo preterao sa tih 15%, ne znam tacno, ali sam probao i razlika je osetna... hteo sam konkretno da mu kazem da moze promenom pomenutih delova otprilike dobiti ono sto trazi... da za to nisu potrebne prepravke ostalih komponenti upravljanja i nosenja. pricamo o automobilu za ulicu, znaci o setapu za grad, za more, za put! zato sam i upotrebio rec kompromis!

                                Comment

                                Working...
                                X